Hemi Charger-66 raato

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Cocco Bill, 29.1.2013.

  1. Cocco Bill

    Cocco Bill Gearhead

    Näköjään nettiautossa myynnissä olevaan ex-Hemiin tullut 16,500e hintalappu.
    Mielestäni aika hunajainen pyyntihinta autosta jossa JOSKUS ollut HEMI ja nyt tarvii hieman jo muutakin kuin moottorinsa joka "ikiajoiksi" kadonnut..noh,jos pyyhkijät laittaa sisäpuolelle niin" halvalla" aidon hemittömän hemiauton omistajaksi pääsee tälleen...
    Markkina sekä statusarvokin vaan katosi saman tien tuon tekniikan puuttumisen seurauksena :cry:
     
  2. bdr529

    bdr529 1st gear

    Kyse oli varmaan tästä Chargerista.

    Vähemmänhän tuossa on kuitenkin töitä tiedossa kuin tässä GTX:ssä.

    Tuo oli aikanaan myynnissä hintaan 25.000 CAD...! :eek:
     
  3. M-ajuri

    M-ajuri 3rd gear

    mites se menikään? "ei se tyhmä oo joka pyytää vaan ..."
     
  4. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    ..kyllä se kaupaksi menee, lähes tuolla hinnalla; onhan se pyhä "HEMI"...myydäänhän täälläkin autoja pelkällä vin numeron alkuosalla....sehän se noissa piireissä merkkaa...ei juuri mikään muu....


    ...provokatiivista puhetta :)
     
  5. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    usassa ne kutsuu sellaisia autoja kirjeautoiksi,
    auto mahtuu kirjekuoreen vin tag,,ja jotain pientä ehkä lisäksi :rotfl:
     
  6. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    .......
     
  7. peltsi

    peltsi Gearhead

    Tuolla naamakirjan puolella on näitä keskusteluja aika paljon (tai ne on sinne linkitetty joltain harrastesivulta)
    Ensin joku esittelee alkuperäisen SS, hemi tms. Autonsa ja kohta joku asiantuntija tunnistaa joistakin yksityiskohdista että auto ei ole alkuperäinen, seuraavaksi ilmestyy kuva vin plakaatista ja scannattua kauppakirjaa joilla koitetaan todistaa auto alkuperäiseksi.
    Oliskohan näissä kyse just noista kirjekuoriautoista.....
     
  8. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    Onhan noita ollut myytävänä . Sekä siistejä valmiita autoja että rakennussarjoja . Esim tämä http://www.nettiauto.com/dodge/charger/4927783 ei kait tarvitse kauaa miettiä kumman ostaa . Saahan tohon vaihtaa Hemin jos se on ainut vaihtoehto . Ja kyllä tossakin on hinta laatusuhde parempi http://www.nettiauto.com/dodge/charger/4740168 .
    Mun mielestä oikee hinta tälle http://www.nettiauto.com/dodge/charger/5360185 on lähempänä 5000-10.000 riippuen miten hapero toi auto on kokonaisuudessaan ja mitä siinä on oikeasti käyttöosaa vintagin lisäksi .
    Mutta se on vain mun mielipide .
     
  9. JH-383

    JH-383 1st gear

    Hemi on aina hemi samoin kuin muut harvinaisuudetkin.
    Hintapyynnöt tulee aina olemaan kovia verrattuna tavallisiin malleihin.
    Vaikka 318 autoon laittaa hemin niin sen arvo on vain hemin verran arvokkaampi.Mutta alkuperäinen hemiauto ei alkuperäiselläkin koneella on todella arvokas kapistus.
    Köyhälle kaikki on kallista ja jos ei koodien päälle ymmärrä niin turha marista kovista pyyntihinnoista.Aina tulee olemaan pyyntihinnat verrannollisia vinkoodiin.
    Mielestäni ton chargerin pyyntihinta ei ole paha.Tostahan puuttuu vain tekniikka.
     
  10. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    Mielipiteitä saa toki esittää. Kysymys on vaan lähinnä se, että mistä "oikea hinta" muodostuu?

    .......
     
  11. z 900

    z 900 Gearhead

    Aito on aina aito,klooni on aina klooni,rakenneltu on aina rakenneltu,
    alkuperäinen on aina alkuperäinen.Projekti on aina projekti.Kaikkien näiden todellinen arvo määräytyy mielestäni vaan ja ainoastaan laitteesta maksetusta hinnasta.
     
