ihmeellisiä ostajia taas liikkeellä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja steelofamerica, 4.4.2010.

  1. ratrolla

    ratrolla 1st gear

    picnikissä oli joskus myynnissä amerikkalaisen jenkkiauton umpioita. :odroll:
     
  2. Hai

    Hai Double Gearhead

    Mitäs ihmeellistä siinä on?
    Monia amerikkalaismerkkejä ja malleja on valmistettu myös Kanadassa, Meksikossa, Euroopassa...
    Jos myyjä olikin niin fiksu, että tiesi niiden sopivan VAIN Amerikassa valmistettuihin. :lol:
     
  3. Herje

    Herje Double Gearhead

    Mulla on oma Fury rek otteen mukaan furu :poff:
    Tuli vaan mieleen tuosta stargraftista
     
  4. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Noita on paljon etenkin moottoripyörä puolella sellainenkin taitaa jossain päin suomea seikkailla kun Ural ja mallina K-750 (dniepr) :rotfl: Pyörä tosin on puhdas dniepr eli ei K tai ural etenkään



    Mut mites jos oikeen tooodella tiukille meneen niin mihin mallisarjaan tollanen furu luokitellaan jos tulee joskus tekniikan vaihdolle tarvetta?
     
  5. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Ja sitten on näitä muita Suami-ihmeellisyyksiä...
    Moni AMC Hornet on rekisteriotteessa American Rambler nimellä! Mutta ei Rambler American...
     
  6. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    mulla on rekisteriotteen mukaan plymouth-dodge
     
  7. budweiser

    budweiser Gearhead

    Mulla luki Barracudan museotodistuksessa merkkinä "Plymputh" : )
     
  8. Herje

    Herje Double Gearhead

    Ainakin avoks leimatessa kelpas kyllä Furyn paperit :poff:
    Ja tekniikka on jo vaihtunu pariinkin otteeseen.

    Mikä laite on Invictan Plymouth-Dodge? :lol:
     
  9. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    1977 Plymouth-Dodge 3D TRAIL DUSTER STW-AA0BF7-4X4/2690

    edit.
    näitähän on toinenkin saman merkkinen:

    1937 Plymouth-Dodge DE LUXE 4 D SEDAN Sedan (AA) 4ov 3300cm3
     
  10. Jimi

    Jimi Gearhead

    Olin myymässä yhtä sarjaa Mazdan alumiinivanteita, kaksi misestä tuli tonitlle niitä ihmettelemään.

    Ja parin tunnin neuvottelun jälkeen miehet olivat ostaneet neljä sarjaa alumiinivanteita, kolme niihin sopivaa autoa ja lähes tuhat kiloa niihin sopivia irto-osia :eek: :lol: :eek:

    Eli siinä meni 20 vuoden harrastus hyvää kotiin.
     
  11. Jupe

    Jupe Gearhead

    ^ saattoi olla jopa ihmeellinen myyjäkin kyseessä..
     
  12. Timmo

    Timmo 1st gear

    Laitoin nettiauton myynti-ilmoitukseen että vaihdossa kiinnostaa vuosimallia -75 vanhempi jenkki niin tähän mennessä tarjottu.

    2000 Voyageria (noh, Vaasasta niin ei ehkä osaa Suomea), eli vuosimalli vikaan
    E39 bemaria, valmistusmaa ja vuosimalli vikaan
    -72 meriläistä, vuosimalli oikein mutta ajoneuvolaatu ja valmistusmaa väärä :D
     
  13. Qjet

    Qjet 1st gear

    Ehkä jopa paremmin kuin toisella puolella Suomea osataan kirjoittaa suomea... :poff:
     
  14. Timmo

    Timmo 1st gear

  15. rahikainen2

    rahikainen2 2nd gear

    Minulla oli joskus sama teksti, eli vaihdetaan jenkkiin. Tarjouksia tuli sitten Sierrasta pikku-corollaan..
     
  16. Timmo

    Timmo 1st gear

    Just kun pääsin marmattamasta soitti potentiaalinen käteisostaja. Semmoinen näyttäisi olevan tänä päivänä ihmeellinen myös.
     
  17. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Näissä tapauksissahan jätetään automaattisesti vastaamatta mitenkään siihen vaihtotarjoukseen....Tai korkeintaan jotenkin esimerkiksi näin "Opettele lukemaan"...Tai..."Onko ymmärryksessä vikaa???!!!"...Tai..."Onko Corolla tai Sierra nykyään jenkki?!?"...Itse ainakin otan niin ylimielisen asenteen tuossa kohtaa,jos kerran ilmoituksessa selvästi lukee jotain,ja kuitenkin joku älypää jotain muuta alkaa sönköttämään....Sama pätee siihen,jos ilmoituksessa lukee tuotteen hinta,niin se on silloin se...Eikä euroakaan alle sen....Tämä siis minun toimintamalli näissä hommissa :-?
     
  18. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead


    Ihan hyvä jos tuo toimintamalli myös toimii..

    Itse koitan olla asiallinen ja kohtelias.
    Joskus voi tulla niin yllärivaihdokkeja millä voi tehdä helpolla hyvän nousun, joten otan myös vaihdossa melkein mitä tahansa.
     
  19. rahikainen2

    rahikainen2 2nd gear

    Juu ei ole tuo kohkaaminen minunkaan mallina..
     
  20. reynolds

    reynolds 3rd gear


    Se vaatii toimiakseen tietynlaisen kovan luonteen :wink: (Eli periksi ei anneta,jos jotain on itse päätetty)....Ja ainakin minä olen vaan sellanen,että,jos olen jotain myytävän tuotteen kohdalla päättänyt,niin se on se ja pysyy...Saatan olla joidenkin lampaiden mielestä ns:"ihmeellinen myyjä"...mutta kantani pidän anyway :wink:
     

Kerro tästä muillekin!