kardaanin teko..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja cam68, 16.5.2007.

  1. VesaR

    VesaR 1st gear

    Ko-Met Oy pohjois espoossa hoitaa homman edullisesti
     
  2. cam68

    cam68 1st gear

    no niin tilasin summitilta kilkkeet tuohon kardaani hommeliin ja kaikki tuli Strangea eli kait laadukkaita?
    sit tiedusteli kaikilta tuntemiltani ja tuntemattomilta pajoilta jos joku laittais putken noihin osieni väliin.. lähes kaikki epäilivät onko mulla oikeanlaiset osat ynm. ihan kun ne ei olis halunnu ruveta tekemään mulle kardaania :eek:
    ja hinnoittelivat ihan hatusta kaikki työvaiheet, kaikenlisäksi olisi pitänyt kolmen eri firman palveluksia käyttää ja itse kuljetella osat milloin minnekin :mad:
    mutta.. sainpa vihiä sit erään pajan työntekijältä et kysäisepä tuolta jo edellä mainitulta firmalta Helsingissä..( S&N Cardan)
    no soitto sinne pe, pikaiset neuvottelut.. (oli muuten pätevä kaveri toisessapäässä..) vaikutti siltä et on pelauillut itsekin näiden harraste vehkeiden kanssa. ma laitoin osat kyseiseen firmaan ja TÄNÄÄN kaveri soittaa sieltä et Camaron kardaani olis valmis minne laitetaan tulemaan?? :D kysäisin sit vielä varovasti et oliko millainen projekti tuon teko? sanoi et helppo nakki selvää pässin lihaa..

    Tuntuu toimivan ja hoituvan tuolla etelän päässä isommasakin firmassa nämä vähäpätöisemmänkin harrastajan ihmeelliset toivomukset :D
    kun täällä kaikki vaan kyseli että miksi sulle semmonen kardaani pitää tehdä??
    Huomenna pitäis putken kuulemma olla jo täällä ja pääsee ihailemaan UUTTA kardaania :rotfl:
    Suosittelen kovasti S&N cardan, firmaa jos jollain toisellakin samanlaisia vaikeuksia kardaanin kanssa kun mulla..
     

Kerro tästä muillekin!