Harrasteena Drag Race=Kela, ei eläkettä!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja rebel58, 21.2.2012.

  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Jyke jos et oo huomannu mä oon jo 54v. Nyt ei selkä pahin vaan pää mikä sekosi. Kuolet-et kuolekaan vielä-kuolet nyt sai pään pehmenemään. Se kanssa sujut, en näiden muiden kuolemantuomioiden kanssa. Selkä lopullisesti paskana. 10-12 v sitten Ilkka Taipale minut nähtyään kirjoitti A ja B lausununnot ja sanoi että tuolla selällä ei enää ikinä tehdä töitä. Pitäitisi olla aalkoholi jss mielenterveys ongelmia. Nyt on. Se oli silloin ja nyt on nyt. Syöpäni takia käyn jatkuvasti labrassa koska B Leuk+ arvot nousee. Tuon olen kertonut. Mutta nyt ne huono asia vaikka en juurikaan juo ja se näkyy viikoittaisissa testeisä. Tai näkyisi jos vetäisin pitkiä putkia. Samaa paskaa teit tai et.. Nyt kartalla mielenterveys vaikka se mielestäni vain lievä masennus, vaikka Mengelen kokeissa hajosin täysin. Jos ette tiedä mitä ne on niin voin kertoa. Tilanne jatkuu ja olen mustan huumorini saanut takaisin, mikä ei ole "normaalia", vitun välii. Mä pystyn nyt nauraa mustillekkin asioiolle mitkä mua kk-kaks sai ajamaan mut itsarin partaalle. Silti ne narattaa, tai nauran niille päin naamaa. Kuolemallle? Kyllä! Kaikki tää pahin alkoi kun meillä musiilliterapian sijann olikikin runoraati. Vittu multa rupes tulee nii rankkaa että mut keskeyttettiin. Jos oot lataamon terapiassa ja sitten et saakaan kertoa mitä mielessäsi on? Mitä vittua se on? Vastauksen sain siihen epäsuorasti kun luulin että mulla viimeinen tapaaminen Dr Mengelen luona. Se ei ollutkaan. Se oli vikat testi ja mä olin viikon varautununut muuhun. Jos oisin tiennyt niin olisin ollut tosi paskana viikon, vaan entiennyt kun luulin että tämä loppuhaastattelu?
     
  2. gremlin

    gremlin Gearhead

    Tsemppia Rebeli taistelussa!
    Tosta runoraadista tuli mieleen etta kaveri vuosia sitten sairastu MS tautiin ja siita johtuen josain vaiheessa kans tuli toi alkoholi aika rankasti kuvioisiin ja sitten alkoi hieman nupissa heittaa.
    No ei mitaan, lataamoonhan siita tuli lahto ja jonkun aikaa siella oltuaan kaveri kertoi etta nyt alkaa vahan helpottaan. Hetken paasta se oli taas ''pyoreessa kopissa''. Ihmeteltiin jalkeenpain etta mita tapahtu niin kertoi kanssa olleensa jossain terapiassa ja laakari kysyi etta miltas herra X;sta tuntuu. Siihen kaveri, ja kun aika hauska heppu kaiken kaikkiaan oli niin vastasi etta aika hienolta, ihan kun olis 3-ulotteisen Kummelin kuvausten keskella, koko ajan sattuu ja tapahtuu.
    Siihen laakari etta jaaha, taitaa taas Xlla liirata, no laitetaas vahan piikkia persiiseen ja koppiin rauhottuun niin kylla se siita menee ohitte.
    Parin viikon paasta sano paasseensa toisen laakarin juttusille ja sama kysymys, etta miltas nyt tuntuu? Vahinkosta viisastuneena kysyi ekaksi nuorelta naislaakarilta etta katsotko kentiens televisiosta Kummelia? :lol:
    Oli lekuri ulkopuolisen maailman menosta ajan tasalla ja viikon paasta kaveri sitten oli taas jo romutorilla meen kanssa!
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kela-repeli tilanne tällä hetkellä 5-8, mikä taitaa jäädä lopputulokseksi? Asia selvä, mutta painan vielä päälle. Tänään tuli kelalta kaksi kirjettä. Kaikki hyväksytty 2.4.2012 alkaen. Siltä ajalta mulle maksettu työttömyysavustus peritään takas. Saan toki eläkkeen taantuvasti siltä ajalta, paitsi omavastuuajalta 2.4.2012-15.4.2012 ei makseta. Sossuun joudun vielä turvautuu ennen kuin kaikki rockkaa.
    Muuten jees, mutta mutta..
    Yritän vielä taannehtivasti vuodesta 1992, vaikka se kuulemma on turhaa. Suurin apu nyt tullut "kolmannesta sektorista" mitä ei sairaalassa kerrottu. Pää alkaa olla vähitellen olee entisensä (pliis älypäät älkää heittäkö mitään tuosta) fysiatrinen ja fysikaalinen alkaneet. Se on pitkä juttu mutta tästä selästä tulee vielä parempi. Vaikutukset näkyy jo. Terapia jatkuu. En tiedä kuinka kauan? Näen meitä "selviytyjiä" vertaisryhmissä vaikka joka päivä. Sosiaaliavustajani pomonsa kanssa hoitaa trafia ja iffiä vastaan painia palautuksista mitä en itse jaksa kun noi yhtiöt ei anna tietoja vanhoista autoistani. Paini siis menossa ja yks nolla lasku tuli ja toisesta 300€ lasku mitä ei oltu eritelty mistä se koostui. Oli ainakin pudonnut 1700€ vaikka mulla kummaltakin noin tonni saatavaa. Laliavustajat mulla on jos käräjille mennään hakemaan korkoja. Mulla avustaja joka asiaan, vaikka nyt tuntuu että en tarvitse. Mutta mä hajoan aika äkkiä jos taas jotain tulee, ja tuleekin, ja olisin yksin.

