Jenkki Asuntoautot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja HadeRodder, 2.3.2013.

  1. HadeRodder

    HadeRodder 1st gear

    Mulla on Cobra La Guna asuntoauto chevyn G30 alustalla. Mistä noihin mahtaa saada asunto-osaan tarvittavia osia? Kaikenlaista pientä tarvis löytää. En ole ehtinyt netistä kaikkea etsiä. Olisko kellään hyviä vinkkejä toimivista yhteyksistä?
    Niin Cobra on vuorimallia 1992 ja tehty kai jo 1991 puolella kun on tullu suomeen uutena ja täällä rekisteröity 1992. Tarkoitus on tosta ''entisöidä'' loisto peli. Suomessa uutuuttaan tietysti paljon muutettu näihin olosuhteisiin ja niitä ei ole tarkoitus lähteä muuttamaan, mutta kaikkea muuta pientä varmaankin tarvii. mm. ikkunan tiivisteitä, vesihanoja ym. listaa teen sitten keväällä lisää kun olen hakenut sen lämpimästä tallista tohon silmänalle.

    sähköpostini : hadeusa@gmail.com jos jollain tietoa löytyy ko. asiassa.
     
  2. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    käy niihin soveltamalla euto osatkin esim vapaa-aika.com

    itse tilasin usasta isomman kasan tarvitsemiani kilkkeitä konttirahtina, benzboyn kautta. useat rv partseja myyvät liikkeet vaativat tosin visan lisäksi osoitteen usassa jostain syystä. minä olin tyytyväinen benzboyn apuun, rahat siirrettiin heidän kautta.
    paa googlelle rv parts & accesories
    tietty amazon ja ebay auttaa kans

    T tioga arrow by fleetwood 1987
     
  3. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    englannista saa hyvin osia,näitä motorhomeja myydään siellä aika hyvin.pitää ottaa katalooki esille nii sitten lisää.
     
  4. pantera

    pantera Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!