Ikkunanvaihtajien toimintaa yms. sekoilua Porissa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja pas2, 22.10.2009.

  1. pas2

    pas2 Gearhead

    http://www.geocities.com/eihelevetti/vanha.html#uusin
    ja sieltä 22.10.09 päivitys.

    Linkki pökkii vastaan taas mutta siis Skaala-ikkunoiden asentajat naarmuttivat autoani tallissa. Eivät pyytäneet siirtämään pois ennen työtä ja hädin tuskin kuljettavassa raossa auton ja seinän välissä vaihtoivat kaksi ikkunaa. Olivat peitelleet puolet likaisesta autosta (likaisilla?) matoilla työn ajaksi ja ikkunaan ja kylkeen oli ilmestynyt uusia naarmuja. Eivät pyytäneet anteeksi eivätkä koettaneet sovitella asiaa mitenkään. Korvaussummasta sovittiin kun mainitsin poliisille ilmoittamisesta puhelimessa. Myöhemmin Skaala-ikkunoiden asennusfirman päällikkö söi sanansa sanoen, että oli neuvottu olemaan korvaamatta.

    Niin ja toinen juttu samasta touhusta, SKV isännointi-firmasta oleva isännöitsijä oli antanut ikkunamiehille luvan käyttää työtilana tallia, jossa on autoja ja moottoripyöriä... Ja tietenkin tallipaikoista maksaville ilmoittamatta.

    Emäntä muistaa lukeneensta vuokratilan vuokralaiselta kysymättä toiselle antamisesta Hesarin lakipalstalta mutta kun ei löydy netistä että mitenkäs se homma oikein menee?
     
  2. CantBeDone

    CantBeDone 1st gear

    linkkis ei tosiaan toimi johtunee tästä:

    "GEOCITIES IS CLOSING ON OCTOBER 26, 2009."
     
  3. pas2

    pas2 Gearhead

    Katos perkkules, täytynee tallettaa sisältö johkin.
     
  4. jakezzz

    jakezzz 1st gear

    eipä nuo "brändi" ikkuna firmat täällä pk-seudullakaan ihan moitteetta tunnu toimivan...nimim. kokemusta on 2006 valmistuneesta talosta ikkunoiden asennuksen vituiks laittamisella ja todella perseestä olevasta takuukorjauksesta...
     
  5. Vanikuski

    Vanikuski 1st gear

    nehän tekee urakalla niitä ikkunan vaihtoja ja ei siinä paljon kiinnosta meneekö se asennus vituiks vai ei... niin se vaan on että tehään äkkiä ja sit vaan rahat pois...
     
  6. jakezzz

    jakezzz 1st gear

    sitäpä se...ja voin kyllä itse asentajille antaa propseja korjauksista mutta rahakirstujen päällä istuvat kun päättävät niin asennuksiin ei anneta tarpeeksi aikaa..
     
  7. pas2

    pas2 Gearhead

    Ei kiinnosta hittojakaan itse asennustyö. AUTOA NAARMUTETTIIN TALLISSA!
     
  8. GULF

    GULF Gearhead

    Eihän nyt vaan kyseessä ole se vaaleanvihreä entistämätön
    V8 lehdestäkin tuttu ajoneuvo...eihän?

    Jos on niin :mad: :mad: :argue:

    Jos taas musta tapaus niin fixsataan se työmäälla Tokan kanssa...

    Luulen että ite tapauksessa käy samoin kuin allekirjottaneen pakun
    keulavauriossa =

    Se betonilohkare oli jo siellä tiellä ja se vaan sattu singahtaan siittä
    auton keulaan :mad: :mad:

    Suosittelen kattoon homman loppuun asti eli mitä käräjäoikeuden syyttäjä sanoo... Vaikka omaan laskuun menee kuitenkin...
     
  9. pas2

    pas2 Gearhead

    Vaaleenvihreepä hyvinkin. Eikä ne jäljet o pahoja mutta mä oon lähtenyt siitä että mun ajoneuvojen tuhoomisen hoidan itte.
     

Kerro tästä muillekin!