joutuuko moottoria nostamaan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja persus, 17.11.2010.

  1. persus

    persus 3rd gear

    osaisiko joku sanoa joutuuko -70 road runnerista nostamaan konetta ylös päin(jos joutuu niin riittääkö kun irrottaa pelkät koneen korvakkeet ja nousee sen mitä nousee) öljypohjan irroitusta varten?
    epäilen että öljypohjassa ei ole "loiske kaulusta" koska joskus radalla ajettaessa tipauttanut öljyn paineet ja kerran kun vauhdissa löin ykkösen tupaan ja sitte kaasu pohjaan! ja tekniikkana oli 440+727+8 3/4

    kiitos jo etukäteen...ja jos jollain on joku muu analyysi ongelmaan niin saa kertoa :wink:
     
  2. 2dht

    2dht 3rd gear

    Mulla on joskus kovassa jarrutuksessa öljynpainevalo syttynyt. Meinas paniikki iskeä. Ja sit sammu samantien. Tais olla kyllä silloin öljynpinta iha alamerkissä.
     
  3. Hai

    Hai Double Gearhead

    Mun kokemuksen mukaan (1969:stä) pelkkä raidetangon centerlinkin raivaaminen tieltä riittää. Edes koneen korvia ei tarvitse irroittaa.

    Hai
     

Kerro tästä muillekin!