Ford-tyyppinen starttisolenoidi jumittaa, vaihtoehtoja?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja saresks, 6.8.2013.

  1. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Höh, se on venäläinen perssiin venytin, ei veny eikä mahdu perssiisiin :rotfl:
     
  2. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Voisiko Kalu tai joku muu valaista enemmän tätä vaihtoehtoa kun on nyt alkanyt tuntumaan siltä että pyörittää niin saaketin raskaasti, ei tahdo 12,5 V riittää että saa käyntiin. :wc: Ja startti myös pitää hieman rivoa ääntä. :webmaster: Vai starttiko se nyt hajoaa?
     
  3. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Jaa mä oon tännekkin jotai kirjotellu. No kirjotellaa taas ja huamena ei muisteta taaskan mitää....

    Toi hammaskehällä jumissa on just kulunneilla vehkeillä missä ainakin mulla on noi heittopentiksit lyöny hampaat päällekkäin jumiin ja siit ei oo selvinny ku startin irrotuksella/uuestaa paikoilleen...

    Mutta tuo että pyörittää hitaasti ja pitää rivoa ääntä? Empä ossoo auttaa.. Jos akku, maa ja plussa on kunnossa. Solenoidin vian voi ohittaa syöttämällä suoraa akulta virtsaa akkukaapelilla startille.

    Uustuotantostarttia on kans hyvä syyttää, mutta mitä vikaa sinnä sitte ois, en tiijjä.
     
  4. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    mitenpä on ennakot motissa.
     
  5. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    En ole koskaan tullut katsoneeksi. Eipä ole kyllä ajoituslamppuakaan..
     

Kerro tästä muillekin!