japsien copypastettamiset jenkkiautoista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja cb125twin, 6.12.2010.

  1. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

    Joo se stadissa ollut kaksovinen oli alkujaan oikealta ohjattava ja kojelauta puuttu jossain välivaiheessa kun oli tarkoitus muuttaa vasemmanpuoleiseksi, jotain 83-85 aikoihin yhellä Arskalla ja siinä ei ollut kojelautaa sekä oli vaaleassa hiontavärissä liikenteessä. En tiedä tuliko siitä sitte punainen?
     
  2. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Niinpä niin...

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ei tommosesta STS Käkkylästä kyllä isompia kiksejä irtoa. En ole moista koskaan ajanu, eli en osaa siitä puolesta sanoa mitään, mutta muotoilu ei kyllä suuremmin kiihota, ainakaan niin paljon että siinä olis mitään hehkuttamista. Ja se etuveto... :odroll:
     
  3. taunusstyle

    taunusstyle Gearhead

    tuo just ärsyttää uudemmissa jenkeissä että MIKSI etuveto,oishan ton modernimman tekniikan voinu toteuttaa takavetonaki niinku vaikka mersu ja bemari :odroll:
     
  4. jupe---

    jupe--- 1st gear

    ...Kateus vie kalatkin vedestä...
     
  5. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    voi olla, mutta tässä tapauksessa ei ole kyse kateudesta.
    en jaksa noista uudemmista jenkeistä innostua, paitsi näistä uudemmista camaroista, challengereista, mustangeista, corveteista ja truckeista.
     
  6. JP-350

    JP-350 Gearhead

    No jos näkee cädi sts:ssä Accordia niin sillon näkee jo missä tahansa autossa mitä tahansa autoa...Ei lähimaillakaan samaa näköä.
     
  7. Arskasuuri

    Arskasuuri Gearhead

    Jahas, no en tiennytkään että niitä on siis kaksi Suomessa - ja että toinen on alunperin oikealta ohjattava.. Mutta mutta: tiedän täsmälleen missä se toinen, alkuperäinen kaksiovinen, ja ratti suomalaisittain vasemmalla puolella oleva on. Ompi tuotu kuulemma Canadasta muuttoautona joskus 70-luvulla.

    Eli siis: on noita aitoja ainakin yksi Suomessa. :D
     
  8. Holley

    Holley Gearhead

    Tottakai japseilla on copypaste-taitoa, [​IMG], mutta mitä sitten. Tuokin on hieno. Ainoa harmi, että kun mitat on pienet, ovat myös koneet pieniä ja Suomi ja trafi tekevät hauskojen autojen teon mahdottomaksi. Tuommoinen jollain 302:lla tms. olisi oikeasti kiva auto.
     
  9. Rust Devil

    Rust Devil Gearhead

  10. Hurjan näköinen peli.

    [​IMG]
     
  11. 100 A:n vihaisempi isoveli

    [​IMG]
     
  12. Holley

    Holley Gearhead

    Jotenkin vaan tulee nykyään Kummelin biisi tuosta autosta mieleen...
     
  13. fe390

    fe390 Gearhead

    Mulla oli tuollainen kun olin 18v. Oli siihen aikaan aika hieno peli. Samalla lailla tuli ihmiset kyselemään autosta kuin nykyisten harrasteautojenkin kanssa.
     
  14. rapis

    rapis 1st gear

  15. amalo

    amalo Gearhead

    Ainakin yhden 7? mark2 ht coronetin tiedän olleen peltoautokäytössä ja lopulta paalatun... kävin autoo katsomassa vähän ennen kuin se hävitettiin mutta oli tuollon liian kallis, ei montaa sataa ois maksanu, mutta eipä vaan ollut rahaa. Eikä tainnut olla korttiakaan vielä silloin. Harmittaa kyllä aina kun näkee noita (kuvia, eihän noita muuten näe), ei voi mitään.. Sininen oli tämä yksilö ja Raahen suunnalla vaikutti.
     
  16. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    ja jos ei näe vanhoissa japseissa mitään hienoa, niin silloin olisi hyvä käydä keskustelemassa optikkonsa kanssa.
     
  17. duster73

    duster73 Gearhead

    mulla oli tämmönen mitsu hetken aikaa.oli vakiona tuplakaasarit ja kaikki :) minusta oli hyvä ajaa,2+2 paikkanen oikein.ja mittareita vaikka muille jakaa.eikä hullumman näköinenkään,ainakaan livenä.ovipahvien päällys vaan oli kun flanellipaidan selästä repästy :) musta flake-maali siinä mun vehkeessä oli.kyseisestä yksilöstä ei vaan ole kuvia.se oli vaan ihan mätä.mut tuollasen voisin hommata uudestaankin.

    http://www.museodelcoche.com/Galerias/w ... apporo.jpg
     
  18. janio89

    janio89 3rd gear

    Tommonen käväs omistukses muutama vuosi takaperin. Vähän rujo oli mut ois ollu kehityskelpoinen. Mm. tuplakaasarit ja erillisjousitettu perä löyty vakiona karvalakki-malleista eroten. Kiva talvilelu mut kylmä se oli.

    [​IMG]
     
  19. tuntematon

    tuntematon 1st gear

    olen samaa mieltä, mittakaavakin on jo astetta isompi. mielestäni sts on todistettavasti onnistunut muotoilultaan kun sitä valmistettiinkin niin pitkään lähes muuttumattomana. takaa varsinkin perän levyinen lisäjarruvalo on ihan täyttä amerikkaa, samantyyppinen tuli sittemmin mersuihinkin. urheilullisella tunnelmalla kait haluttiin kisata just sporttisempia isoja leksuksia ja pemareita vastaan. kyllä cadillacin valikoimaan yksi "moderninkin" auto pitää mahtua perinteisten lossien lisäksi.
    vaikka itsekin ajelen ennemmin lullajousitteisella lossilla kuin kivireen kaltaisella formulalla arkiliikenteessä.
     
  20. Tweety-81

    Tweety-81 Gearhead

    Pakko korjata, noissa on kyl erillisjousitus takana joka mallissa, kuten myös vanhemmissa saman tekniikan omaavissa datsuneissa, mm. 510, jo 60-luvun lopulta... Ja sulla on varmaan ollut lämppärin kenno tukossa tai jotain, koska kunnossa ollessaan noi on todella lämpimiä talviautoja.
     

Kerro tästä muillekin!