El caminon perä..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja ktappinen, 23.4.2017.

  1. ktappinen

    ktappinen 2nd gear

    Mikä gm perä sopii vanhan tilalle ilman suurempia muutoksia. Camino -79 ja nykyinen 8,2 vai olisiko 7,.. :oops::oops:alunperin ollut 6 koneella. Malibu identtinen mutta onko jotain muita malleja? Perän kunnostaminen, kannattako???:rolleyes:
     
  2. ktappinen

    ktappinen 2nd gear

    Kuva perästä olisi mutta en saa sitä liitettyä p.....e:mad:
     
  3. DX

    DX Double Gearhead

    seiskapuokki niissä pääsääntöisesti on alunperin ja G-body on se korisarja joiden akselit sopii suoraan keskenään, -78 ja siitä ylöspäin olevat midsize takatuupparit,
    malibu, cutlass, recall, mitä näitä nyt on, joissain farkuissa ja turpopuikissa ollut kasipuokkia perää.

    mitä sulla on siinä perässä paskana ja millanen siitä pitäis saada, se vaikuttaa korjaamisen kannattavuuteen.
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mikään muu ei kannata kuin rintaliivit.
    Jos meinaat koneesta ottaa enemmän peformanssia ulos niin kannattaa satsata laatuosiin ja kokemuksen mukaan tasauspyörästön pikkurattaat on se heikoin lenkki tässäkin. Pari orkkislukkoa hajottanu ja yhden lokraitin jo pikkasen alle 14sekkaa vartilla lykkivällä "teholla".
     

Kerro tästä muillekin!