hydroboost

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja tlento, 23.11.2002.

  1. tlento

    tlento 1st gear

    Onko eri kokoisille jarrupääsylintereille olemassa erikokoinen hydroboost -tehostin? Eli tarkoitan lähinnä porausta, johon pääsylinteri asettuu. Itselläni on GM:n mid. size -kokoisen auton tehostin, jossa on ollut 1" pääsylinteri, ja se pitäisi laittaa nyt full size diesel farkkuun, jossa on 1,125" pääsylinteri.
     
  2. tlento

    tlento 1st gear

    Vastailenpa sitten omaan viestiin, kun kukaan muukaan ei vastaa!! Joo, ei ne cutlasin jarruvehkeet sovi custom cruiseriin oikeen kirveelläkään! Customissa on alip. tehostin suorassa rinta pellissä ja cutlasin tehostimessa on pieni kulma, jotta pääsylinteri saadaan suoraan. ohjaustehostimen pumpussa on siiva eri kohdassa ja sitten tietenkin pääsylkky on liian pieni halkaisijaltaan! Rupee tulee sellanen olo, että ois paras hommata joku alipainepumppu, joka hoitaa alkuperäistä tehostinta. Onkohan kellään ideoita?

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: tlento 2002-12-08 16:57 ]</font>
     
  3. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Hydroboost tehostajaa myydään nykyään custom,race,ym käyttöön jossa esim tilanpuutteen tai ujon alipaineen johdosta ei ole mahdollista tavallista tehostinta käyttää. on sovitettavissa ihan mihin vain. tee hakua vaikka googlella niin löytyy.
     

Kerro tästä muillekin!