Kertomus auton ostamisesta jenkeistä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Jakke, 1.4.2009.

  1. Jakke

    Jakke 3rd gear

    Valoa tunnelin päässä.. Auto pitäisi olla noudettavissa ensiviikon loppupuollella. Pikkasen Kyllä nyt alkoi jänskättään, että mitähän sitä on tullut ostettua. Toivottavasti pitkä odotus on edes jotenkin palkitsevaa.
    Kyllähän tämä aikaa on ottanut, kahta viikkoa vadaa vuoden.
    Katsotaan nyt mitä saan kommentoida tänne reilun viikon päästä..
     
  2. VSOP

    VSOP Gearhead

    Hehee.. Homoista miä en tiiä mittää, mutta kyllä raavaan miehenkin saa raivon ja epätoivon partaalle, kun daami hankkii talliin kulkinetta kiivaaseen tahtiin.. Nooh kun ensijärkytyksistään selvisi niin yhdenkin ostoksen kohdalla totesi, että kunpa itsellä olis uskallusta tuollaisen hankintaan. Nykyään jos itse myisin jonkun kulkineista, niin hän on se joka pistää hanttiin :rotfl:
     
  3. testaaja

    testaaja Gearhead

    Mulle tuli myös auto Cambrian kautta ja homma toimi ku buickki.
    Niistä joita Panu joutu mun pyynnöstä käymään kattomassa tuli heti todellinen palaute eli jos pirssi oli huonokuntoinen se mainittiin rehellisesti, ja tuo joka tuli oli just sellanen niinkun piti ja rahaliikenne toimi loistavasti molempiin suuntiin, täältä kehut ja suositukset myös!
     
  4. Jakke

    Jakke 3rd gear

    Nyt on auto vihdoin ja viimein tallissa.. :wink:
     
  5. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    No onko mitä piti?
     
  6. Sopimuspohjalle olisi varmasti tarvetta jokaiselle, joka on hankkimassa autoa välittäjän kautta, vaikka välittäjä olisi hoitamassa vain auton rahtauksen.

    Vaikka suullisesti kaikki tuontiin liittyvät asiat sovittaisiin pienimpiä yksityiskohtia myöden, niin näyttöä suullisesta sopimuksesta on vaikea esittää ellei ole nauhoittanut keskusteluja.

    Iät ajat autoja on tuotettu USA:sta ja muualtakin, mutta toistaiseksi tällaista sopimuspohjaa ei liene vielä kukaan tehnyt, ainakaan siten, että sellainen olisi yleisesti imuroitavissa joltain nettisivulta.

    Ehkä nyt olisi aika toimia.
     
  7. fumiv

    fumiv 3rd gear

    taisi mennä rahat sitten kuten pelkäsin...

    Ei ole vieläkään saatu sen enempää 1957 Fordin tarkempia tietoja puhumattakaan että toimituksesta olisi sanottu juuta eikä jaata. Ja auto on siis maksettu vappuna tänä vuonna. Heja Sverige och MDA Classic cars. Ilmoitin myös että olen alustavasti keskustellut virkavallan edustajien kanssa tilanteestani, johon sitten ystävällisesti sain vastauksen että "jatkossa lienee parempi että olet yhteydessä firman lainopilliseen neuvonantajaan asianajaja Håkan Homossoniin". Olen pariin otteeseen yrittänyt sopia paikan päällä stokiksessa tapaamisesta, mutta pyyntöihin ei ole reagoitu lainkaan. Alkaa jo ahdistamaan perkele. :mad:
     
  8. hara64

    hara64 1st gear

    Re: taisi mennä rahat sitten kuten pelkäsin...

    ettei vaan olis tämä se eilen uutisissa puhuttu ruotsalainen nettiauto firma?
     
  9. Jakke

    Jakke 3rd gear

    Unohtuipa kirjoittaa,

    Auto on siis tallissa. Kunnoltaan vastasi odotuksia ja oli siinä kunnossa missä annettiin ymmärtää. Joten olen tyytyväinen ostokseeni.

    Juutuubissa voi käydä katsomassa pikkuvideon..

    http://www.youtube.com/watch?v=8EXpDLvtULo


    Jakke
     
  10. shark

    shark 3rd gear

    Valitettavasti et ole ainoa.Toi mu.u on puhalta nut porukka jopa Italiasta asti.Yksi Ruotsalainen jätti hänelle Rodinsa myytäväksi ja osti uuden jonka piti tulla Jenkeistä.Nyt ei saa uutta eikä vanhaa takas.Kyseessä puolimilliä kruunuissa.

    Wheelssissä oli juttua joku numero taakkepäin.
    Rolle siis lainasi Jenkkien ilmoitusia ja luuli ottavansa välistä hyvän hinnan.Joitakin autoja tuli maahan ja jotkut olivat tyytyväisiä kunnes meni hommat ojaan.Hän on yrittänyt aloittaa uutta bisnestä eri nimillä,mutta onneksi porukka on varoillaan ja asiasta tulee juttua heti nettiin.


    Oikeuskäsittely kesken.
     
  11. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    mites jaken auton odotus onko ohi jo?
     
  12. Jakke

    Jakke 3rd gear

    Kyllä se on, menihän siihen melkein vuosi.
     

Kerro tästä muillekin!