Kuka tunnustaa, kullan värinen -66? dartti rekkari HLO-62?? Meni viime kesän burnout partyssä aika hyvin.. Kiinnostais että mitkä pakosarjat siinä on..
En tiedä mitkä pakosarjat on, mutta viimevuoden kesäkokoontumiskuvista selviää ainakin omistaja ,jos ei ole myyny pois. http://dartvaliant.spaces.live.com/
Damn, oon ettiny sarjoja valluun ja muistaakseni tossa oli aika asialliset... tarvis vaan tietää että mitä sitä rupiaa tilailemaan. Summitilla epäselvät kuvat..
Jos sulla pikkulohkolla niin tosta tuskienpoistajat,maksaa tietysti mut hyvät. http://www.ttiexhaust.com/Headers-Early%20A/TTI636A.htm
tunnustan,se on mun....sarjat on hookkerin super compit eikä taida enään saada oikee mistää,en tiedä? makso muuten vuonna-90 3500 markkaa, (kuitti löytyy)melko kalliit oli jo silloin.
löytyy näköjään summitin sivuilta samanlaiset ,5208hkr tuoteno. hinta on laskenu vuodesta-90,nyt 599$.ei muuta kun tilaamaan ja kairaamaan konehuoneeseen reikiä niille :lol:
onkos muuten kellään tietoa miten onnsituu 74valianttiin istuttaa peltisarjat siis 318 pikku lohko ja ohjaustehostin tietysti katin vaan et on aika tiukka väli
Noi tti:t on varmaan parhaat mutta early a-bodyyn TODELLA tarkka asennus.. Noi hookerit on varmaan jees..
Jos auto on todella oikea '74 Valiant niin ongelmaa ei käytännössä ole, siihen saa monelta valmistajalta valkattua hyvät, eli niinkuin mäkin olen tehnyt, lompsan mukaan... Startti on hyvä vaihtaa minimalliksi samalla, se taas lisää peltisarjojen vaihtoehtojen määrää. Tosin itse totesin et aika matalaksi menee maavara, kollektorit kolisee ja sitä rataa...
Vaihtoehto TTI:lle on Doug's D450 sarjat, jotka on sama kuin alkuperäisissä vuoden '66 D-Darteissa. Hinta ei tosin TTI:tä häpee lainkaan. Oon ite laittanut yhet Hooker 5208:t, eikä nekään nyt ihan niin helpot oo laittaa kun miltä ehkä kuvasta vaikuttaa. Nehän on ns. partial fenderwellit, jossa jokunen putki per puoli menee sisälokasuojan läpi ja kiertää runkopalkin, mutta kollektorit ovat edelleen auton alla "normaalipaikassa". Koko vaan erikoinen 2.5". Tos on pari kuvaa doug'seista http://www.earlyabodyforum.com/board/me ... 1144979953
Eikä TTI heittämällä sovi: Ei sovi rattivaihteiden kanssa. 12 Will not clear the quick-ratio extended length pitman arm and idler arm. 14 If your cylinder head is not listed, TTI will not guarantee fit due to clearance issues, ie. Deck height, port locations, bolt pattern. 15 273-318 A-engines with a 4-speed Standard Trans or the 904 Auto Trans with a 122 Tooth Ring Gear, will require the use of any listed Lightweight Mini Starter - • Chrysler P/N: R53005984, 56027702AC • Mopar Performance P/N: P5249644AB, P5007860, P4286522. 16 318-340-360 A-engines with a 4-speed Standard Trans or the 727 Auto Trans with a 130 Tooth Ring Gear, will require a Powermaster XS Torque Adjustable Starter. Starter available through TTI - P/N: 636A-9543 - vain $247 21 The 90º Remote Oil Filter Adapter must be used with a 3/4” hex head mounting bolt or you can modify a 1-3/16” hex head bolt by machining to .175 thickness. Instruction sheet #BO306 available for do-it-yourself modification. 22 Some Z-bars may require modification to clear header. 29 Installation of a dual Exhaust System will require modification to the transmission crossmember. A Modified Crossmember is available through TTI - P/N: 636A-CM. Instruction sheet #CMR0506 available for do-it-yourself modification. 30 Installation of a dual TTI Exhaust System will require removal of the passenger-side emergency brake cable guide bracket. 37 Fits with Schumacher engine mounts or equivalent. 39a Factory Engine Location Specifications K-members are not all identical and the dimensions must be checked to ensure proper fit. Check your engine location prior to installation of your TTI Headers. TTI Headers were designed to fit with the engines located to the factory specifications. If the engine is not located correctly in the chassis, the headers will not fit properly. If necessary, place shims between the insulator assembly and the K-frame mounting pad to achieve the proper dimensions. Shim kits and engine mounts can be purchased from Schumacher Creative Services of Seattle, WA (206)364-7151. Seuraavassa hyödyllistä tietoa kasittajille: • 63-66 A-body applications: From the center of the crankshaft to the top of the K-frame, the correct distance is 4-3/4”. The engine is also offset 5/8” towards the passenger-side. Measure from the center of the crankshaft to each frame rail. The difference should be 1-1/4”.
kullanvärinen dartti vm:66 Tunnen omistajan. Kyseinen Dart majailee Järvenpäässä. Oli mukava istua kyydissä kyseisessä autossa. Oikein pirtsakka menopeli. 8)
Eikä TTI heittämällä sovi: Ei sovi rattivaihteiden kanssa. No meinaan , et jos peltisarjat hankkii niin on muutama syy: - Haluaa puuhata auton kanssa - Jotain viritykseen liittyvää hyötyä - Jos edellä mainitut kohdat täyttyy niin eiköhän kolmilovinen-karahka-hämmennin ole jo vaihdettu siinä vaiheessa. Ja ralli miehet laittaa aut.shifterin lattialle.
Summitin sivuilla väitetään ettei Hooker 5208 sovi 4-lovisen kanssa. Onko näin? Ja onko vanhanliiton fenderwellejä enää kenelläkään ohjelmassa?