Harrasteauton reaaliarvo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja kaarne, 24.6.2017.

  1. urho3

    urho3 Gearhead

    Katotaan illalla ollaanko yhtä aikaa jos hoitsu lainais tablettikonettaan.
     
  2. Imusihti

    Imusihti 3rd gear

    Varovasti nyt, kaarnen trollaus alkaa viimeinkin kahden vuoden jälkeen (ehkä) kantaa hedelmää. Ei kannata riidellä kuin kaarnen kanssa mutta kaarne voi toki jatkaa myötäilyä itseään kohtaan trolliprofiilin kautta.

    Katsotaan älähtääkö kukaan ?

    IS
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  3. urho3

    urho3 Gearhead

    Pari viikkoa sitten pikku hiekkatietä meni nenän eestä hirvi. Ja sakea kuusikko niin en nähnyt vaikka pysähdyin muutaman sekunnin kuluttua. On se pirun nopea.
     
  4. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Onko tällainen hahmo tuttu :D

    [​IMG]
     
  5. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Onko Asterix ja riidankylväjä sarjasta se riidankylväjä ???
     
  6. f34

    f34 Double Gearhead

    Mitäs mitäs... Onks Kaarne jo saanut selvyyden harrasteauton reaalihinnasta ku ei enään ole vähään aikaan arvuutellut?
     
  7. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Eilisen bannaus aallon myötä epäilisin olevan banned.
     
  8. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Käyttäjätunnus kaarne on kuin Paavo Väyrynen. Kyllä se jostain esiin pulpahtaa!
     
  9. Imusihti

    Imusihti 3rd gear

    Voiko tästä aiheesta vielä jatkaa, kun pullonpalautusrahat eivät oikeasti riitä mihinkään ?

    Voisiko ajatella, että olisi vaikka joku hintaluokka, mitä sillä ostaisi, esim. 5000€ tai 10000€ ?
    Menisikö liikaa nettiautosta bongattua aiheen kanssa päällekkäin ?

    IS
     
  10. Jsp

    Jsp Gearhead

    20 eurolla ei saa muuta kun 24 päkin olutta.
     
  11. fordius

    fordius Gearhead

    Tuolla rahallahan saisi oikeinkin hyväkuntoisen neliovisen c-body moparin tai vaihtoehtoisesti ruostuneen, lommoisen e-body hylsyn, josta on tekniikka, moottori, vaihdelooda, akselistot, sisusta jne. poistettu. Panee ajattelemaan...
     
  12. Imusihti

    Imusihti 3rd gear

    Niinpä, ajokuntoinen ja liikennekelpoinen auto vs. täysi projekti. Tietysti meinaa myös, meinaako koska olla liikenteessä harrasteen kanssa. Projektin loppuhintahan on sitten
    ihan jotain muuta kuin pelkä aihio kuten myös valmistumisvuosi. Jos nyt kuitenkin olisi niin, että ajokuntoinen peli olisi kyseessä. Kymppitonni alkaa olla alaraja jos ihan kunnossa olevaa harrastetta haluaa, ainakin amerikanautoa V8-moottorilla.

    IS
     
  13. minski

    minski Gearhead

  14. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Ihan magee, ei välttämättä ihan just mun juttuni, ...ei ole enää nuokaan kovin kalliita.
     
  15. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Tolla rahalla alkaa saamaan jo vanhoja sl mersuja, en ostais. Muutenkin liian uus yhtään mihinkään ja olematon.

    Mut jos tykkäät niin anna mennä vaan
     
    Muokattu: 24.9.2017
  16. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Mitähän tämäkin taas tarkoittaa... Estääkö vuosimalli esim. ajamisen? Ja mitä tässä tapauksessa tarkoittaa "olematon"? Itse en tuossa esimerkkitapauksessa näe muuta miinusta kuin tökeröt taka- ja sivuhelmat... Ja ei tuossa hintaluokassa SL:iä Suomen kilvissä ihan hirveän montaa ole tarjolla.
     
  17. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    No voi vittu kysyttiin mielipidettä tollasesta harrasteena ja vastasin mitä mieltä oon. Jos se nyt on sulle väärä mielipide niin ei oo mun ongelma.

    Olematon joka suhteessa mun mielestäni, niin koneeltaan, ulkonäöltään ja joka puolelta. Kuten sanoin, tohon hintaan saa jo mun mielestä hienompiakin. Vielä jos saa paritonnia lisää niin kympillä saa jo vaikka mitä.
     
    Muokattu: 24.9.2017
  18. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    En ylipäätään tajua koko alkuperäsem kysymyksen järkevyyttä, jos jotain tahtoo niin ostaa sen jos on varaa ja harrastaa sitä välittämättä siitä onko muitten mielestä mistään kotoisin vai ei.
     
  19. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Liian homppeli auto mulle, ja minustakin tosiaan olematon. Naisille sopis hyvin, mutta kuka vaan harrastakoon vapaasti.
     
    Muokattu: 24.9.2017
  20. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Ketä on bannattu?
     

Kerro tästä muillekin!