Hiivatti!! Fiiatti!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja BB Coronet 500, 16.7.2004.

  1. BB Coronet 500

    BB Coronet 500 Gearhead

  2. surmanajaja

    surmanajaja 1st gear

    joo on se rivakka, on tullut nähtyä motoparkissa, ja liikenteessä..kone kuulemma vanha Kankkusen b-ryhmäläisestä peräisin
     
  3. Ahti

    Ahti 3rd gear

    Saa siinä hetken aikaa amerikan vessaa virittää että vipatin lyö huipuissa...
     
  4. Juzzi

    Juzzi 1st gear

    Niin? ..mutta löytyyhän noita...

    Eipä tuo petojen sukulainenkaan ihan vakio ole...ja kun vielä pysyis kasassa niin hyvä!

    Jussi
     
  5. HEMI

    HEMI 1st gear

    Joo tuo tais laueta motoparkissa ainakin hirveet savut se heitti kankaalle ja sen jälkeen se ei ajanu (muistaakseni). Pikkasen nauratti kun pojat kiillotteli jotain venakoppaa varikolla ku muut sääteli (kait nekin sääteli jotain). Pieni autohan ei tietysti paljon voimaa tarvii liikkumiseen vaikka tossahan on jo voimaa vaikka muille jakaa. Ja helppohan se on saada kulkemaan ja kiihtymään kun on noita vaihteita enemmin kuin kolme :smile: (Niin onhan niitä manuaali laatikoita kun ois vaan varaa sellaseen manuaaliin joka ois yhtä nopee vaihtaa kun manuaalikoneistoinen automaatti en omaa niin nopeita käsiä :grin: )

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: HEMI 2004-07-16 10:06 ]</font>

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: HEMI 2004-07-16 10:06 ]</font>
     
  6. Ahti

    Ahti 3rd gear

    http://mediarace.fi/speedparty/tulokset ... okset20041

    Paras jenkki: Camaro 235 km/h, seuraavaksi paras jenkki Corvette 221 km/h.
    Aika kaukana ovat siitä vipatin 288 km/h lukemasta. Eiköhän ainakin uudempia vettejä ole 6 sp. laatikoilla jos niinkuin kulku olisi vaihteiden lukumäärästä kiinni...
     
  7. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    On tuo hurja tulos kun muista, ettei se vielä ole huippu vaan ainoastaan se mitä tuo kerkee tolla matkalla kelaamaan. Kyllä siihen tarvii voimaa vaikka kippo olis kevytkin; noissa nopeuksissa jo ilmanvastukset ym. alkaa näyttelemään hyvin tärkeätä osaa. Mullahan oli Löijyssä välitykset joilla periaatteessa olis pitänyt päästä tonne liki samoille vauhdeille (kierrättämisestä riippuen), mutta tuli sitten vaihdettua ne tiuhempiin kun ei noilla kolmella vaihteella tosiaan ollut kuitenkaan niin kiva ajella moisilla.
     
  8. Muki

    Muki Gearhead

  9. HEMI

    HEMI 1st gear

    Joo kyllä mä sen tiedän että niissä on pykäliä mutta niissähän ei olekkaan voimaa :grin:

    Pistettäs tohon mopemanin valluun vaikka se 6-lovinen ja siihen sattuva perä välitys niin johan rupeis tapahtumaan eiks jeah :grin:

    Kyllähän tollanen valiantti ja darti tarvii jo ihan erillailla voimaa liikkuakseen kuin tollanen polkuauton näkönen/kokonen vehe.
    Dartteja ja valantteja kun on suunniteltu niin mallia on nähtävästi otettu tiiliskivestä mutta lentäähän se tiiliskivikin kun on voimaa.

    (Hienoja ne dartit ja valiantit on verrattuna tohon rullatuoliin :lol: (fiat) )
     
  10. HEMI

    HEMI 1st gear


    Toi alkaa olla jo mun makuun tohon vielä bloweri.

