Forssan kuvat VIHDOIN netissä...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja S.A, 10.9.2003.

  1. S.A

    S.A 1st gear

    Jees...nyt vihdoinkin sitten sain ne pistettyy. Kommentoikaa, jos tulee jotain mallinimheittoja ym. Piti tehdä uusiks aika paljon, niin tietenkin sitten meni vähän väärin jotain varmaan, mutta kattokaa jos osuu joku silmään pahastikkin niin pistäkää palautetta! :smile:

    http://www.dlc.fi/~samiaal/Kotisivuni/f ... k_2003.htm

    Vuosimallitiedoista kiitetään...:smile:
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    "Plymount Beldevere" on niinku oikeesti Plymouth Belvedere!
     
  3. S.A

    S.A 1st gear

    OHO....pieni kirotus virhe :smile:
    TAK.
     
  4. Vämpylä

    Vämpylä 1st gear

    Roadrunnerin kuvaa ei pysty klikata suuremmaksi, 72 cudaa kyllä pystyy klikata mutta siitä aukeaa ikkuna joka sanoo Object not found!
    Kaikki muut toimi mitä klikkasin.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    ja Fairline on oikeasti Fairlane ja sitten siinä kuvassa on Pontiac. Oliskohan parempi jättää ne tiedot pois kuvista?
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Buick veneen kanssa on mun mielestä vm.60 eikä 59
     
  7. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ei missään tapauksessa saa jättää tietoja pois! Mistäs täällä sitten pätis? Toi Fairline ei muuten ole Fairlane ollenkaan, vaan '57 Pontiac. Oikeella tasas on DeSoto diplomat '57.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Punainen farmari kuudennessa rivissä on -57 Desoto FireSweep.

    Vuonna 69 Camaro oli Indy 500:n pace car ja replicoita rullasi linjoilta 3675kpl. Ulkoisesti ainakin alkuperäistä vastaava.'

    (Roadrunnerin ja 72 Cudasta ei löydy isompia kuvia)
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    edellinen nimetön jatkaa:

    Se farkku on tosiaankin Diplomat, FireSweepin keula Plymouthin kopassa. Tarkemmin katsoessa kylkilistasta huomaa, ettei ole "oikea" DeSoto.
     
  10. S.A

    S.A 1st gear

    MIkä noista on se DeSoto Diplomat? Se musta/vihree vai mikä? Oon vähän pihalla taas kerran..öh.

    Ja kiitän tiedoista.
    Niinhän se on, että naurattaa varmaan monia, kun yrittää noita kauniita autoja tunnistella, mutta koittakaa kestää. Mun mielestä noi autojen mallit ja vuosmallit kuuluu asiaan, siks mä niitä kyselen. Ois aika tyhmää vaan lataa kuvat tonne ja ei hajuukaan mikä auto kuvassa on kun joku noita selaille, JOS ei tiedä.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: S.A 2003-09-10 15:35 ]</font>
     
  11. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Se joka on siitä "Fairline" '57 Pontiacista oikeelle!
     
  12. Kalikali

    Kalikali Gearhead

    Se vihreä 4d Cadi on v.1954 ja Buick räbä, joka vetää venettä on Invicta 1960.
    Mustavalko 4dht Sbuge on Special 1956 ja mustakeltainen Ford vilkuista päätellen v. 1956 (-55 oli pyöreät).
    Desoto farmi taisi tulla mainituksi, mutta vieressä ole Pontiac Chieftain 1957 on mielenkiintoinen. Siinä on lokasuojankoristeissa huomiovalot (ei esim. Kadanmalleissa) ja mitä en vielä tähän pieneen ikääni ollut tiennyt: PENKINLÄMMITIN!
    Juttelin nimittäin omistajan kanssa Somerolla Forssaa edeltävänä iltana ja toden totta, sohvapenkin alla on lämmityskennosto johon tulee vesiputket. Ei muuta kuin hana auki pakkasella ja kyllä ahteri lämpiää. Ja kaikki tämä v. 1957.
     
  13. S.A

    S.A 1st gear

  14. koni

    koni 1st gear

    Avaa silmät, eli:
    Se punainen farmari De Soto jossa lukee, että '57 Firesweep on oikeasti '58 Diplomat (yksistä etvaloista huolimatta).
     
  15. S.A

    S.A 1st gear

    Jaha. TAK.
    :smile:
     
  16. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Punasen Cudan vieressä on 2-värivihreä Olds Super 88 Holiday ´56.
     
  17. S.A

    S.A 1st gear

    TAK :smile:
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vielä siitä DeSoto farkusta:

    Marko Lönngren (V8 8/02 61 DeSoton omistaja) kirjoitti Forwaadlook news-ryhmässä vuonna 99:
    "I forgot to mention, that there was
    also a '57 DeSoto Diplomat Station Wagon in Forssa meet. Basically Plymouth
    with DeSoto Firesweep front end."

    Joten tuo kuvattu taitaa olla -57. Tai voihan Suomessa olla tuollaisia harvinaisuuksia kaksi kappaletta.
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    DE SOTO ON vm.58! Ainakin mun otteessa aikanaan niin sanottiin.
     
  20. HEPCAT

    HEPCAT 3rd gear

    Mä luulen,että nimimerkillä STW58 on jotain tietoa ton DeSoton vuosimallista... :smile:
     

Kerro tästä muillekin!