Ja Tampereella Pirkkahallilla vilahti Hot rod shown aikoihin yks valkonen '70 hurst, jos en aivan väärin nähny. Oli sen verran orkkiskuosissa, ettei ainakaan ollu mikään kv-auto.
Eikös tuo valkoinen ole FMA:n sivuilla esittelyssä. Ja se kullanvarinen kv on Iisalmessa nykyään. Tai oli ainakin kuukausi sitten.
Lähinurkilla on -70 monaco 2dht.Taitaapi olla ainut kaksi ovinen,sitten oli yksi farmi ja loput seittemän maahan tullutta monacoa olivatten 4-ovisia...
Eiks Tollanen '70 2 D ht ollut aikanaan terveellä moottorilla ja sioilla renkailla varustettuna? Tumenko se oli? Viime viikonloppuna tuli bongattua saman vuotinen hieno farmari Tuusulassa, valkonen.
Sen voin sanoa , että tuskin forssaan tulee. Tumellahan se on,en varmaks sano onko nyt 440:llä , mutta on siellä kaikki isolohko vaihtoehdot ollu hemiä myöten pellin alla. Onkohan se farmari justiinsa se Fazerin entinen rassi? Itellä on neliovinen moinen,osuuspankin vanha.Orimattilassa pyörii yksi neliovinen mikä tosin otteeltaan -71 , mutta todennäköisesti otettu myöhässä käyttöön. Olen koittanu muutenkin selvitellä missä loput nelioviset on ja ja yksi seittemästä autosta on "kateissa".
Mulla -73 Newport 2DHT 440 moottorilla. Tuli kuukaus sitten jenkkilästä on nyt katsastettu ja odottaa autoveropäätöstä. Tänään viimeksi ajelin. Otin kolmen kuukauden ajoluvan tullilta. Sitten toinenkin tulossa jenkeistä, kaverille samaan talliin -72 Newport Custom 2DHT nelisatasella. Lahdessa on myös jenkeistä viime kesänä uitettu -73 New Yorker 2DHT
onks. onks tää se hermusen tugen laulu / elvistely pirssi , jonka se joutu myymään ex. tyttöystävän painostuksesta puoli ilmaseksi . siis se imperial -69
En muista mikä lie oli myyjän nimi. Autojen hinnat olivat kieltämättä alhaiset 90-luvun loppulla, osittain lamasta johtuen. Eipä tuo myyjä silloin valitellut kun käteisellä maksettiin.
Kysessä on varmaan sama auto. Käsitääkseni Suomessa on kaksi 69 Imperialia. Yllätys molemmat kai alun perin samanvärisiä. Yksi on aikoinaan Mobilistissa esitelty 4D HT Crown ja tuo meikäläisellä oleva Le Baron. Oikaiskaa jos olen väärässä. Autohan oli/on hyvä projekti: tekniikka hyvä ja kori ruosteeton. Mutta sisusta oli rikki, maali huono ja kori kolommoinen. Nyt sisusta on tehty. Olen hommannut Ruotsista ovet, puskurit, etulokasuojat, uuden vinyylikaton, takapaksin kansia jopa 2 kappaletta ja jotain muita osia mm takavalot jne. Kaiki tulivat samassa kaupassa.. Jotka odottavat aikaa, että tarvittavat osat vaihdettaisin jotta päästäisiin maalaamaan kori. Osa noista osista on ylimääräisiä että jos jollakin on tarvetta 69 Imperialin osille, niin yhteyttä. Muuten noista 69 Ilmareista pohjoismaissa Ruotsissa olen nähnyt Valkoisen ja Kuparin värisen ja Tanskan kilvissä yhden Hopean. Minä kun jouduin ulkoruokintaan, meinasin myydä kaikki romut pois. Mutta onneksi järkiinyin ja projekti osasto on kasvanut tämän jälkeen nelinkertaiseksi.
mopar montako-70 polaraa lie tullu alkujaan suomeen,noin niku virallisesti löytyykö tietoa autojen vaiheista...yhen -702d ht näin joskus 90luvulla forssassa tais olla metallinhohto punainen...
Itellä oli muutaman vuoden musta -70 Polara 4d. Kutakuinkin orkkis peli, Salossa alunperin vaikuttanut ja nyt n. 15 vuotta Lahdessa ollu. Ei oo tota vuosimallia tullu vastaa muuta kun kuvissa.