FHRA Syyskokous 31.10.2015

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Rolssi62, 30.9.2015.

  1. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mikä se semmonen antteroiti on? Täällä meillä ylhäällä on vasta Nokian 101:t ja Windows 2.0. Ei onnistu ilman tiliä. Pitänee herättää henkiin.

    Käteistä rahhaa mulla kyllä on. Se on niin vanha keksintö.
     
  2. enzo

    enzo Gearhead

    No käteinen käy aina. Silloin ei tartte ees muovikorttia. Siis mobiili on valinnainen testijutska. Maksanee vähemmän yhdistykselle kun muovikortin printtailut ja postittelut. Molempia saa pitää rinnakkainkin olin ymmärtävinäni.

    Lähinnä kait tarjolla ketä kiinnostaa. FHRA:lla on paljon jäseniä joita ei kiinnosta metriäkään mikään internetti taikka mobiili, taikka politikointi taikka muu kakanpurenta, mutta joillekin on tärkeätä pysyä informaatiotulvan aallonharjalla. Varsinkin kun FHRA:n uudet meediahenkilöt antaa palaa ihan tuelta.
    -Kyllä se oikeasti aika monta vuotta otti pattiin kun ei mistään tule mitään tiedotusta, varsinkaan kutinsapitävää. Nyt kun tulee niin on ihkua vallan. Ja innostuneilla jäsenill' on saumat osallistua kehitykseen. Tähän saakka on ollut vaan rähjäämistä ja kritiikkiä, eli rakentavaa palautetta. Nyt tehdään yyhdessä ja siin on aika iso ero kun on tälleen puolilähietäisyydeltä katsellut yhden 35v tuota touhua.. =)
    -Melkein alkaa tuntua ettäs meitin yhdistys alkaa olla meitin yhdistys. Eikä vaan "sen" taikka "niitten" tekele..
    ---
    ---
    Meilläkin on Nokian Hakkapeliitat alla ja akkunoissa kolme kerrosta. Anteroita oli 90-luvulla aina tuttujen ihmisten mersujen vanteina.
     
  3. Bart67

    Bart67 1st gear

    Moi,
    Lupasin tosiaan olla ehdolla johtikseen jos sinne halutaan. Laitoin tuonne FHRA:n omalle foorumille jonkinlaisen esittelyn itsestäni. Tässä lyhyesti, lisää sieltä tai huomenna kokouksessa.

    Oma kiinnostus aiheeseen heräsi Räyskälän kisoissa joskus 70 luvun lopulla, en ole ihan varma olinko jo ekassa, mutta ainakin sen jälkeen kaikissa. Myöhemmin harrastus painottui kaksipyöräisiin, pitkään kadulla ja 2000-luvulla myös oikeissa kisoissa, viimeksi Funny Bike luokassa. Omia harrasteautoja on ollut muutama, nyt viimeiset pari vuotta avo Firebird.
    Kilpaa en ole ajanut pariin vuoteen, viime kaudella olin FHRA:n kisoissa toimitsijana ja SML drag race lajiryhmän sekä pohjoismaisen lajiryhmän jäsen. Aiemmasta järjestötoiminnasta useamman vuoden tausta MMAF (Motorcycle Modified Association of Finland) johtiksessa ja vara pj:na vuosituhannen alussa. Nostettiin silloin hyvällä, harrastajapiirien rajoja rikkoneella porukalla hiljaiseloon hiipunut, mutta tärkeällä asialla ollut yhdistys takaisin jaloilleen.
    Yleisesti ottaen FHRA:n toiminta on mielestäni mennyt hyvään suuntaan. En siis ole lähdössä haastamaan muutosta kaikkeen, mutta totta kai monessa asiassa on vielä tekemistä, niin kuin aina pitääkin.
    Kilpailut ovat yksi iso ja tärkeä osa FHRA:n toimintaa, mutta FHRA on ja sen pitää olla muutakin kuin drag racea.

    Jukka R
     

Kerro tästä muillekin!