Ihmeiden aika EI ole ohi....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja mörkö, 28.12.2009.

  1. mörkö

    mörkö Gearhead

    Mörkö kävi tänään Porvoossa kirpputorilla postimerkkejä ostamassa.. 8)
    Kuinka ollakkaan kulkimena ollut ChevyVani jäi läheiseen ylämäkiristeykseen sutimaan. :cry:
    No siinä aikani turhaan sudittuani tuli mies puhumaan..
    Luulin, että antavi nekatiivistä palautetta liikenteen tukittuani, mutta ei.
    Tämä kaveri työnsi autoani useampaan otteeseen, kunnes se irtosi ja ajoin parkkiin.
    Huomasin suureksi ihmetyksekseni, että oltiinkin kolleegoja, kundilla oli väriä myöten samanmoinen Vani kuin itselläni.
    Jopa rekisteritunnuksen ekat kirjaimet samat kuin Möröllä.
    Suuret kiitokset Vaniveljelle sinne Porvooseen vielä kerran, ja olen yhden työntökierroksen velkaa...
     
  2. Got hemi

    Got hemi 1st gear

    Mukavia kokemuksia. Olimme kaverin kanssa kruisaamassa GMC:llä tuolla noin ja lunta oli ja kaikkia vitutti. Eräälle parkkipaikalle mentäessä oli hankea jo melkein puskuriin asti mutta takaveto gmc meni ja meni... kunnes sanoi että ei enää... Sinä sitten vuorotellen työnnettiin ja ajeltiin aina metri tai 2 eteenpäin. Oltiin jo pääsemässä pois kun joitakin ulkomaalais opiskelijoita tuli sinne samalle uralle jollain Honda Jazzilla... alkoi kuulumaan "We're stuck in this fucking snow!" noh, niitä oli se 5 kaveria ja ne nyki autonsa irti... tulivat auttamaan sitten meitä ja kun gmc irtosi ja painoin kaasua että hurina kävi... kaverin jälkiraporteissa olivat nämä auttajat jotain "wow! that car is amazing" hehe... kivaa joskus :lol:
     
  3. Buddy

    Buddy 1st gear

    Tapahtui kerran syksyllä...
    Mun transportteri kilahti noin sadan metrin päässä ennen suosittua levähdyspaikkaa kun olin menossa kotiinpäin Stadista Pertteliin.

    Työnsin, tuuppasin ja tein kaikkeni, mut se ei liikkunu pätkääkään.
    Vähintään parisataa tyyppiä ajoi ohi eikä kukaan osoittanut teiden ritariutta tullen työntämään.
    Muutama meni jopa syömään sinne terassille ja jäi kattomaan mun selviytymistaistoa.
    Sitten tuli "enkeli" ja työnsi mun kaa sen pari-kolme metriä niin se lulla lähti menemään itekseen alamäkeä.
    Yritin tarjoa ruokaa tms. mutta hän ei halunnut ottaa mitään...
    Hyvää tahtoa on jollakin vielä... :D KIITOS!!!
     
  4. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    No hei... Toihan on luonnollista. :)
    Meillä Vannareilla on erittäin hyvin kehittynyt tää lajitoverereiden auttamisen halu ja voimakas yhteenkuuluvaisuuden tunne Vanin käyttötavasta ja rakentelu tyylistä riippumatta :)

    ps. katso
    http://www.vtcf.net/
     
  5. mörkö

    mörkö Gearhead

    On se hyvä että moinen "vanhanaikaisuus" viellä kukoistaapi... :rotfl:
    Vanisivuillakin on käyty ja osiakin ostettu.. 8)
     

Kerro tästä muillekin!