Entäs jos "mamma" sanoo jenkille EI!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Kesämies!, 18.10.2005.

  1. Tepa Kalifi

    Tepa Kalifi Gearhead

    Jep, mun tarvis varmaan opetella sanomaan tiukka EI aina joskus... :rotfl:
    Ihan sääliksi käy, kun miesparka lähes yötä myöten laittaa rotteloa sellaiseen kondikseen, että uskaltaa päästää mut sillä kotimatkalle! :oops:

    Mut meni ihan OT:ksi: mammaa jos ei saa käännytettyä, vaihda mamma ennen kuin on liian myöhäistä! Muuten on luvassa ankeaa tulevaisuutta - ellei mammalla ole tarjota jotain vielä jenkkiautojakin parempaa... 8)
     
  2. Tommen

    Tommen 3rd gear

    Olen kyllä onnellisessa asemassa kaikin tavoin mitä tulee mun parempaan puoliskoon. :D Myös mitä autoharrastukseen tulee.
    Mulla ei oo oikein selvää kuvaa siitä kumpi meistä höristää korvinsa ensimmäisenä kun jostain kuuluu veekasin äänet. Ja vierestä jos joku kajauttaa kasin käyntiin joudun melkein raahaamaan muijan pois muitten ihmisten silmiltä. Nehän saattaa luulla että hänellä on raivotautia tai jotain kun alkaa rodunomaisesti kuola valumaan :D
    Esimerkki: Oltiin kesällä viettämässä viikonloppua yhdellä leirintäalueella st.bernhard koirien harrastajien kesken. Siellä yhdellä pariskunnalla oli toisena autona Corvette, myöhäistä 80-lukua mutta vähän paremmin hengittävillä pakoputkilla. Siinä sitten iltamyöhässä yllytettiin käynnistelemään että saatais kuunnella soundeja, muija etunenässä :D Vetten TPI-kone kun kajahti käyntiin niin muija onnesta (ja ties mistä) yhtä hymyä :) Ne ylistävät sanat joka se sanoi jätän toistamatta,tätä kun saattaa joku tosikkokin lukea. :-? Riittäköön vihjeeksi kumminkin sademetsä! :rotfl:
    Olkoon kyseessä auton laitto, ajo tai alan tapahtumissa kiertäminen niin se on meille yhteistä ihan kun koiraharrastuskin joka on mulle tullut tutummaksi muijan kautta.
    Se on rikkautta että voi jakaa vapaa-aikansa myös harrastuksiensa kautta. 8) Ei sellaisesta tuu mitään että joutuu jatkuvasti puolustamaan partnerilleen harrastusta. :soosoo:
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Moisessa tapauksessa ite oon tottunut sanomaan, että siitä vaan ihan vapaasti, mutta älä kuvittele, että tikkua ristiin sen eteen laittaisin.
     
  4. CandyBee

    CandyBee Gearhead

  5. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    Nuffield Meteor on sama mylly mutta kierrostenrajottajalla. Löytyy Cometista ja Charioteeristä. Iskällä on ko. koneen osasta tehty koriste-esine.

    Meillä rouva on sellaisesta tasapää maaseutupaikkakunnalta kotoisin että koko kunnassa oli vaan 1 jenkki ja sekin aspen.
    Sietää farmia valittaa kun takatilassa öljytahra ja kuskinpenkki hiukka rikki. Enkä pese/siivoa tarpeeksi.
    Tykkäisi varmaan kans jostain 60-luku belairista mut siipijenkistä ei kun liian pramea. :odroll:
     
  6. herrakani

    herrakani 1st gear

    Niinkuin jäätelöä?
     
  7. Peeveli

    Peeveli 1st gear

    Meil meni helposti ku mammalla oli astra ja mul sillo firebird.Opeli myytii aikaste pian tapaamisen jälkee ja ostettii mammalle Caprise ja aamu 7 se ajo eka kerran jenkillä ja puoliltapäivin oli sitä mieltä et tähä taloutee ei tule yhtää keppivaihteista.Lisäsin et eikä yhtää itäautoa eikä linjasta ole tarvinu lipsua!Ainoo vaa et Poni häippäs aina ekana pihasta ja mulle jäi letukka..
     
