Fordin 351C Polttaa kärkiä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Puli-Song, 4.11.2011.

  1. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Vaihdoin kärjet ja konkan ja säädin kärkivälin 0.4mm, mut kärjet paloivat ihan karrelle 15min käytön jälkeen. Onko vika puolassa vai mikä tuon aiheuttaa??? Nyt on tulossa uudet kärjet ja homma pitäs saada pelaamaan. Olisko kellään ideoita??
     
  2. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Taitaa puuttua etuvastus.... Tai kytkentä väärin :rotfl:
     
  3. C-barge

    C-barge Gearhead

    Liat siihen MSD-boxi ni ei enää pala!
     
  4. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    South west trade sano, et sytkäosakirja ei tunne ko koneeseen etuvastusta. Itekkin sitä kun epäilin ja kysyin. Jos siihen kuitenkin laittais etuvastuksen, niin oisko kellään heittää mitään Ohmi-määriä?
     
  5. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Jos se etu vastus onkii johto? Omassa cougarissa on resistance wire. Eli virtalukolta kierroslukumittarille ja siitä jatkuu sit se resistassijohto puolalle. silläkään tosin enää mitn väliä ku siirryin malloryn hei jakajaan..
     
  6. vette73

    vette73 Gearhead

    Koita toisella konkalla.
     
  7. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Niihä se muute onki Fordiumeissa :rotfl: Johto meinaan. Vaan onko joku korvannu "vastusjohdon" tavallisella? Tai jossain kykentä väärin?

    Startin solenoidilta pitäs lähtä ainaki se piuha mistä starttaushetkellä saa täyden jännitteen ja sitten niin ku renttu 81 sano.

    Mittaappa jännite mikä puolalle tulee koneen kaydessä, se selventää het onko vastusta vai ei...
     
  8. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Kiitos hirmusti! Tuo raato on siitä ongelmallinen, et yhtään alkuperästä piuhaa eikä oikeen muutakaan osaa oo enää tallessa, vaan on kasailtava nurkkiin jääneistä osista toimiva. Heitän tonne jonkun etuvastuspuolan, niin uskoisin sen korjaantuvan. Tuo Recistant wire kuulosti luotettavalta selitykseltä, miksei kirjasta löydy vastusta.

    Aurinko alkaa paistaa risukasaan - kiitos teidän! 8)
     
  9. makemydayjew

    makemydayjew 1st gear

    se piuha on hintti-pinkki ja on orkkis johtosarjassa, siinä tapaa lukea että resistor wire tms.
     
  10. VooDoo

    VooDoo Gearhead

    risa konkka jakajan sisällä, tai ei konkkaa alkuunkaan? Ainakin mitä omiin kokemuksiin tulee, niin ilman konkkaa kärjet lyöny helvetillistä liekkiä ku vähän pyöräyttäny.
     
  11. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Ettei olisi vahingossa lipsahtanut siihen järjettömän jakajan puola. Eipä tavan kaupoista muuta enää saakaan.
     
  12. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Noni! Nyt rokkaa! Laitoin yhestä vanhasta Delco Remyn puolasta etuvastuksen ja homma alko toimimaan. En tosin vielä käyttäny konetta kuin ehkä 10min, mut ei ainakaan vielä oo ollu murheita. Huomennahan sen näkee, kun pääsee kunnolla tienpäälle.
     
  13. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Hyvä juttu että rupes pelaa :rotfl:

    OT: Missäs vehkees tuo motti on kiinni?? Iha sillä vaan ku ens viikolla ollaa niillä nurkilla (Nuapurivuara) jotta jos sattus näkemään 8)
     
  14. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    -41 Fordissa. 8)
     

Kerro tästä muillekin!