Fuselage Mopars ('69-'73 fullsizes)

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Tomaso, 26.6.2005.

  1. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Gearhead

    Kiikalassa 11 päivä elokuuta -18

    [​IMG]
     
  2. ImpJay

    ImpJay 2nd gear

    Onpahan komee tuokin "suolakurkku."
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Gearhead

    Mites muuten oli nuo automaattilaatikot näissä C-koppasissa.

    Oliko niin että Furyyn oli 904 loorana jos pikkulohko eli 318 oli koneena.
    Ihmettelen vain kun -68 FSM tarjoaa Polaraan aina 727 looraa riipumatta oliko iso / pikkulohko moottorina.

    Jollain lienee näpeissä Furyn FSM niin voisiko tarkastaa oliko se 318 ja 904 jo tehtaan "asetus"?
     
  4. maxvo2

    maxvo2 Gearhead

    Kai jollain tieto vyryn laatikoista??
     
  5. MJF

    MJF Gearhead

    Ei nyt just kännyllä viitsi selata, mutta löytyiskö hamtramck historical arkistosta tietoa?
     
  6. maxvo2

    maxvo2 Gearhead

    Täytyy tsekata. Nopeasti vilkaisin mymoparin sivuilta korjaamokirjaa, mutta siinä ei eroteltu loora /mylly vaihtoehtoja.
     
  7. ImpJay

    ImpJay 2nd gear

    Jotenkin uskaltaisin väittää, ettei 904 kuulunut C-koppaisiin. HH:sta tutkimalla 68:hin oli saatavilla kolme variaatiota erilaisella governorilla:
    318, 383 2bbl ja 440cid
    383 4bbl
    sekä 440 Magnum.

    Siellä näkyvissä dokumenteissa ei siis sanota 904:sen olleen tarjolla ko. malleihin.
     
    Muokattu: 11.9.2018
  8. Fuselage

    Fuselage 3rd gear

    Itse en ole missään nähnyt 904 tarjolla v8 fuselage koriin.
    Tosin 6 koneista en tiedä :D
     
  9. maxvo2

    maxvo2 Gearhead

    Just tämä furyyn saatava 225 on se joka ehkä mahdollistaa 904:n myös pikkulohkon kanssa. Paljonhan näistä on purettu isolohkoja E/B korisiin. Myöhemmin sitten asennettu se 318 jostain vanista tilalle.
    Olikos vaihteistopalkki erilainen BB / SB vaihtoehdoissa.
     
  10. dart -66

    dart -66 Gearhead

    225:seenkin on saanut 727:kaa, 727 ja 904 menee samaan palkkiin.
     
  11. ImpJay

    ImpJay 2nd gear

    Vaihteiston kannatnpalkki on erilainen SB vs. BB, jos muistan FCBO:n tietäjien kertomuksen oikein.
    On kyllä täyttä p`tä purkaa näitä B/E-koppasien tekniikkaa varten.
     
  12. NY4dHT

    NY4dHT 1st gear

    Oliko tähän alkuperäiseen kysymykseen löytynyt vastausta? Tässä ketjussa taidettiin mainita kaksi: Tumin ’70 Monaco 500 (valkoinen, musta vinyylikatto, musta sisusta, bucket istuimet) ja se ’70 300 (hiekan ruskea, ei vinyylikattoa, valkoinen sisusta, ”low-options” eli ei sähköherkkuja). Muita ei ole mainittu. Onko niitä edes?
     
  13. PeteKoo

    PeteKoo 2nd gear

  14. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Tumen `70 Monaco 500 Jaala Cruise´n´ Roll 6 30.08.2014

    [​IMG] [​IMG]
     
  15. Fuselage

    Fuselage 3rd gear

    Onko tämä sama Lahden Monaco? mikä tuli kuljetusauton lavalla 88-91? Motoparkkiin ja taisi jopa kulkea sillon 11-12s aikoja?
     
  16. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Tumen `70 Monaco 500 Lahdesta
     
    Fuselage tykkää tästä.
  17. Fuselage

    Fuselage 3rd gear

    Aina olin E-body fani, mutta jotenkin toi Monaco jäi kummittelemaan takaraivoon. Nyt vanhempana sit kiinnoistuin lisää C-bodyistä, kun kaikilla on jo E tai B-body... Ja nyt tuolla teltassa seisoo -69 Newport 2d HT. Juurikin tämän auton ansiosta :)
     
    12345678910 tykkää tästä.
  18. ImpJay

    ImpJay 2nd gear

  19. ImpJay

    ImpJay 2nd gear

    Tässäpä minun lelu:

    [​IMG] [​IMG]
     
    mikaa7146, Vallu ja 12345678910 tykkäävät tästä.
  20. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Gearhead

    Fuselage ja ei-fuselage

    [​IMG]
     
    ImpJay ja Herje tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!