JEEP

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja cuda69, 19.12.2011.

  1. cuda69

    cuda69 Gearhead

    onko kukaan asentanu vinssiä jeepin takapaksiin?ois kätevä hinailla romuja trailerin kyytiin,minulla suht riski vinssii (5400kg) ni pitänee olla kunnolla kiinni :)
     
  2. voittol

    voittol 2nd gear

    Maastovaunu vieläkin hankkimati , talvella käytiin katsomassa , no mikä se nyt oli ? pelkkä Cherokee , eipä muistakkaan, 2002 ,sellanen pyöree lamppunen muistaakseni kepillä hitaat ja nopeet ja takavedot, 3,7 bensa kutonen automaatti, onko se mersun teksniikkaa , pärjääkö silti ajossa ? Onko mitään hyvää kellään sanoa , miellyttää silmää enempi kuin moni muu uudempi jeeppi .
     
  3. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    No ei oo Mesen kone. Jeeppi ei oo käyttänyt yhtään Mersun bensa-konetta, koskaan!!! Chryslerin kone on, samaa sukua Dodgen 97-> 4.7V8:n kanssa, on vain V6...
     
  4. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    löytyi 115 tkm ajettu -98 GC limited ,yksi omistaja ajettu vain talvella,ruostesuojattu 2 v välein,tuotu belgiasta muuttoautona,eipä tarvi vaihdella vähään aikaan emännälle autoa,hyvin menee .
     
  5. cuda69

    cuda69 Gearhead

    tuli ostettua -80 luvun wagoneer näkemättä ,onko kellään faktatietoa noitten vetokoukkujen vetopainoista,tuossa ollut valmetin diesel
     
  6. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    1200-6000kg tullut vastaan riippuen vuosimallista, 70-lukusissa on yleensä isommat painot

    Tehtaan service manuaalissa (-76) on muistaakseni 6000 paunaa, siitä tuo 6 tonnia on varmaan aikanaan tullut käännösvirheenä
     
    Muokattu: 9.6.2016
  7. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Nonii,nyt saa chero lähteä ja grantti tulee taloon
     
  8. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    lähetää sitte viivalle kattoo kummalla o noppeempi:cool:
     
  9. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ööh,millä autolla sinä lähet ? :)
     
  10. cuda69

    cuda69 Gearhead

    tai ihan sama jos kokeillaan lumilla :)
     
  11. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    grandillä tietty 4.0 -94
     
  12. cuda69

    cuda69 Gearhead

    oot ostanu jeepin,etkä oo aikasemmin autolla vouhottanut :) no minun grändissä on 360nen
     
  13. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    mutta mulla on uuet nastarenkaat :cool:
     
  14. cuda69

    cuda69 Gearhead

    dääm,hävisin,mutta kokeillaan kuiteskin joskus :)
     
  15. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Vaikuttaako miten ajo-ominaisuuksiin jos vaihtaa Granttiin esim KYB tai Bilstein iskarit ?
     
  16. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Riippuu vanhojen kunnosta..
    Mulla on huonoja kokemuksia KYBin iskareista ja jenkit ylistää ne suurinpiirtein taivaaseen.

    Bilsteineista ei ole kokemuksia kuin jostain oikeista rallimalleista -90-luvun alusta, niin en näistä bulkkituotteista uskalla sanoa mitään.

    Ranchon iskarit tuntui pelaavan 3-4" korotetun alustan kanssa hyvin, mutta silloin huomasi jo selkeästi että suurimmat ongelmat Grandissa tulee tukivarsista, jotka on auttamatta liian lyhyet..
     
  17. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ei ole tarkotus korottaa,vain jämäköittää vähän kulkua,kun pääasiassa kärryn vetoon tulee
     
  18. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    joo.. En meinannutkaan että korottaa pitäis. Lähinnä että melkeen mikä vaan paremmaksi luokiteltu iskari on parempi, kuin ne käytetyt. Vaikka olisivat "vielä ihan hyvät.."

    En ole vaan itse kokeillut Ranchon iskareita muuten kuin korotetussa ja et kertonut onko auto vielä vakiokorkeudessa.;) reilusti korotettuna kun siitä ei saa kovin hyvää millään alkuperäisten tukivarsien kanssa.:eek:
    Kuorman vetoa ajatellen laittaisin ilma-avusteiset iskarit taakse. Yhdessä Jeepissä mulla oli sellaset(ikivanhat) hetken aikaa ja ne jämäköitti kyllä kivasti perää hinatessa.
     
  19. cuda69

    cuda69 Gearhead

    mulla on yhet moparin ilmaiskarit,pitää sovittaa josko ne passais ,todennäkösesti tuolla ei ikinä ajeta ns maastossa
     
  20. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Nyt on -98 Grant 360 koneella pihalla,ostin vaihteistovikaisena,tuntui luistavan melkolailla ja taitaa olla siinä oliko viskokytkimessäkin jotain kun vemputtaa kääntyessä,no se selviää aikanaan,ensin laatikko kuntoon
     

Kerro tästä muillekin!