keravalla tapahtuu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja helppoheikki, 13.1.2004.

  1. helppoheikki

    helppoheikki Gearhead

    Sallinette pienen maksamattoman mainoksen...

    Keravalle on avattu uusi ameriikanautojen viriosien maahantuontiin ja myyntiin keskittynyt liike "Racers Place" jonka vetäjän Laakkosen Maken moni saattaa tietää jo Helsingin Part Cornerin ajoilta.

    Lisätietoja: http://www.racersplace.fi
     
  2. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Tuttu ja asiallinen mies :smile: Siltä on peräisin projektini osista n.80% Siis kaikki uudet osat :smile:
     
  3. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Jep hyvä kello kauas kolisee(keravallekkin) Kannattaa tukea näitä pieniä kiskoja jo pelkästään sen takia ettei isommat pääse monopoli asemassa jyräämään.Henkilökohtaisesta palvelusta puhumattakaan...

    Toivotaan Makella kaupallista vuotta
     
  4. tanari

    tanari 1st gear

    vaikuttaa hyvältä, pitääpäs käydä huomenna vierailulla..
     
  5. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Meinaa vaan olla vaikee löytää, kun ovessa on vaan pieni valkea lappu että mikä putka kyseessä. Mutta vinkkinä voin antaa että Kerasivu Oy on viereinen liikehuoneisto ja on siinä talossa missä on Expert-koneliike!
     
  6. 454SS

    454SS 3rd gear

    Nää ilmotukset täällä on kyllä tehonnut, yhteyttä kyseiseen firmaan ei meinaa saada millään. :smile:
     
  7. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Ollaan vissiin saatu hyvä kiire aikaan :smile: Yksin on varmaan välillä kiireitä...
     
  8. supercharger

    supercharger 1st gear

    Joutuu joo ihan tosissaan miettii et mitä osia jenkeistä tilailee ku tuolt saa jopa halvemmalla + hyvää palvelua ja tietoa... ei mitään mutujuttuja ku joissain muissa mestoissa... :smile:
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    On hintakilpailu tainnu jo alkaa, kun valtakunnallinen osamyyjäkin pudotti hintojaan. Kts uus tolppalehti sivu 3, rundikellon hinta pudonnu melkeen 50 egee viime kesästä. HYVÄ! Ehdin jo itsekin vierailla Keravalla ja osat tuli aika nopsasti ja sopuhintaan. Jonotus käy nahkasohvalla istuen :smile:
     
  10. Piit

    Piit 1st gear

    juu kyl varmaan on kiirettä Laakkosella ku jo kolmatta viikkoa on vastausta odoteltu osa kyselyyn,...huokaus :???:
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Sama tääl. Oon soitellu jo 3 kertaa ja lupas jo halvennusta hintaankin. Saaneekohan tuolta koskaan mitään...edes tietää, että löytyykö kyseisiä osia. Varmaan olis palkattava sinne joku juoksukoira hommiin.

    Ostanpahan muualta vaikka kalliimmin sitten, mutta nopeammin. Alkaa jo vituttaa tommone paska palvelu.
     
  12. Ventura389

    Ventura389 1st gear

    Ja nimettömänä ja rekisteröitymättömänä on hyvä huudella puskasta; eikö vaan.

    Ite ainakin meinaan mennä paikan päälle huomenissa ja kysellä, josko paremmin löytys osaa sieltä. Ei teilata, ennekuin tietää.
     
  13. moparmaniac

    moparmaniac Gearhead

    Ootko nimetön myös soittanu nimettömänä? Ainakin omalta osaltani palvelu ja homma toimii.
     
  14. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Mä oon saanut kaiken mitä pitääkin. Tosin mun osoilla ei oo ollu päivän kiire. oon kävelly sisään, kertonu mitä halunnu, ML on kertonu koska olis noin suurin piirtein ja mullehan on riittäny että haen päivää paria myöhemmin kun on luvattu, niin on ollut ja edullisesti. Miks kaikilla on nykyään niin v*tun kiire... Mä oon tyytyväinen kun oon noin viikon puolentoista odotuksella saanu mitä halunnu. Jos esim. U*-P*RTS ista on ollu joku lopussa, niin on vastattu, että tulee EHKÄ parin kolmen kuukauden päästä... No, ei oo mun ongelma toistaseks enää. Ja niille jotka oottavat vastausta sähköpostilla eivätkä oo saaneet vastausta vieläkään sen mainostamansa parin kolmen viikon odottelunkaan jälkeen, ootteko varmoja että viestinne on edes alunperin mennyt perille??? Noh, hiljaa hyvä tulee. Mä oon tyytyväinen, sillä asunhan Keravalla :grin:
     
  15. 383

    383 Gearhead

    olen asioinut 2kertaa eikä ole ollut mitään ongelmaa positiivinen yllätys voi suositella ja malttia ei yksi mies kaikkia palvella heti!!
     
  16. levy

    levy 1st gear

    Tuo olin minä. Aina jaksa kirjautua tänne.

    No palvelu on mun mielestä silloin huonoa jos mitään asian eteen ei tapahdu jatkuvasta soittelusta huolimatta. Yrityksen omaa tyhmyyttä on jos ei pystytä hoitamaan asioita. Asiakkaat äänestää jaloillaan hyvin äkkiä jos liikkeen palvelu ei pelaa tai tuosta parane. (paitsi saunakaverit jotka muutenkin saa parempaa palvelua)
    Totta lienee tuo helvetillinen kiire keravan puljussa, mutta luulis hommaavan apujoukkoja myyntiin.
     
  17. maverick

    maverick Gearhead

    Makelta olen saanu osat racers placen kautta erittäin hyvään
    hintaan mm.stroker kampuran, veivit ja
    uudeen lukon perään. yleisimmin osat
    tulee viikos tai kahes, välil kestää kauemmin
    koska kaikkia osia ei ole edes jenkeis valmiina, ne on esim.loppu tai niitä tehdään
    vasta tilauksesta. make hoitaa firmaa yksin
    eli kiire on, jos ruvetaan palkkaa lisää
    porukkaa niin äkkiä se rupee taas näkyy hinnoissa. ELI RELAX!!!
     
  18. blazoffer

    blazoffer 3rd gear

    Jos "vakiotarvike" ohjausiskari maksaa eräässä Viikissä sijaitsevassa liikkeessä 175€ ja Keravalta irtoaa Ranchon 5000:nen 52€:lla niin kyllä jaksaa hetken odotella (6pvä).

    Suosittelen.

    [​IMG]

    _________________
    WHATEVER

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: just for fun 2004-02-21 14:35 ]</font>
     
  19. duster73

    duster73 Gearhead

    Ite tilasin mäntäsarjan toiseen koneeseen ja toiseen kaikki laakerit,renkaat,tiivisteet yms.kax vai kolme päivää odotin tarjousta ja kannatti,noin pari sataa einaria halvempi satsi ku muualta ja vielä korkeapuristeisemmilla männillä!ja tosi asiallista palvelua!
     
  20. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Juu, hyvin toimi. Viikkoa aikaisemmin tilasin kaikenlaista kivaa ja kaikki oli ihan niinkuin pitikin, kun nyt lauantaina kävin hakemassa ne. Eli ainakin omalla kohdalla kaupasta poistui 100% tyytyväinen asiakas :smile:
     

Kerro tästä muillekin!