holley street dominator

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 9000, 16.10.2006.

  1. 9000

    9000 Gearhead

    mitä mieltä ootte tommosesta imusarjasta. minkälaiselle käyntialueelle se on tehty ym. olis tarkoitus laittaa se 318:seen. nokka on 280 asteinen. olisko syytä vaihtaa myös turbiini?
     
  2. kime2

    kime2 Gearhead

    Tuohan on todella matala ykstaso-sarja,enemmin laittaisin performerin joka on korkeampi kakstaso-sarja ja vetää varmasti sillä paremmin kuin street dominatorilla!
     
  3. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Toi pikkulohkon streetdominator kuuluu samaan sarjaan kun joku edelbrockin streetmaster. Ilmoitettu vetoalue 0-4800 kierrosta, siinä yritettiin vissiin tehdä sellanen single plane, jossa yhdistyis sekä single., että dualplanen hyvät puolet. Käytännössä tais käydä just päinvastoin; single planen alavääntö ja dual planen yläkierrosteho. 318:ssa toi performer on tosiaan oiva jokapaikanhöylä, mutta jos tollanen streetdominator sattuu jo olemaan, niin eihän sitä roskiinkaan kannata heittää. Eli silläkin kyllä pärjää, vaikka vähän tasoitusta antaakin.
     
  4. Fireball

    Fireball Gearhead

    Mulla on tuo 273 päällä ja on se pikkukoneen päällä normiajeluunkin ihan OK jos sellanen sattuu olemaan, ainakin kevyessä autossa. Se on vanha konstruktio, joka oli mulla syy sen himottavuuteen, ja parempiakin nykyään jo tehdään mutta ei missään nimessä kaatiskamaa ole tuokaan. 340/360 päälle sitä ei kannata tukkia ollenkaan. Jos ton yhdistelmän laitat niin ehkä pikkasen stallia turbiiniin tekis kulkua herkemmäks.
     
  5. (iso)Arska

    (iso)Arska 3rd gear

    Miteskäs chevyn 350:ssä pelloo tuommonen street dominator. 600 holley töröttää sen päällä, mikkikannet mutta nokasta ei tietoo. Omasta mielestä pelaa hyvin mutta saisko sillä performerillä sitten ihmeitä aikaan, kun eihän tuo mikään ohjus vielä kummiskaan oo.
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Holleyn streetdominaattoreita letukan pikkulohkoon on montaa erityyppistä, toisin kun mopsiin jossa se ainoo on peräsin jostain 70-luvun puolesta välistä. Toi höpinä siis koski vain pikkulohko moparin streetdominatoria, muut on erilaisia ja nykyiset taitaa mopsin isolohkosarjaa lukuunottamatta olla dual planeja. Ja se isolohkon single planekin on oiva imusarja.
     
  7. (iso)Arska

    (iso)Arska 3rd gear

  8. (iso)Arska

    (iso)Arska 3rd gear

    No kele tuossa linkissä onki strip dominator mutta ykstaso kummiski.
     
  9. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Näyttäis kyllä kovasti strip dominatorilta tuo imusarja kuvassa, se on aivan eri juttu kun street dominator ja toimiva rallisarja myös mopsin pikkulohkossa. Mulla ei oo kokemusta holleyn single plane streetdominatorista, mutta eiköhnä siihen sovi sama kun tohon mopsinkn vastaavaan. Eli, ei se niin hyvä oo, että sellasesta kntsis paljoa maksaa, mut ei niin huonokaan, että pitäis välttämättä maksaa jostain toisesta tuon tilalle.
     
  10. duster73

    duster73 Gearhead

    Mulla on broncossa street dominator,mut enpä osaa siitä sanoa mitään.oiskos siihen parempi joku performeri myös?nuo foortin kasit uusia juttuja mulle...
     

Kerro tästä muillekin!