  8. Tepa Kalifi

    Tepa Kalifi Gearhead

    Ja sanotko sinä tuota mielikuvitukseksi?! :rotfl:

    No vaikka öljytankkeria tai lentokoneita, jos sellaisista sattuu tykkäämään! 8)
     
  9. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    joskus muinoin myin 65malibun ja sit oli taskut täynnä rahaa(pienet taskut :odroll: ) ostin heti niillä masseilla 66belairin ni sillonen akka purskahti itkuun et oisit ostanu pikku ruokaisen corollan! :rotfl: :rotfl: hommasin kuskin ja ostin sit ison pussillisen kebua ja lähettiin koejuomaan uutta letukkaa ni johan akka rauhottu..myöhemmi pistin akan pihalle iha muista syistä..
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    On teillä murheet. No entäs mun vaimo? Huutaa että lisää Autoja ja heti! Minkäs teet..
     
  11. pas2

    pas2 Gearhead

    Wau, mun tyttö! :odroll: OT tos olis muuten yks "pikkuvikainen" lentokone tyrkyllä ja tuol toisaalla troolari mut se maksaa rahhoo ku romurauta on hinnoissaan :mad:
     
  12. c-305

    c-305 Gearhead

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  13. ay24655

    ay24655 1st gear

    Mullakin oli akka aluks vastaan, mutta Astron jälkeen ei oo kun jenkkejä ollu.
    "Isolla on parempi vetää.... " ....

    Chevy van on muijan nykyinen ajobilika , eikä Duster kesiäkään oo mollattu...
     
  14. caddy61

    caddy61 Gearhead

    mamma sanoo ei

    Meillä isäntä välilä pyörittelee päätänsä, kun mä teen hankintoja. En oo kyllä kauheesti sen mielipiteistä välittänyt :D
    Omat on rahat, niin sama mitä niillä sit hankkii. Nyt isäntä on varmaan ilonen kun rämpylä talvehtii mun kotipaikalla ja ite se ei jouva muilta kiireiltään sitä sinne asti laittamaan. Saan ite kaikessa rauhassa laitella sitä, kun joskus vaan täältä etelästä kerkeis Iisalmen suuntaan.
     
  15. supaman

    supaman 1st gear

    Ex daami oli kaikkea pörisevää vastaan,mut nykysellä vaimolla on enempi sietokykyä. Ei tosin tykänny yhtään -70 Dusterista,mut Cutlassi kelpas hyvin tiedä sit miks :eek:
    Kuhan talous paranee,ni kotiin sais kuulemma huom AJAMALLA tuoda: -70 Cyclonen,68-70 Chargerin,fastback mussen tai jotai sellasta.Enempi näköjään Fjoordiin kallistuis. Nyt eukko ajelee Mondeo stw:llä ja on kuulemma niin hyvä että huh huh :odroll:
    Ite oon ajellu moposkootteril koko kesän,ku joutu myymään keväällä Oldsin höh.
     
  16. Rusina

    Rusina 1st gear

    Aikas uskomattoman paljon tuntuu olevan näit "koiranaisia" ja "automiehiä" jotka ovat toisensa löytäneet? :eek: liekö syynä se, että molemmat harrastukset / elämäntavat vievät mennessään immeisen siinä määrin että ei sitä ymmärrä ku toinen harrastukseensa hurahtanut :D ja koiranaiset tietää kyllä, että autossa pitää olla kokoa millä kalustoa kuljettaa + tietty silmiä hivelevää ulkonäköä :rotfl: :rotfl:
     
  17. MustangSally

    MustangSally Gearhead

    Hih, mun koira mahtuu vaikka hansikaslokeroon, ei oo auton koolla merkitystä. :lol: Eikä se hauku sen enempää letukkaa kuin eurofordin kyytiäkään.
     
  18. Make_O

    Make_O 3rd gear

    Muija totes vuos sitten syksyllä että mä meen huomenna kattomaan tota ja näytti autoliikkeen netti sivulla ollutta -95 Gt avo Mustangia ,no mä totesin että tahtoo mukaan kans ja seuraavana perjantaina tehtiin avosta kaupat... :pinup: Ei se kyllä aina oo noin helppoa.. :)
     
  19. markos

    markos Gearhead

    Mammalle (siis vaimolle, jos tätä lukee :rotfl: ) on kuulemma aivan sama mikä auto on, kunhan on tilava ja automaatti.
    Etittiin muutama vuos sitte autoa (käyttistä), mamma sano muutamien ehdokkaitten jälkeen, et toi Pontjakki ostetaan jos mulle käy...

    Nyt pitäis jotenkin saada ennen ens kesää mamma vakuuttuneeks, et minä tarviin jonku vanhemman auton harrastukseks...
     
  20. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Meilläpäin tota sanotaan omaksi elämäksi.
     

Kerro tästä muillekin!