    Se tärkein eli hylkäykset autoharrastuksen perusteella. Niistä en ole saanut vastausta. Anteeksi pyyntöä ja seli seli juttua kelalta, mutta ei selvää vastausta. Jatkan niin kauan kunnes tulee selvä vastaus. NNC luvnannut todistaa että ajanut niiden kisoissa viimeks 2005 kaksi kisaa ja Fyyralta pyydän että DS341 ajanut viimeksi niiden kisoissa 1992. Sattumalta yksi alan johtava lehti on kiinnostunut ennakkotapauksesta. Harrastamiseni on todistettavasti vähäistä ja hidasta mutta jatkan harrastusta kiitos lukuisien kavereiden loppu ikäni ja kelaan valitusta ja selvityspyyntöjä kunnes asia on siltä osalta selvä. Se runo on tosi rankka. Meidän yhteisön sivuilla se on, mutta sinne ei muut pääse. Ehkä joskus kirjoitan se oodeelle?
    Jatketaan autoharrastusta. Aamen.
     
  4. C-barge

    C-barge Gearhead

    Aamen? Mä oon aina lullu et se oli brut for men?
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mun on vaikee uskoo että tää on nyt selvä lopullinen päätös. Viimeiset 17v painia, mutta turhaanko? Lopullinen apu löytyi kolmos divarista, ei julkisesta. Miksi? Juppeli Kela tietää kaiken eli isoveli valvoo. Mun psykiatrisen lopullista B-lausuntoa ei olla vielä lähetetty koska haluan terapeuttini kanssa nähdä sen ja teemme siihen vapaamuotoisen lisäyksen monesta asiasta, esim aiheen otsikosta. Kolmas divari jo saaneet palikat kohdalleen ja kela hyväksyi, mutta haluaa kaikki lisätiedot jos niitä on? Pyydetty myös unohtamaan vanhat väärikäsitykset ja päätökset. No vittu en! Mulle on kaikki sanonu että saan hankaluuksia jos rupeen inttää vanhoista päätöksistä millä nyt ei väliä kun on hyvälsytty. No vittu en. Katkaiskoon vaikka myönnetyn eläkkeen mutta niin kauan valitan ja kyselen kunnes tåmä asia että autoharrastuksen perusteella voidaan hylätä eläke..
    Harrastus jatkuu. Amen.
     
  6. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    Pakko laittaa nää kuvat Rebelin nähtäväks.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kiitos DNNL, mutta kyllä Jaggessa pitää olla ilmastointi, COOL!
    Hommat etenee tai mätänee, riippu miten asioita katsoo. Tuli joku lappu missä on TYÖELÄKKEENI korotus tulevaan eläkkeeseeni. Huimat vajaat 7€/kk! Työhistoriasta puuttuu firmani ja varsinkin se että firman lopetettuani uudenmaan veroviraston yritysosasto rankaisi minua satojentonnien mätkyillä vielä vuosia lopetettuani toiminnan. Siis niiden mukaan tienasin vielä miljuunia pahimpaan lama-aikaan 90 luvun alussa. Silloin jo laitettu eläkehakemukset sisään ja haen taannehtivasti tuoltakin ajalta. Tästä tulee vielä hauskaa..
     
  8. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

  9. jyke

    jyke 1st gear

    Kumma kun noista ei ole uutisoitu.

    En usko, että pitää paikkansa. Haluavat vain kyykyttää kansalaisia entistä enemmän.
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Pitää paikkaansa. On noista ollut juttua. Tosin luulin että niitä on enemmän. Kuinka monta itsaria on noiden hylkäävien päätösten takia tehty kun elämä on mennyt helvetiksi? Tiedän yhden tapauksen erittäin hyvin.
     
  11. studio57

    studio57 Gearhead

    Voimia Simo, 18vuotiaana joka ikinen romaani pääsee eläkkeelle mikä kertoo että heidän täytyy olla kovin sairaita jos sinä et ole päässy eläkkeen piiriin , tietty raviurheilu on eri juttu
     
  12. starfire

    starfire 1st gear

    Studio, olet oikeassa! Ajattele kuitenkin "kansallispukuistn kituvuotta"!?
    Lapsilisä loppuu ja eläke, :rotfl: ikään vielä vuosi!!!
     
  13. studio57

    studio57 Gearhead

    Kehuvat sitä elämänsä vaikeimmaksi ajaksi joka ajaa heidät sairaseläkkeelle. Sitten on taas kiva syödä abc:n pihalla tuuttijäätelöä. Tiedättekö mikä on romaanien triatlon? Menee kävellen uimahalliin ja tulee pyörällä takasi.
     

Kerro tästä muillekin!