  12. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    joo minäkään en tätä autoa tarkoittanut kun kirjekuoriautoista puhuin,,

    tässä mun mielestä pyynti kait suht ok,,
    hienoa että suomeen on tarjolla tuollainen,,
    vertailukohtia hinnalle ei pahemmin suomessa ole,,

    just jenkeissä myytiin r-koodi 70 challe rt/se noin 70000usd,,
    jotain 59kpl tehty,,,oli aika mätä ym,,,
    silti hinta oli mielestäni ok,
    sitten juuri oli myynnissä shaker v.koodi challe 70vm 30000usd
    ihan mätä,,olisin ostanut jos rahaa olis ollut käsillä.

    minä olen valmis maksamaan ekstraa mm, v-koodi,r-koodi,shaker,factory fender tag,ikkuna tarra oih parasta :D ,build sheet

    ja vaikka mulla vain n-koodi,niin halusin että oltava aito r/t,,vaikka hintalappuun saa lisätä kertaa kaksi :rotfl:

    hinta on mikä on,,,ei ole liian kallista tai liian halpaa,,on vain vääränlaisia henkilöitä,,

    mutta ei oteta vakavasti,kerran täällä vain eletään!!
     
  13. z 900

    z 900 Gearhead

    Juuri näin ,tuossa on hyvä esimerkki kahdesta laitteesta joidenka arvo määräytyi niistä maksettavista summista.(eikä oteta vakavasti!!!)
     
  14. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    mua niin vituttaa sellaiset ihmiset kun joskus ostin ford sierran 900e ja olin tyytyväinen niin kaverit(joilla ei ikinä rahaa,,paitsi viinaan) niin jatkuvasti että ihan liikaa maksoit,,blaah,blaah.blaah...
    vittu se mitään liikaa ollut kun minä tyytyväinen,,ja kait myyjäkin,,,
     
  15. z 900

    z 900 Gearhead

    Taas oikea vastaus!!!!!!!!!!(eikä oteta vakavasti!!!!!)
     
  16. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Kaikkihan on suhteellista.. Fiksu pyytää ja hölmö maksaa. Jos moista mielii. On meitä harrastajia joita noi v... koodit ei kiehdo alkuunkaan,kaikki kun on paranneltavissa!Ja kun kaikkea herkkupalikkaa on tarjolla mielin määrin niin miksi jäädä joidenkin säännösten tai mr-kilpien rajoittamaksi?! Tämäkin mielipide. Kyllä museossa noita "herkkuja" on tai viimeistään Jay Lenon tallissa. :D
     
  17. Cocco Bill

    Cocco Bill Gearhead

    Ehkäpä minä vain liian realistinen työmäärän ja moisen projektin rahallisen loppusumman vuoksi sekä liian köyhä enää aikamiehenä haaveilemaan,nuorempana,siis minun nuoruudessani täällä Suomessa ei moisia edes ollut,hyvä kun mätiä 4d sedaneita...
    Yhtä kallista tuo entisöinti on oli VIN mikä tahansa ja kun tuosta vielä tuo tekniikkakin kadonnut niin ennemmin varmaankin hommaisin hyväkorisen,siis malli kuin malli+merkki kuin merkki, moisessa tapauksessa ja sinne sitten vaikka se Hemi jos se on taivaan portti...
    Toisaalta tuo ei kuitenkaan ikipäivänä ole "matching numbers" ja siten siitä ei myöskään maltaita kukaan maksa maailmallakaan,oli VIN mikä hyvänsä...meinaan jos tienestit mielessä tällä ja jos sen joku ostaa sitten entisöitynä kovan työn jälkeeen niin tavarahan on vain ja ainoastaan sen hintainen mitä siitä joku maksaa.
    Pyyntihinta eri kuin myyntihinta!
    Mukava kumminkin lukea kommettejanne,miettikää kumminkin sitä euromäärää mikä tuohon on uhrattava ihan oikeasti ennenkuin se on hieno näyttelypeli tai edes liikennekelpoinen siisti harrasteauto.
     
  18. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Joko Pietarsaaren aito meni kaupaksi? Tais tosin olla myynnissä vain Ruotsin palstoilla.
     
  19. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Kokkolassa näyttäisi olevan todella tiukan euron ajat,kun vähän yli kympin tullimaksut riipii persnahkaa, ja nyt vielä joku kehtaa pyytää hemi autostakin tähtitieteellisiä summia, tavallisen haaveilija proletaarin kukkarolle. Coccolasta on lyhyt matka muuttaa ruotsiin vuolemaan kultaa aidoilla hemeillä.
     
  20. Arttu78

    Arttu78 Gearhead

    HeKo tollanen 66-67 chargeri on sen näköinen keksintö,ettei se sytytä oli hemi tai ei. Mut jos tyrkyllä olisi mikä tahansa muu hemi raato tuohon hintaan ni mikä ettei. Saa tarjota jos on jouten :)

    Toi auto olis varmaan entisöity jo usassa jos se olisi taloudellisesti "järkevää". Propsit silti maahantuojalle, mopareita ei ole koskaan liikaa suomessa.
     

Kerro tästä muillekin!