holley 4010

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja idiot, 10.6.2011.

  1. idiot

    idiot Gearhead

    Näinkin hieno ja antiikkinen vekotin!
    Mistä näitä saa? -museosta ja overdriveltä!

    no mut asiaan, holley 4010 750cfm vac.

    tossa siis on power valve myös toisiopuolel,
    onko raati mitä mietä sen koosta?

    ensiöpuolella lutkuttaa 3.5hg alipaineen ansiosta
    ja sitten miettiny et pitäskö toi toisiokin iskee 3.5hg?

    tuplapumpuissahan tuo tosiaan jätetään monesti
    isommaksi ihan vaan et saadaan sitä hapanta sinne
    mut miten sit vacuumissa, örph.

    "ongelmia" tän kanssa ei juuri oo ollu :poff:
    mut paneudutaan nyt alkuun tohon poweriin
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mä kyllä tulppaisin sen toisiopowerin ja isontaisin suutinta siellä 6-8 pykälää. Siin vaiheessa ku toisiot on auki, ni tuskin sulla kauheesti alipaineita aiellä on ylipäänsä. Ja antiikkinen? On kait se about 30 vuotta uudempi disaini kun eprinteinen holley. Vaikkei asiat sinäsnäa mikskään muut. Ei van ottanut oikeen tuulta purjeisiin ja katos markkinoilta. Onneks senträän nykyää on markkinoilla moderniakin uutuutta, ettei tarvi vanhojen paskojen kans pulaa. http://www.summitracing.com/parts/SUM-M ... /?rtype=10
     

Kerro tästä muillekin!