GM A runkoisten ylätukivarren puslat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja FeV-8, 4.8.2009.

  1. FeV-8

    FeV-8 Gearhead

    Rupesin vaihtamaan 65 projekti cutlassin etu tukivarsiin uusia uretaanipuslia. Alatukivarren puslat olivat OK. Mutta ylemmissä puslan reikä on noin puoli milliä suurempi kuin niiden sisään tuleva control arm shft.

    Tuskin näin kuuluu olla. Puslasarja lienee maanantaipäivän tuotantoa, vai onko tappeja eri vahvuuksia eri vuosimalleissa? Vanhat puslat oli tiukasti kiinni, joten kuluneet tukivarren tapin päät tuskin ovat tähän syypää.

    Puslan sisäreikä oli 17mm, ja tappi n.16,5mm

    Puslasarja on ebay:stä energysuspension dealerilta hankittu.
     
  2. 383

    383 Gearhead

  3. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Muistan lukeneeni, että 64-65 alkuvuoteen voi olla jotain eroa puslissa ja tukivarsissa myöhempiin verrattuna, mutta tukivarret ja/tai tapit vaihtamalla uudemmat kamat sopii.

    Mulla on yksi sarja -72 A-bodyn etutukivarsia ylimääräisenä, tee tarjous jos tarvetta tulee.

    Pulverimaalauttamalla akselit kasvaa niiden halkaisija helposti sen puoli milliä, ja kun kyseessä on uretaanipuslat jotka "pyörivät" vapaasti eli sisäholkki pysyy paikallaan uskoisin että paketti pysyisi välyksettömänä.
     

Kerro tästä muillekin!