Hummerin ohjelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Duramax, 11.4.2004.

  1. Duramax

    Duramax 1st gear

    onko kellään tietoa mistä saisi päivityksen letukan 6.5 turbodieselin tietokoneeseen on kuulemma joku vani mihin on laitettu Hummerin ohjelma ja meno alkoi maistua ihan eri tavalla ps. Metro auto suorastaan haistatteli eli sieltä ei apua saa
    nimimerkki 4x4 subbeen vauhtia ettei muovispoileri tuning lippisnappulat hypi silmille;)
     
  2. Suburi95

    Suburi95 Double Gearhead

    Tekis mieli kysästä MVA-huollosta Savosta.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    no mikset kysy
     
  4. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Metrossa vaikeeta??? Pari vuotta sitten käytiin päivittämässä camaron LT1 96sen Grandsport corveten
    ohjelmaksi.Ei ollut mitään ongelmaa. Pitää olla vain täydellinen alustanumero siitä vehkeestä jonka ohjelman haluaa ajaa sinne.

    Hyvin toimi ja kulkukin hieman reipastui.
     
  5. Suburi95

    Suburi95 Double Gearhead

    Duramax,minkävuotinen subu,mistä hommasit?
     
  6. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Ihan mielenkiinnosta kysyn, että missä hummerissa on tietokoneohjattu ruiskupumppu? Kuulostaa oudolta, että sotakoneeseen laitettais helposti hajoavaa, kosteus-, ja tärinäarkaa ja kallista elektroniikkaa.
     
  7. Konte

    Konte 1st gear

    Mahtaakojan nuo siviilikäyttöön myytävät kiiltävämaaliset hummerit olla tekniikaltaan ollenkaan samoja kuin ne, joilla jenkkipoijaat huristaa Bagdadin kaduilla? Luulisi, että siviilivehkeessä voi tekniikka olla hiukka hienompaa :smile:
     
  8. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Joo saattaa olla, mutta onko niissä sitten hummerin tehoja? Siviilipuolella kun joudutaan valvomaan päästöjä.
     
  9. Mosse

    Mosse Gearhead

    Heh ... joku tossa puhu että "sota" mallissa on 700 hp .. heh heh
     
  10. Duramax

    Duramax 1st gear

    Mun subbe on -97 eli ei duramax mutta tässä vieressä on duramax mitä yritetään epätoivon vimmalla saada kilpiin ja onhan toi dura aivan sairaan makee verrattuna 6,5 tdi:in Metrosta ne vastas ettei ala semmosiin riskihommiin ??
    muuten noi sota hummerit on lähes kaikki (esim aavikkoautot=Irak) ilman ahdinta ja muutenkin ne on tekniikaltaan huomattavasti askeettisempia ku siviilimallit
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    onhan se mitä yksinkertaisempi ja vähätehoisempi niin sitä kestävämpi! en kyllä ymmärrä miks noissa pitää käyttää noinkin kestämätöntä konetta eihän se kestä kaasupohjassa ajoa kovin kauaa!! ite olen näitten työkaludieseleiden kannalla jotka kestää kaasupohjassa kättöä tuhansia ja taas tuhansia tunteja...
     
  12. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kyllä siihen Huimmeriin oli alkujaan tyrkyllä muitakin koneita ja testailujen jälkeen parashan sinne nokalle jäi! Etulinjan malleissa ei juuri ole mitään ylimääräistä ja lootatkin oli TH-400 mallia ekaksi. Liekö uusissa jo joku "pikku" Allison?? Siviilimallithan muistuttaa herkuiltaan nykyään enemmän Cadillac:ia kuin noita sotavehkeitä.

    Jenkkilän vauhtikaupat myy siihen 6.5 turboon teholastuja ja kotomaasta saa esim. UniChipsin johon saa ohjelmaa muutettua kajuutasta tehon ja econon välillä!!

    Noita "työkalu" kiisseleitä on pitkin ojan pohjia ihan yhtä paljon kuin muitakin koneita, mutta kun 6.2-6.5 kone laukee jostain vanista niin sen tietää heti 20 kaveria ja ne kertoo taas 20 jne. niin legenda on valmis. Onko työkalukiisselikuskeilla edes kavereitä kelle purkaa murheensa??
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    "Noita "työkalu" kiisseleitä on pitkin ojan pohjia ihan yhtä paljon kuin muitakin koneita, mutta kun 6.2-6.5 kone laukee jostain vanista niin sen tietää heti 20 kaveria ja ne kertoo taas 20 jne. niin legenda on valmis. Onko työkalukiisselikuskeilla edes kavereitä kelle purkaa murheensa?? "

    Aivan.. Ketään ei voi kiinnostaa vm. 1989 Izuzun tai mersun -kaappiauton pikkudieselin antautuminen tien varteen monen sadantuhannen km. jälkeen. Mutta auta armias, jos on kyseessä on samat kilomatrit kenkää ja kuormaa nähnyt jenkki v8-diesel..
     
  14. Duramax

    Duramax 1st gear

    Mulla ei oo tos turbokoneessa ollu mitään ongelmia paitsi tiedoks muillekin et öljynpaineanturi kyrvähtää noin 100000km jälkeen ja sit laulu loppuu kun siirtopumppu on seis mut osa maksaa 34e ja vaihto kestää 20min ja jos joku sanoo et tää kone ei kestä kaasu pohjassa ajoa niin kyll mun kone on sit joku ihan muu pata koska se on saannu tossua ja pitkääkin yhtä kyytiä ja kulku eikun paranee ku karstat saa pois
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Se Duramax on muuten Isuzun suunnittelema, se saattaa jopa kestää.
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Yhteismoottori käsittääkseni. Izuzuhan on osa iloista GM-perhettä
     
  17. Suburi95

    Suburi95 Double Gearhead

     

Kerro tästä muillekin!