Jeep XJ Cherokee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja -kk-, 21.11.2013.

  1. -kk-

    -kk- Gearhead

    On iskenyt syksyn aikana julmettu kytö hommata tuommonen otsikon mukainen päristin 90-luvulta ympärivuotiseksi käyttöharrastepeliksi.
    Olen kattellut 4litrasia bensavehkeitä kovalla askilla.
    Onko Jeepin manuaali miten hyvä vs. automaatti??
    Yleensäkin kiinnostaa, mitä tuommoisesta kannattaa tarkastaa normaalia tarkemmin osto tilanteen huumassa??

    Offipalsta ja Jeeppi kerhon foorumi jo koluttu aikasta tarkkaan...


    http://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Cherokee_%28XJ%29
     
  2. Porvoonlankku

    Porvoonlankku 3rd gear

    Kun ajaa Jeepillä, ei tarvitse katua... :D
    Noihin voi jäädä koukkuun sillä itselläni on pari XJ:tä ollut ja mieli tekisi taas.
    Bensakutosen perässä lienee japanian aisin laatikko oli se sitten tomaatti tai manuaali. Automaattia ei ainakaan taida saada rikki edes pienellä yrittämisellä.
    Manuaalin perään ei tainnut saada jatkuvan nelivedon jakolaatikkoa.
    Öljyvuotoja ainakin itse tutkailisin ostettavasta XJ:stä. Siis mätävikojen lisäksi.
    Mr. JAMANT:han noista tietää lähes kaiken tietämisen arvoisen.
     
  3. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Helmat mätänee takaa, omassa oli takapenkin kiinnike ruostunut läpi ja vettä takatilan lattialle, lehtijouset voipi olla poikki ihan takapapäästä.
     
  4. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Mulla ZJ ja olen ollut tyytyväinen. 8) -Onhan se vähän kait isompi kuin XJ....[​IMG]
     
  5. -kk-

    -kk- Gearhead

    Onhan noi granditkin komeita pelejä.
    Ite tykkään XJ:n kantti kertaa kantti muotoilusta.
    Tuolla XJ:llä olisi tarkoitus hoitaa metätys- ja savottaretket kohteeseen saakka ja tietenkin päivittäiset ajot syksy/talvi/kevät-kaudella.
    Isottelua varten kesäkäyttiksenä 8"korotettu 4x4 Power Ram 33":lla.
    Joo, olen maalainen.

    Vaimokkeelle on kyllä kateltu käyttöautoksi 2000-luvun grandia, kun loppuis joskus tää jatkuva köyhtyminen...
     
  6. stinkish

    stinkish 1st gear

    kyllä cherokee on komiampi peli kuin tuo grandi.
    omaa silmää häiritsee eniten keulan muotoilu..
    mulla olisi ylimääräisenä toimiva katsastettu XJ pihassa.
    ei oo kaunis, kun tuli helmoja paikkaillessa tilapäisessä mielenhäiriössä vähän tuunailtua... kurkkaappa nettiauton puolelta ID 6077027.
     
  7. -kk-

    -kk- Gearhead


    Pintavärillä ei ole väliä, mutta hakusessa tummalla sisustalla.
    Lapset ja koirat sotkevat kivasti ja suunnitelmissa huomaamaton maastoväritys :poff: .
    Kun taitaa kolmesta kaksi olla vaaleella sisustalla...?!?
     

Kerro tästä muillekin!