H.D Shovelhead

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja Mauri68, 26.5.2022.

  1. Mauri68

    Mauri68 1st gear

    Moi miten ventiilin säätö onnistuu parhaiten vähän nakutaa kyseessä vm 73 Shovelhead
     
  2. mcmies

    mcmies Gearhead

    Jos on kovat nostajat, niin sen kuuluukin kalpattaa. Jos kalpatus loppuu, kannattaa pysähtyä.
     
  3. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Vaikka niin että tulpat irti, työntötankojen suojaputket ylös. Nelonen päälle ja takarenkaasta pyörittämällä niin että kun etuimu on täysin auki, takaimu on kiinni ja säädettävissä. Tönäri niin että se vielä pyörii sormin. Sama konsti muillekin venoille.

    Tai sillee että kun esim etusyltyn venttiilit "vaihtaa" eli lähtee konetta pyörittäessä eri suuntiin, takasyltyn molemmat venat on säädettävissä.

    Mullakin on sovelissa kovat nostajat ja kyllä sen kuulee jos joku on löysemmällä.
     
  4. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    ...ja säätö kylmään koneeseen.
     
  5. vot

    vot 2nd gear

    Ja yksi mikä pitää myös ääntä on keivuvivun päittäis välys. Ja niiden säätö shimmilevyillä. ei missään nimessä jousi simmillä, ne katkee varmasti jossain vaiheessa.
     
  6. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Nekin saa sorvissa laitettua niin ettei tarvi shimmejä.


     
    Muokattu: 27.5.2022
  7. Mauri68

    Mauri68 1st gear

    Moi säädin kuin neivoit nyt käy kyllä todella hienosti ei nakutaa yhtään kiitos nyt ei muuta kuin paanalle toivottavasti tänä kesänä tulis vähän enemmän kilometrejä kuin viime kesänä ja hyvää kesää ="Vuppe, post: 3843888, member: 19372"]Vaikka niin että tulpat irti, työntötankojen suojaputket ylös. Nelonen päälle ja takarenkaasta pyörittämällä niin että kun etuimu on täysin auki, takaimu on kiinni ja säädettävissä. Tönäri niin että se vielä pyörii sormin. Sama konsti muillekin venoille.

    Tai sillee että kun esim etusyltyn venttiilit "vaihtaa" eli lähtee konetta pyörittäessä eri suuntiin, takasyltyn molemmat venat on säädettävissä.

    Mullakin on sovelissa kovat nostajat ja kyllä sen kuulee jos joku on löysemmällä.[/QUOTE]
     
    Vuppe tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!