Imperial 1960 nopeusmittarin vaihto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja zepeets, 26.7.2021.

  1. zepeets

    zepeets 1st gear

    katkesi vaijeri kun nypytti jo jonkin aikaa.Onko paha vaihtaa ja mitä pitää irrottaa nopeusmittarin paneelista.
     
  2. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Eikö alakautta pääse käsiksi siihen vaijerin kiinnitykseen mittaristoon ilman minkään irrotusta? Usein pääsee, sitten vaan pyörittää sen "sormimutterin" auki ja nykäisee vaijerin kuorineen pois mittarista??
    Selälleen penkille, pää jalkatilassa...on oikein ergonominen asento työskennellä. :p
     
  3. zepeets

    zepeets 1st gear

    ok.no sehän olis ollut sopiva työskentelyasento maanantaille:)oli vaan eilen niin hikinen keli ettei viittinyt kuumaan autoon mennä ollenkaan.tänään näyttää samalta..No mietin kans sitä että lähteekö sillä vai tarviiko purkaa paneelia
     
  4. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Kakskymppisenä ketterästi, nelikymppisenä pienellä äheltämisellä ja jos kuuskymppisenä tarvitsee vielä käydä kojelaudan alla sillä lailla, että kengän kärjet osoittavat takamatkustajain paikan kattoon, niin kannattaa tehdä hommat huolella. Seuraavaa kertaa ei enää ole.

    On kokemusta.
     
    Bluestone tykkää tästä.
  5. zepeets

    zepeets 1st gear

    se on totta,kyl pitäs loppu iän sit kestää,painitaan jo siinä sarjassa:)
     

Kerro tästä muillekin!