Iso L-U Cruising la 28.5.2011

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Marklin, 30.11.2010.

  1. Eelisp

    Eelisp 3rd gear

  2. RAIVO

    RAIVO Gearhead

  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mitä mitä mitä? Mitä mustalle Tanelle tehdään? Ristiäiset? Ok, autolle annetaan nimi(?) mutta eiks toi ole niiku laivan kastamistilaisuus? Kai Tane ton jälkeen työnnettiin mereen niin kuin rituaaliin kuuluu? :rotfl:
     
  4. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Jep, sehän se...

    Ja joo, mä tiedän mitä olis aikoinaan pitäny tehdä (tai siis jättää tekemättä)... :rotfl: :rotfl: Mutta on noi lapset kumminkin ihan kivoja (kunhan jättäisivät sen kiljumisen ja kitinän pois....)...
     
  5. Maria

    Maria 1st gear

    Ihana, oma lemmikki mukana. :D

    Mulla oli helppoo ku ei ollut ku esikoinen ja keskimmäinen fölissä ja keskimmäinen meni Hangossa kavereittensa luokse leikkimään.
    Sitten kun haettiin hänet kotimatkalle, niin hän veti kuumat että eikö hänenkin pitäny olla Roxxissa eikä ** luona.

    Ja sama lapsi kysyi ennen Hankoa että koska ne cruisingit alkaa. :eek:
     
  6. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Joo, sinne se lemmikki katos jonnekkin takapenkin alle ja tytöt kiljuu melkeen suoraa huutoa :eek: :eek: :eek:
     
  7. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    ^ ei sentään ollu mustaleski ??

    mulla elli edselistä kun otin oik etuloksun irti, siellä oli mustalesken pesä !

    paksuut hanskaat käteen ja kahdella pihdeillä sen avasin, ihan tyhjä se oli.

    auton alla oli kuivuneita ilmeisesti mustalesken jalkoja, joku syönny keski osat.. erittäin paksuu verkkoo runkopalkeissa.. onneks verrkojen poistojen nyppimisten jälkeen ei oo lisää verkkoja tullut.
     
  8. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Täytyy varmaan ensikerraksi hankkia joku koiraa sävähdyttävämpi lemmikki mukaan cruisaamaan, niin saadaan säpinää omaankin autoon.
    Nyt takapenkillä matkustaneet kummityttö ja koiruus istuivat sekä nukkuivat sulassa sovussa ilman huutoa ja hulinaa.
    Illalla kotipihallaan Tytti selitti, että "minua ei väsytä lainkaan, vaikka Cilla nukkui koko matkan".
     
  9. Elky70

    Elky70 Gearhead

  10. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Laskin omistani ja Marian kuvista 97 eri autoa.
    Toki kaikki eivät ajaneet koko matkaa vaan osan siitä, taikka piipahtivat vain jollakin taukopaikoista. Saattaa myös olla, että joku on välttänyt kameran.
    Tuo 60 lienee kuitenkin aikalailla lähellä sitä määrää, joka oli mukana alusta loppuun.
     
  11. Mepi66

    Mepi66 1st gear

    Kiitos hienosta cruisingista järjestäjille. Janakkalasta asti kannatti Bel airilla tulla kun oikein hienon pokaalin kanssa sai lähteä kotia kohti. Ens vuonna uudestaan.

    Jos jollain naamakirja niin muutama kuva löytyy tuolta

    http://www.facebook.com/profile.php?id= ... &sk=photos

    :D
     
  12. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    ^ mikäs on kuvakansion suora osoite, ei ystävät ei nää photos osiota...
     
  13. Maria

    Maria 1st gear

    Mun mielestä oli jo ekana vuonna puhe että voi ajaa vain yhden etapin tai kaksi tai kaikki siis miten vaan pystyy ja tahtoo.

    Kyllä mä ainakin näin ne kuvat (Chromella) ja ei kyllä taida olla yhtään yhteistä kaveriakaan.
     
  14. TS-10

    TS-10 1st gear

    ISO L-U CRUISING

    Tervehdys kaikille Isosta L-U cruisingista kiinnostuneille!!!
    Esinnäkin kiitän kaikkia, jotka ovat olleet mukana matkassa ja paikalla eri pysäkeillä oli sitten omalla autolla tai vain katsomassa. Vielä tietysti erityis kiitos poliisille, joka hoiti homman ammattitaidolla Vihdissä ja Lohjalla, sekä Lohjan kaupungin työntekijä(t), joka hoiti liikennevalot vilkulle Lohjalla. Kittfal st1, Karjaan ABC ja Tammisaari (sataman parkki paikan lainaamisesta), siis ISO kiitos myös teille.Myös kaikki Hankolaiset saa kiitosta, koska homma on aina toiminut siellä, missä päättärit ovat olleet.

    Sitten mennääkin vuoteen 2012. Iso L-U järjestetään kuudennen kerran ja olen sitä mieltä, että tarvitsemme uutta tuulta purjeisiin!!! Ajetaanko reitti Nummela-Hanko vai Hanko-Nummela. Karkkilalaiset, Siuntiolaiset, Kirkkonummelaiset, Hyvinkääläiset, Nurmijärvi ja Espoo. laittakaa OD:lle, S-postiin tai soittakaa järjestäjille ideoita, ajatuksia jne.. saatte myös haukkua, jos joku ei ole toiminut, ei olla huomioitu tai on mennyt muuten perseelleen. Ajatuksena on että virheistäkin voi oppia.
    Ps. myös hyväntekeväisyys tempaukset vois olla hyviä ideoita!!!!
    Laitetaan nyt pyörät pyörimään asian tiimoilta!!!!
     
  15. Mepi66

    Mepi66 1st gear

    Tässä suora linkki kuviin, jos sillä kuvat näkyis. Kaikki jenkki auto harrastajat voi käydä klikkaamassa kaveriks naamakirjassa, aina kiinnostaa nähdä kuvia cruisingeista missä ei tule ite käytyä.

    http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 0792013914

    Janakkala ehdottaa että lenkki pidetään samana kun tähänkin asti, osallistumis maksu hyväntekeväisyyteen olis vallan mainio ajatus
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^Ei näy vieläkään.

    Niin mitä sille mustalle Tanelle tehtiin???
     
  17. Buickustom

    Buickustom Gearhead

    Se kastettiin, tunnetaan nyt nimellä Black Betty
     
  18. Pontiac65

    Pontiac65 1st gear

  19. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Eikös kenelläkään ole julkaisukelpoista videopätkää ?
    Olin näkevinäni kameramiehiä ja -naisia paljon enemmän kun tähän mennessä julkistetut valokuvat antavat olettaa ... :D
     

Kerro tästä muillekin!