Erilaiset lava-autot

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Marklin, 29.3.2018.

  1. Marklin

    Marklin Gearhead

    ´58 Edsel Villager ollut lähtökohtana...
    [​IMG]
     
    mikkis83 ja Anza tykkäävät tästä.
  2. toyopet

    toyopet Gearhead

    Muokattu: 8.3.2019
    Marklin, esmi, isalmela ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. maverick999

    maverick999 2nd gear

  4. Marklin

    Marklin Gearhead

  5. Carpenter

    Carpenter Gearhead

  6. Gary Grand

    Gary Grand Gearhead

    [​IMG]
     
    Nikuzai, tinareki ja isalmela tykkäävät tästä.
  7. Gary Grand

    Gary Grand Gearhead

    On tää laji osattu alkuperämaassakin..:confused:

    [​IMG]
     
    mikaa7146, mikkis83, toyopet ja 1 muu tykkäävät tästä.
  8. Marklin

    Marklin Gearhead

    [​IMG]
     
    isalmela tykkää tästä.
  9. tinareki

    tinareki Gearhead

    "...isä teki puusta, kusi tuli suusta..."
     
    mikaa7146 tykkää tästä.
  10. tinareki

    tinareki Gearhead

    "hei mikä tän auton merkki on?..."
     
    isalmela ja Carpenter tykkäävät tästä.
  11. Marklin

    Marklin Gearhead

    [​IMG]
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  12. Bluestone

    Bluestone Gearhead

    Jossain olen nähnyt luonnoksen missä 59 4dht Impalaan oli ympätty 59 ElCaminon lava, akseliväliä pidennetty tottakai siten, että takapyöräaukko oli oikealla kohdallaan. Ultimate swapmeet mobile; porukkaa mahtuu kyytiin ja ostokset lavalle.:p
     
    Nikuzai ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  13. Carpenter

    Carpenter Gearhead

    [​IMG]
     
    belair66 tykkää tästä.
  14. Marku3

    Marku3 1st gear

    Tää on komee. Kuka tekee ekana suomeen, tietty dieselöidystä veronkierto-camarosta...
     
    Gary Grand ja isalmela tykkäävät tästä.
  15. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Lopputulos siistimpi kuin Suomipojan jatkettu verohelpotus Camari pickup
     
  16. Gary Grand

    Gary Grand Gearhead

    Lava vaan ei täytä vanhoja pituudelle laitettuja vaatimuksia. Johtuiskohan ihan siitä..
     
    Ranee tykkää tästä.
  17. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Taitaa olla tämä sama yksilö jota 80-luvulla esiteltiin hot rod-lehdissä: [​IMG]

    Tässä kuvassa jo siirretty takapaihan puolelle ja "hieno" maalaus menettänyt kiiltonsa.
     
    Muokattu: 21.3.2019
  18. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    joo, sen tiesin. Missään muualla maailmassa on tuskin on samoja perseilysääntöjä autojen suhteen kuin Suomessa.
     
    -kk- ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  19. Gary Grand

    Gary Grand Gearhead

    Hölmöhän tuollanen lava-Camaro/Firebird on, mutta jos sen ois voinu tehdä normipituisena, niin ei olis ollu ihan pöntön näkönen..
    Tuo lavanpituus vaatimushan tuli Tojotan Timangista. Oli LIIAN HALPA länsiauto itäautoilla ajaville kateellisille, niin piti jollain saada niiden saanti blokattua. Vaadittiin 180 senttinen lava! No, eihän siihen kirppuun semmosta saanu ja loppui niiden tulo Suomeen.. Ja taas oli karvahatut mielissään.. Eipähän pääse naapuri ajeleen halvalla länsi-autolla..

    Ihan samalla perustalla on iso osa Suomen käsittämättömistä vaatimuksista autoihin.
    Kateus.
    Kyykytys, jos joku meinaa saada jotain parempaa halvemmalla.
     
    onoff road, Nikuzai, jjjkkk ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Suomi on ensinenässä hakemassa kaikkeen aina tuhannen vuoden siirtymäajan ja vain sen takia että, kun, tuo, NAAPURI SAA NYT JOTAKIN mitä ei itse voi tai saa hommatuksi. Sama kyykytys jatkuu vielä senkin jälkeen kun kolme seuraavaa sukupolvea on siirtynyt kirkkauteen.
     
    Nikuzai tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!