GM F-kori alusta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Procharged Vette, 4.8.2021.

  1. 3964

    3964 3rd gear

    Tuollainen rakenne on tuossa historic kilpurissa ja toimii ihan ok mutka ajossa.
    Oishan tuo vaihto ehtona edullinen.
     
  2. shr1

    shr1 Gearhead

    Calvertin mono leaf jousia saa std, sekä 1 ja 2 tuumaa madaltavina. Orkkisjousilla ja caltracseilla saattaa tulla sellanen hankaluus, että norra taipuu hetikohta etusilmukan takaa, caltracsin tukipisteen vierestä. Tämä korostuu jos ajelee slikseillä paremmilla pidoilla.

    Tuohon kiihdyttelyyn ja korin takapään nousemiseen, se on calträksisysteemin tarkoitus, että akseli saadaan lähdössä mojautettua etäämmälle korista ja tästä syntyy tietysti koriin liikettä ylöspäin, separation sanois jenkki.
     
  3. 3964

    3964 3rd gear

    Ei ole tarkoitus sliksejä alle laittaa,ihan katu auto,en edes vartilla ole koskaan käynyt,eikä taida uskaltaa jää kuitenkin koukkuun.
     
  4. 3964

    3964 3rd gear

    Autoon vaihtui talvenaikaan manuaali vaihteisto ja tuosta takapään monoleaf jousituksesta tuli lähes ajokelvoton,akseli hyppii aivan järkyttävästi.

    Tuli sieltä taas se moottorin huono toimintakin esille jota osasin kyllä odottaakkin.

    Automaatilla paikataan ilmeisesti moottorin ja alustan ongelmia.
     

Kerro tästä muillekin!