FHRA SONAX Spring Nats Motopark 17-18.5

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mopoilija, 13.5.2008.

  1. Jza

    Jza Double Gearhead

    No mä en maksanut, kun mulle ilmoitettiin parinkin eri kaverin toimesta (joista ainakin toinen fyyran ukkoja), että sitä osallistumismaksua ei haluta/oteta ennen kuin on lisenssi hanskassa, kun ennen sitä lisenssiä et ole kilpailija, etkä siten kelvollinen osallistumaan kisoihin, joten turha etukäteen maksella...

    En sitten sitä luonnollisesti maksanut, varsinkaan kun ei koko luokkaa ajettu, mutta ketustako tässä taas tiesi että sillä vesisateeseen heitetyllä rahalla olisi voinut ostaa pisteitä tosta vaan...
     
  2. kaasua

    kaasua 1st gear

    minä maksoin osallistumismaksun ja ei näy katsastus pisteitä missään...
     
  3. gremlin

    gremlin Gearhead

    Eikohan naissa keskusteluissa ole n. sataviiskeyt kertaa sanottu etta kun tuut ajaan lisenssia niin jos sen saat suoritettua niin ne ajat kay lajitteluajoiks :odroll: Eli voit olla kisassa mukana vaikka ajat lisenssia!

    Ja noista pisteista sanottu samalla lailla, jos luokkaa ei syysta tai toisesta ajeta niin ilmottautuneet JA paikalle vaivautuneet saavat luokan pisteet vaikka ei ajettaskaan.

    Jos ei nyt ole sattunut huomaamaan taalta naita juttuja muitten joutavien horinoitten joukosta niin ainahan voi kysya asian oikeeta laitaa tuolta->
    09-2515 250. fax: 09-2515 2515. sähköposti: fhra(at)fhra.fi
     
  4. Jza

    Jza Double Gearhead


    Okei, okei. Mulla meni vaan siinä kohtaa harhaan kun kapulasta kysytään että kerta SG:tä ei ajeta, niin haluatko ajaa jossain muussa luokassa. No tällä kertaa vastaus oli että en halua. Olis pitänyt sitten kierrättää se osallistumismaksu eestaas (joka olis ilmeisesti palautettu siis luokan ajamattomuuden takia, mutta tuntui vähän tyhmältä toiminnalta), ni olis tilanne ilmeisesti toinen.
     
  5. SG 448

    SG 448 Gearhead

    Okei, okei. Mulla meni vaan siinä kohtaa harhaan kun kapulasta kysytään että kerta SG:tä ei ajeta, niin haluatko ajaa jossain muussa luokassa. No tällä kertaa vastaus oli että en halua. Olis pitänyt sitten kierrättää se osallistumismaksu eestaas (joka olis ilmeisesti palautettu siis luokan ajamattomuuden takia, mutta tuntui vähän tyhmältä toiminnalta), ni olis tilanne ilmeisesti toinen.

    Ei sieltä mitään rahoja palauteta pisteet vaan pitää ostaa osallistumismaksu maksamalla ja auto katsastamalla,eri asia on kannattaako niitä pisteitä ostaa kun kattelee Alastaron osallistuja listaa meitin luokassa eli eihän niillä ole mitään virkaa ellei kolmea kisaa ajeta.
    Todennäköisesti lopetan tuon keräämisen seuraavaan jollei kisaa ala syntymään ja käytän rahat johonkin järkevämpään.
    T:SG 4
     
  6. Jza

    Jza Double Gearhead

    No tämmöistä tämä Raiski kommentoi joku päivä takaperin...

     
  7. hejo

    hejo 1st gear

    Sainkohan minäkin pisteitä,raahauduin paikalle , jututin katsastusmiehiä,pitelin useampaakin lisenssikorttia kädessä... :oops:
     
  8. SG 448

    SG 448 Gearhead

    Ei näihin nettikirjoitteluun kannata suhtautua kovin vakavasti näyttävät kirjoittelevan muutenkin sekavia eli kilpailukutsu on oikea josta asiat selviää.
     
  9. Jza

    Jza Double Gearhead

    Jooei. Jos joku näistä mun tyhmistä kysymyksistä nyt kamalasti ahdistuu niin voi voi. Mutta mielummin kyselen niitä tässä julkisesti ja toivon että joku toinenkin tonttu mun lisäks saa ehkä samalla vastauksia juttuihin, jotka on jääneet ihmetyttämään. Asiaa on opeteltevana niin saamaristi ja joka nyanssista kun kaikki uudet tonne toimistolle soittelisi, niin hehheh...

    Toi osallistumismaksun palautuskin on näköjään asia, josta ei ole varmaa tietoa missään. Onko se Force majeure, että ei ole osallistujia? No jos ei, niin mikä sitten...? :eek:
     
  10. hejo

    hejo 1st gear

    ,en
    :soosoo: En ahdistu ,en ja kysyvähän ei tieltä eksy...Siksipä kysynkin saankohan minäkin pisteitä... :rotfl:
     
  11. Putte

    Putte 1st gear

    Saat täydet 10 pistettä hyvistä letuista. :rotfl:
     
  12. vesaku

    vesaku 3rd gear

Kerro tästä muillekin!