FMA

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Simo, 15.10.2002.

  1. Yogi

    Yogi Gearhead

    FMAssa minäkin olen...
     
  2. Christoffer

    Christoffer Gearhead

    no onhan se tosia-asia että on se helppoa vaan puhella ja mennä valmiiksi järjestettyyn happeningiin.minulla ei ole varmaan puoliakaan hajua minkälainen homma on järjestää vähänkin isompi tapahtuma mutta mielenkiintoa olisi kokeilla.Yyteri olisi kyllä hieno paikka meetille..hmm
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Juu saarna päivässä on määrä.. :smile:
    Siinähän olisi hyvä uudenvuodenlupauksen aihe että ens vuonna oon aktiivinen.... :smile: :smile:
    Täytyypi muistaa 31.12 24.00 kun mutisen niitä lupauksia..
     
  4. Christoffer

    Christoffer Gearhead

    Tuohon äskeiseen horinaan syyllistyin minä..
     
  5. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Ideoita ja muita olisi vaikka millä mitalla, ei nyt kyllä tule yhtään mieleen, mutta toisaalta kun ei itse varmaankaan jouda tapahtumia tms. järkkäilemään niin ei ilkeä olla neuvomassakaan.
     
  6. Jentzy

    Jentzy 1st gear

    Voi kuule, kyllä kaikki vinkit ja ideat otetaan ilomielin vastaan. Tapahtuman järjestäminen on aina oma hommansa, mutta niin on se ideoiminen ja kehittäminenkin.
     
  7. 67

    67 1st gear

    jaa ideoita...?njoo tota.kumin polttoa ja kilvan ajoa,ah miten omaperäinen idea,hehe.
    pääsisipä kaikki,ainaki yli 15 hepoa,valloilleen.(360 koneest,aika hyvin?)
    joo,tosissaan,ehkä?
    kovasti ei o tullu,kerhon asioiden suhteen,oltua aktiivinen.
    enkä ehdi tulevaisuudessakaan,mitä ny lehteen hieman osallistun,muttei siit enempää.ja ideatkin jo tuossa tuli,niin...



    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: 67 2002-11-20 19:34 ]</font>
     
  8. fisu

    fisu Gearhead

    kenes harteilla on yhdistyksen e-mailien lukeminen ? :wink:
     
  9. Jentzy

    Jentzy 1st gear

    Yleiseen osoitteeseen lähetetyt viestit lukee ja ohjaa edelleen TeeTee.
     
  10. TeeTee

    TeeTee Gearhead

    Minäpä minä! Eli nuo yleisen osoitteen fma@moparkerho.net postit tulee luetuksi suunnilleen kerran viikossa. Myös webmasterille osoitetut viestit tulee mulle, joskin eri osoitteeseen ja niitä luen tiheämpään tahtiin.

    Muille kerhon vastuuhenkilöille osoitetut viestit ohjautuvat automaattisesti heidän henk. kohtaisiin sähköposteihinsa.
     
  11. fisu

    fisu Gearhead

    no nyt se alkuperäinen (13.11) on lähtenyt molempiin osoitteisiin.
     

Kerro tästä muillekin!