    Ei kovin pitkä lettiset vois ajella sellasella bloweri:lla olevalla saattas vetää bloweri hiukset nenäänsä :grin:
     
  11. BB Coronet 500

    BB Coronet 500 Gearhead

    Noh eihän tästä taas pitänyt tulla jenkki vs. euro tai jenkki vs. mopo keskustelu!! Totesin vaan että on suht rivakka 2litranen :smile: Hyvin on rakennettu kun "uskaltaa" ajaa reilu 900 kilosella jopa +300km/h eikä lähde vielä lentoon :smile:
     
  12. Muki

    Muki Gearhead

    Motti kuin motti, horsepower on *aina* hienoa. Ja näyttäähän noi NHRA:n FWD luokatkin aika rankoilta...että ei tää 500 cid murtoluku ollut tarkoitettu mitenkään tuon fiat-hurjimuksen arvoa vähentämään. Päinvastoin, taitais jäädä kuin liisteriin ton Fiatin vieressä. Ainakin jos ei sais niitä etufillareita takaisin asfalttiin :smile:
     
  13. Ahti

    Ahti 3rd gear

    joo..siis älkää käsittäkö väärin, en ole mikään spagettiautojen suunnaton ihailija. toki on joskus ollut niitäkin omistuksessa ja onpa kimppatallilla melko ripee turboAlfakin.
    tarkotin vaan että vehkeessä (vipatissa) on melkosesti voimaa..toisaalta essonbaarinkeskusteluissa jenkit kulkee aina "vähintään 250..tai jos ois pitempi perä niin ehkä 270"...boring...
     
  14. HEMI

    HEMI 1st gear

    Kyllähän siinä voimaa on eiks amworksillä oo siitä vehkeestä dynolappukin nähtävänä.

    No mä teen sitten "kun" rikastun sellasen jenkin joka kiihtyy ja kulkee :grin: (niinhän ne kaikki sanoo) perintöä odotellessa (velkaa) :lol:

    Ja ei mun darra kyllä kule kun ehkä 210kmh (jos sitäkään) ja uskallan sanoo sen esson baarissa :grin:
     
  15. Juzzi

    Juzzi 1st gear

    Ömm...eikös se voima ollu veteissä jo vakiona ja muissa optio? :wink:
     
  16. Juzzi

    Juzzi 1st gear

    Ömm...eikös se voima ollu veteissä jo vakiona ja muissa optio? :wink:
     
  17. Juzzi

    Juzzi 1st gear

    Ömm...eikös se voima ollu veteissä jo vakiona ja muissa optio? :wink:
     
  18. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Joo.. Kuis kaasutettu kulkee? Allekirj?
     
  19. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Käsi ylös ketkä jätättää tämän fiiatin huippunopeuskilpailussa alle 2km kiihdytyksessä ?

    Itse oon ainakin hyvin hiljaa ja pidän matalaa profiilia kun tommonen peto on lähettyvilläkään. Täydet pisteet annan ainakin itse.
     
  20. HEMI

    HEMI 1st gear

    Joo en mä kans oo sen voimia epäilly missään vaiheessa ja olen nähny livenä ton vetoja vartilla ja kyllähän se kulkee mutta eipä se nyt hirvee ihme ole jos ton kokonen auto liikkuu mutta se on kyllä jo aika ihme että toi kestää maan kamaralla tollasissa vauhdeissa (ainiin ohan siinä tommysbilletin alusiipi) :grin: ja toinen mikä ihmetyttää että minkälaisen dynolapun ne on konttorille kiikuttanu ku tota ovat rekisteriin laittanu ei oo tainnu näkyä siinä lapussa kaikki hummat :grin:

    Henkilö kohtasesti mulle riittä huipuiks se että kulkee yli kaksataa mutta kuhan kiihtyy ja siihen riittää kyllä se kolmi lovinen mainiosti.
     

Kerro tästä muillekin!