Eber kimppa-hankinta, tilausohjeet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Mussemaan, 23.10.2006.

  1. Mussemaan

    Mussemaan 3rd gear

    Päivitystä germaaniasta:

    Mun to aamupäivällä tekemä tilisiirto oli näkynyt siellä jo eilen, mutta koska tänään (ke) oli saksassa joku juhla(vapaa)päivä ei hemmo saanut pakettia lähtemään.

    Huomenna kuulemma lähtee loota postissa.
     
  2. Mäxä

    Mäxä 3rd gear

    Onnea Musselle 1000 viestistä!

    Joo-o, täällä odotellaan ett tuleeko Eberi vai vedänkö ranteeni auki kun rahat meni. No joo, miksikö ei lämppäri tulisi... Mutt tää odotus... :oops:
     
  3. Erska

    Erska Gearhead

    Mä rupesin jo heiluttelemaan veistä ranteeni ympärillä kun luin että 4x4Ram oli saanut eberinsä, mutta hän ei tainnutkaan olla tässä jutussa mukana...

    Omanikaan ei ole vielä tullut, enkä mitään ole kuullut. :poff:

    Ja Musselle myös onnea 1000 viestistä, itellä tais mennä just puolet vähempi luku rikki, mutta se, kuinka paljon asiaa siihen lukuun on mahtunut suhteessa Mussen posteihin, onkin jo ihan toinen juttu.
     
  4. Mussemaan

    Mussemaan 3rd gear

    Tosiaan, kas peijoonia, 1000 rikki.

    OD:n admin ottikin jo yhteyttä, saan 1000e lahjakortin summitille :D
    Kiitos!!!

    Hyöty/viestihuhde taitaa kuitenkin olla mulla jotain 1/976... :oops:
     
  5. Mussemaan

    Mussemaan 3rd gear

    Paketti mulle lähti eilen.

    Kaveri mailasi jäljitysnumeronkin, sijainnin voi tarkistaa täältä:
    http://www.dpd.net/index.php?id=1&language_id=1

    Numero vaan kohtaan "Parcel label number" ja sen jälkeen painaa ->

    Katotaan tuleeko eberi vai lankunpätkiä... :poff:
     
  6. Mäxä

    Mäxä 3rd gear

    Omasta lämppäristäni ei oo vielä tietoa mutt alan keväällä rakentaan joten ostan ne lankut jos jää molempien Eberit tulematta... :oops: :lol:
     
  7. Mussemaan

    Mussemaan 3rd gear

  8. Erska

    Erska Gearhead

    Mun paketti tuli tänään klo 13 aikoihin kotipihaan ilman lisämaksuja. :odroll:

    Kiitoksia Mussemaanille, eipä ollut huijari.

    Tosin niitä hänen antamiaan Hariboja en taida syödä. :lol:
     
  9. Mäxä

    Mäxä 3rd gear

    :eek: Missäköhän meitsin "Ebe-rasia" mahtanee viipyä..? Jokos Musselle tuli postia..?
     
  10. Mussemaan

    Mussemaan 3rd gear

  11. Mussemaan

    Mussemaan 3rd gear

    Läjä kotona.
    Kaikki kunnossa, kaikki osat ja kellokytkin löytyy....ja boonuksena Haribo-karkkia 2 pussia... nami...
     
  12. Mäxä

    Mäxä 3rd gear

    Täällä meitsin Haribot ja lämppäri lymyilee. Odottavan aika käy edelleen pitkäksi... :eek:


    PS. Kiitos TAAS Musselle tulkin hommista, tarjoan bisset kun törmätään lämpöisillä autoilla :wink:
     
  13. Mussemaan

    Mussemaan 3rd gear

    No pröblemm, pääasia että on tulossa&tallessa- ja oluesta harvoin kieltäydyn...
     
  14. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Huomasitko, että pakettisi on tehnyt ensin reissun väärään paikkaan (03 = misroute): ilmeisesti saksalaiselle paikkakunnalle postinumerolla 33270 (DE 33270). Mutta olisi nyt tulossa Suomeen (FI 33270).
     
  15. Mäxä

    Mäxä 3rd gear

    :eek: No PRKL, nyssäkkä on tosiaan tuiskaistu Saksan Tampereelle..! Ilmankos se hivenen kestää. No, oon kuullut ett noi Haribot vaan paranee vanhetessaan... 8)
     
  16. Mäxä

    Mäxä 3rd gear

    :lol: Vantaalta näyttäis paketti lähteneen kohti Mansea... :rotfl:
     
  17. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    hohoijaa!bemari mies koitti saada eberiä käyntiin pari viikkoa mutta ei toiminu...onnekx on ollu webasto muijan suburissa 3 talvea...itellä lohkolämppäri :mad: .
     
  18. Mäxä

    Mäxä 3rd gear

    :cry: Eipä oo bratwurstin purijan Haribo-karkkeja näkynyt, joku makealle perso pohjanmaalta oli kai tilannut Dodgen lavallisen makeisia mutt ilmeisesti hyvitykseksi lähettivät mulle pahvilaatikollisen jotain Eberspächer-roinaa. Kiesus ett sälää on kuin mateen päässä, saas nähdä kuinka kotiasentajan käy :eek:

    Ja vielä kerran pokkaus Mussea kohti, kiitos tilausavusta mutt varo hammaspeikkoja :lol:

    [​IMG]
     
  19. Mussemaan

    Mussemaan 3rd gear

    Tutkippas se kellolaitteen paketti vähän tarkemmin....
     
  20. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Onkos ukoilla jo kokemuksia uusista eebereistä?? mitenkä ton puolen tehon saa käyttöön vai meneekö se itekseen puolelle kun lämpö on noussut tarpeeksi?? Testasin omaa 5Kw mallia pöydällä ja meinas lentää kiehuvat vetet silmille kun lämpö nousi niin äkkiä ettei kerenny edes sammuttamaan kun letkut karkas :rotfl: .
     

Kerro tästä muillekin!