Kannettava MD autoon?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Anonymous, 29.8.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tarkoitus olisi käyttää kannettavaa minidiskiä (tai miksei CD:täkin) auton hanskalokerosta. Autossa ei ole tilaa normaalikokoiselle autoradiolle enkä halua asentaa semmoista kojelaudan allekaan. Voiko kannettavan MD:n linjalähdöstä vetää RCA-kaapelin vahvistimelle ja sieltä suoraan takakaiuttimille? Onko kannettavan laitteen lähtöteho liian pieni? Olen saanut tästä kahdenlaista tietoa.
     
  2. Mr. Horsepower

    Mr. Horsepower 1st gear

    kyllä pitäis riitää kun jos riitää kotona
    niin riitää autossa olen aivan varma

    ett eikun asentamaan

    niin ja kun laitat korvakuuloke liitäntään
    niin voit myös säätää volumia

    tai sitten laitat oomi potikat kummalekkin kanavalle omat niin voit sää volumia


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: MR. HORSEPOWER 2002-08-29 16:00 ]</font>
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Läppärin cd-asemassa ei ole yleensä volyyminsäätöä mutta se potikkahomma kyllä toimii,,,,, olen "tekstannut"
     
  4. mjo33400

    mjo33400 Gearhead

    Niin ja käytä tandem-potikkaa, saat kanavat pysymään palanssissa.5:n kilo-ohmin potikka riittää.
     
  5. KajS

    KajS Gearhead

    MR. HORSEPOWER kirjoitti:

    "niin ja kun laitat korvakuuloke liitäntään
    niin voit myös säätää volumia"

    Mun piti menetellä noin, kun rakas koira asensi oikean linjalähdön toimimattomaksi.

    Koskee siis kannettavan CD:n käyttöä autossa. Ja soi hyvin, tosin ei "potkaise".

    Mulla on äänivehkeetkin 80-luvulta...
     

Kerro tästä muillekin!