Kamasa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mopar, 25.5.2012.

  1. S86T

    S86T 1st gear

    On kyllä mukava katsella tuota nauhotettua video streamia. Ei pahemmin nauhote pätki. Ja resuluutio on riittävä. Muutenkin kuvaus kulmat ja leikkaus on onnistunut. Nyt ei kyllä tartte yhtään hävetä Ruotsalaisten ja Englesmannien vastaaville teoksille.

    Kiitoksia kovasti vaan heille jotka tämänkin homman saivat toimimaan.
     
  2. Jza

    Jza Double Gearhead

    Täysin samaa mieltä. Hienoa!
     
  3. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Ratahan oli täys kymppi, ei ainakaan tuollainen nipamopo ollut sitä mieltä että olisi liukasta.

    Hieman risuja ajattamisesta, osa pro-autoista pääsi testaamaan kesken pudotuksien, muttei kaikki.
     
  4. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Miten pahasti kävi Kanadan Nate Gagnon'ille? Ei enään nähty radalla muuriin ajon jälkeen.
     
  5. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Lehtimäki ja kuka muu?
     
  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Nixxon.
     
  7. gremlin

    gremlin Gearhead

    Jottain tikkeja oli hieman laitettu kateen mutta muuten on ukko OK. Sivutuuli kait aiheutti tilanteen?
     
  8. TiMu

    TiMu 1st gear

  9. Jza

    Jza Double Gearhead

    Väittäisin ettei pidä paikkaansa, sillä ainakin autopuolella yksi pirssi pääsi kaavioon mukaan vaikkei kertaakaan käynyt radalla. Kilpailun johtaja lupasi ohjaajakokouksessa, että kaikki otetaan kaavioon mukaan. Jos ei ole aikaa niin lajittelun viimeiseksi luonnollisesti.
     
  10. C-barge

    C-barge Gearhead

    Striitissä autopuolella yks kuski pääs mukaan ilman lajitteluaikaa. Aikasemmin on voinut "anoa" mukaanpääsyä kilpailujohdolta ja siihen on pitänyt pyytää kanssakilpailijoiden suostumus, ja kilpailunjohto sitten pättää et pääseekö vai ei. Toi Kamasa oli vähintäänkin ongelmallinen kun oli vain yks lajittelurundi. Tiedä sit miten pyöräpuoli eroaa noilta osin?
     
  11. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  12. Weba63

    Weba63 1st gear

    SB:ssä päätös lienee sääntöjen mukainen, mutta on totta että kilpailun johtaja nimenomaan lupasi että KAIKKI otetaan kaavioon.

    Jos ryhmän sisällä olisi ollut tieto että autopuolella homma toimi toisin, olisi varmaan älämölöä ollut riittävästi. Jälkikäteen aateltuna on kaverin kausi siinä...

    Päätöksen tehnyt henkilö voisi nyt katsoa siihen kuuluisaan peiliin. Toki jos kilpailun johdon päätökset ei ole kaikkien tiedossa, niin
     
  13. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Voisko joku kertoo tällaiselle puusilmälle että onkos autojen lopputuloksissa ihan kaikki ajaneet ryhmät?
     
  14. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

    ei, S/SS-ryhmä näyttäis ainakin puuttuvan.
     
  15. KennyJr

    KennyJr 1st gear

    Street bikeen ei ole vaadittu narutappoa kesken kauden vaan vaatimus tuli jo kauden alussa. Säännöt löytyy http://www.moottoriliitto.fi/@Bin/54726 ... 12+1.0.pdf mistä voi lukea helposti sääntö muutokset, ovat boldatulla tekstillä.
    Jos taas katsastaja ei ole huomannut tätä avauskisassa, ei tarkoita että sitä ei sitä pitäisi olla.
    Ja sähköpostin lähettäminen kaikille kuskeille sääntö muutoksista ei vaan toimi(testattu), sen takia kannattaa lukea aina säännöt läpi ennen kauden alkua.

    Pyörä puolella ei ole enää käytössä tuota "kuskit allekirjoittaa suostumuksen" asiaa, jos joku jää ilman lajitteluaikaa, vann päätösen tekee kilpailunjohtaja. Toki semmoisen voi pyytää muilta kuljettajilta, mutta ei pakollinen. Ja pitää myös muistaa että autot on AKK:n alaisia ja pyörät SML:n alaisia ja säännöt eivät mene yksi yhteen.
    Jos asia oli ilmoitettu kilpailijakokouksessa(toivottavasti kuski osallitui) että kaikki pääsevät kaavioon, pitää kuljettajan itse huolehtia että hän myös pääsee siihen. Ilmoittoituksen voi tehdä asiasta katsastajalle, ajanottoon tai kilpailunjohtajalla. Kilpailunjohtaja, katsastaja(t) tai ajanotto ei aina tiedä kuka on jäänyt ilman aikaa.



    Jari
     
  16. joteam1

    joteam1 Gearhead

    Kunpa tämänlaisia vastauksia / tiedotteita saisi FHRA:ltakin autopuolellekkin. Jäisi nuo jatkuvat spekuloinnit ja arvailut ja syyttelyt vähemmälle.
     
  17. gremlin

    gremlin Gearhead

    Eilen kun niita kattelin niin tuloksissa oli vahan muutakain kummallista. Joillain oli samat ajat merkittyna kahdelle eri kierrokselle.
     
  18. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

  19. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ei autopuolellakaan ole ollut sääntöä tai vatimusta tosta käytännöstä, mut se toki helpottaa päätöksentekoa jos on toimittaa muiden kuljettajien allekirjoittama paperi, et homma on heille ok. On sellasaiakin tapauksia ollut, ettei se ole kaikille sopinut ja silloin ei ole muöskään tullut positiivista päätöstä.
     
  20. rb

    rb Double Gearhead

    .....
     

Kerro tästä muillekin!