Kankaiset sportpenkit...mistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja arrakis, 14.3.2010.

  1. arrakis

    arrakis 1st gear

    Hakusessa olisi mieluiten mustat kankaiset sporttijakkarat ilman mitään merkkejä.

    Olen etsinyt urakalla, mutta ei vaan tunnu löytyvän.

    Jos jollain on tietoa, mistä saattaisi löytää, niin vinkkiä!

    Kiitos!
     
  2. veka79

    veka79 3rd gear

    Harline oy... Sieltä ainakin ite tilasin kankaiset penkit ilman mitään merkkejä.
     
  3. Hoke

    Hoke 2nd gear

    Villases täältä, itte noudin noi OTR penkin ja hinta on 230 € parille, joten ei ole hinnalla pilattu.
    http://osanetti.fi/otr-streetcar-istuin-pari-p-938.html

    Jos taas kaipaat parempaa laatua niin kannattaa kysästä sattuuko roikkumaan vanhenevalla leimalla olevia.

    Viimmeksi kun kävin olis ollu 350 pari olikohan cobran kuppi penkit, tässä valikoimaa.
    http://osanetti.fi/autoracing-sisatilat-istuimet-ja-tarvikkeet-c-185_195.html

    Tyyppi on muutenkin asiakaspalveluhenkinen yksityis yrittäjä, joten asiointi on sen mukasta.


    Muokaten:
    Näyttääkin olevan merkittömät kankaiset heikoilla tuollakin.
     
  4. jaketin

    jaketin Gearhead

    hep, mulla löytyy ylinmääräiset sporttijakkarat, ei textejä. käyttämättömät. maksoin 300 pari, tarjoon 250 egellä... nämä on taittuvat..

    kuvia ei vielä ole...
     
  5. arrakis

    arrakis 1st gear

    Ja kankaiset? Tuleeko jotkut universal -kiskot mukana?

    Laita kuvia heti, kun vaan saat... Kiinnostaa... :wink:

    Hoke;

    Tuo osanetti on tuttu firma, ja sieltä keinonahkaiset olen hakenut toiseen projektiin. Kankaisena ei vaan tunnu saavan, niinkuin itsekin totesit. EDIT. Onhan tuolla OMP:n kankaiset penkit. Pieni merkki näyttää selkänojassa olevan kuitenkin... Mutta täytyy varmaan tarkistaa nuokin.

    Ja Harlinen valikoiman tsekkasin jo, mutta täytyy varmaan kattoa uudestaan, kun sellainen puusilmä kuitenkin olen... :lol:
     
  6. jaketin

    jaketin Gearhead

    kankaiset ovat ja universaali kiskot on mukana.. otan huomenna kuvia, kun menen töihin (yövuoro)... laitappa maili osoittees yv:nä niin laitan kuvii tulemaan...
     
  7. Make.S

    Make.S Gearhead

    Ite tilasin modificarssilta fk:n "keinonahka" jakkarat, pinta semmosta haisevaa kumiseosta. Välttäkää näitä jos rakko pitää...
     
  8. arrakis

    arrakis 1st gear

    Yv:tä paiskattu... :)
     
  9. Buddy

    Buddy 1st gear

    Mä olen joskus kattellu sellasii pelijakkaroita että saiskohan sellasist autonpenkit tehtyy. Voi olla kyl laittomat autossa ja ei tair kipatakkaa. :-?
     
  10. jaketin

    jaketin Gearhead

    Ikäviä uutisia, niissä penkeissä olikin merkintä :-?

    Jospa vaikka tussilla... :odroll:

    laitan kuvia silti tulemaan, jos vaikka....
     
  11. arrakis

    arrakis 1st gear

    :) 8) :wink:
     
  12. Gyrus

    Gyrus Gearhead

    eikös motonetissa ole täysin mustat? ihan hyviltä tuntui ainakin kun nopeasti koeistuin tutun kuplassa niitä..
     
  13. jaketin

    jaketin Gearhead

    tais olla kelvolliset :)
     
  14. jaketin

    jaketin Gearhead

    jep, ostin sellaset, kun sopivat paremmin coronetin sisustukseen..
     
  15. arrakis

    arrakis 1st gear

    Mulla on toisessa autossa nuo samat penkit... :wink:
     
  16. 69

    69 Gearhead

    Sparcon asennusta, uuden kattoverhoilukin asennus kesken, rattikin alkaa näyttää turhan pappamaiselta.. [​IMG]
     
  17. saresks

    saresks Gearhead

    Mahtuukohan tuohon Sparcoon 185 cm satakiloinen...?
     
  18. 69

    69 Gearhead

    Voi olla aika rajoilla, mutta voi mahtuakin. 174 ja 85 mahtuu helposti. Hankalinta tuntuu olevan autoon meno ja poistuminen, mutta hyvä on istua. Jokatapauksessa pitää koeistua ennen ostamista. Näät siis sparco r100
     
  19. 69

    69 Gearhead

    Pitäis takapenkki verhoilla, mistä sais samanlaista kangasta? Siihen valkoiset tikkaukset kanssa. Pitää kysyä autoverhoomoista tota materiaalia.
    [​IMG]
     
  20. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    Kirjoitetaan tähän vähän liittyy tähän topikkiin.

    Milläs nimellä voi ettiä tollaisia matalia kippipenkkejä. Yritin ebaysta ettiä.. mutta hakusana ei ollu oikea, joku flip seat? vai mikä se yleensä on..
    Vähän aikaa ollu jo tutkinnassa josko jostain saisin kippaavat matalat penkit,
    alcantara ois plussaa. Sivutukea sais olla vähän, mutta ei massiivisest kuitenkaan.
    Tuleeko noissa tuoleissa yleensä mukana kiskostot vai pitääkö tehdä erikseen aina?
     

Kerro tästä muillekin!