hemmetin viiatti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja jariha, 11.3.2017.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kaveri juuri kertoni että avaimet hävis sen -01 1,6 bravasta ja on jo varma että 400e auto varmaan joutuu paaliin,kun ei varmaan avaimia enää saa ajoneston takia,onko noin?
     
  2. jariha

    jariha Double Gearhead

  3. jariha

    jariha Double Gearhead

    Maadotin violetin johdon ja pumppu on edelleen mykkä, eli pumppu kauppaan mars?
     
  4. jariha

    jariha Double Gearhead

    Jos ei muuten ni ostaa toisen bravan varaosiksi satasella ja vaihtaa siitä tarvittavat kilkkeet? Voihan se deltalla avain maksaa ehkä jopa enemmänkin ku se 400?
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Sitähän se pelkää että maksaa.
     
  6. jariha

    jariha Double Gearhead

    Rohkeasti kysymään?
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Niin.
     
  8. f34

    f34 Double Gearhead

    Vantaan Jumbon suutari/avain paja tekee myös noita sirulla varustettuja avaimia ja saa koodattua. Mulle makso muistaakseni alle 80e
    Merkkiliikkeessä 200e luokkaa
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    Niin mutta autoon ei oo mitään avaimia nykyään mistä ottaa mallia.Mutta eihän toi mun probleema ole,omissa ihan tarpeeksi:D
     
  10. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Ennenvanhaan niitä sai teetettyä vin koodin mukaan, jos oli vielä samat lukot kun tehtaalta lähtiessään. Oli kyl ennen siruaikaa... Kaveri hommas joskus tiirikat hontraansa suoraan lukkoliikkeestä, ne kaivo tiedot maahantuojalta. Siitä on kyllä aikaa.
     
  11. jariha

    jariha Double Gearhead

    Pensapumpun vaiholla auto saatiin jälleen käymään, samalla tuli todettua että bensamittari ei enää toimi? Ei siis uudella eikä vanhalla pumppupaketilla? anturi on pumpussa itessään ja toimi vielä viimeviikolla, eli onko tälle joku oma sulake?
     
  12. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Olikohan nissani missä lakkasi mittari toimimasta ja vika selvisi siihen liukuvastukseen, silminnäkemätön rako oli, mutta kun painalsi vartta lähemmäs sitä liukua, niin alkoi näyttämään

    Se on joissain niin herkkä, et jos sormin kopeloi sitä liukuvastusta (vai mikä se ny on) niin voi lopettaa toimintansa

    mitä se mittari tekee makaa pohjassa vai vemputtaa?

    letkujen kanssa on oltava tarkkana, ettei vahingossa laita letkua anturinkohon varren päälle
    Yhessä toisessa nissanissa onnistuin siinä katoin et tosta sen on pakko mennä, mutta todellisuus olikin, että kuulu anturinkohon varren alle ja tankki tyhjänä kohon varsi nojaa letkuun ja tankin pohjaan

    Sit scaniassa sen anturinkohon varren sai jumitettua laipioon, ilman että huomasi.
    Kiinnityslaippa piti laittaa ylikiristetty asennossa koloonsa ja kääntää takaisin päin ja paikalleen kiristää
     
  13. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Tai sit vika oli alunperinkin liittimessä/piuhoissa pumpun johtonipussa. Mulla renas (ei viiatti) välillä pumppu, se vaihdettiin, oireet jatkui ja välillä meni gasomittari nollille vaikka tankki oli puolillaan. Loppujen lopuksi härö oli pumpulle menevän johtonipun liittimessä takapenkin alla.
     
    Muokattu: 15.3.2017
  14. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Joskus saattaa koho mennä väärään osastoon. Mittari ei toimi sillä.
     
  15. jariha

    jariha Double Gearhead

    viiatissa ei ole sisällä tankissa letkuja ton pumpun haitolla, liukuvastukseen ei myöskään pääse käsiksi tossa tarvikemallissa purkamatta koko reuhkaa? vanhapumppu teki siis samaa kun kokeilin piuhojen nokassa ja liikuttelin kohoa irrallaan?
     
  16. jariha

    jariha Double Gearhead

    ei tankin sisällä ainakaan mitään lokeroita näy mihin menis? pumppua laskiessa näkee kuinka kohon varsi kääntyy tankissa bensapinnan mukaan?

    tuli sellanen tossa nukkuessa mieleen ettei vaan olisi mittarinpuolen liittimet avartunu liikaa kun mittailin yleismittarilla? täytyy joku päivä tarkistaa?

    vanhaan pumppuun illalla syötin suoraan akusta virtaa tallilla sen jälkeen kun olin purkanut sen irti paketistaan ja mykkä oli alkuun? vähän lattialla nakkelua niin rupesi pyörimään
     
  17. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Oliko tuossa fiiatissa edes bensasuodatinta, muistelen että tommoisessa on ainut suodatin pumpun imupuolella. Kerran jouduin tommoisen hyytyneen pumppupaketin nostamaan pois ja putsaamaan sen ikisuodattimen ja hyvin taas pelas sen jälkeen.
     
  18. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Ei ole vaihdettavaa bensansuodatinta kakkoskoppaisessa Puntossa
     
  19. Zejk1

    Zejk1 3rd gear

    Avaimista vielä....ei saanut Lahdessa avaimiin erikoistunut pulju tehtyä Fiiatin siruavainta...kuulemma joku giovannin erikoisuus...koodia vaihtava tms juttu.
     
  20. JTE3

    JTE3 Gearhead

    Maahantuojalta voi tilata uuden avaimen valmistenumeron mukaan.
    2001 Puntoon olisi maksanut 2011 180€
     

Kerro tästä muillekin!