Kipinäpuoli kuntoon

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bätmobiili, 5.10.2002.

  1. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Sb chevyn mottiin tuli hommattua HEI-jakaja(race) Millanen laatikko sen kylkeen olis parasta kytkeä? AL-6 vai mikä olis paras ohjaamaan sitä katukisa koneessa? Onko ko. lodjuissa kierrosrajoitin? Kylkiäisinä sytkäpuolelle tulee lisäksi Accel super puola jos vaikuttaa jotenkin tohon valintaan (keltanen loota tulipeltiin)!
     
  2. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Tarkoitin HI-6...
     
  3. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    ...niin ja jakajan valmistaja on Mallory !
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kyllä kraanan Hi 6 boxissa on kierrosarjoitin.
     
  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Olen pariin autoon laittanut MSD 6AL:n, kait se hyvä on? Ainakaan ei tulpat kastu käynnistettäessä :smile:
     
  6. mg

    mg Gearhead

    MSD 6 AL passaa varmasti.
    toimiikos msd:n boxi malloryn jakajan kanssa?
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

  8. 383

    383 Gearhead

    pienellä varauksella laittaisin cranen boxin tiedän ainakin 2 autoa joissa boxi on hyytynyt alle 1000km ilman ennakko varotusta. omassa on msd 6al jo 10 vuotta eikä mitään murheita
     
  9. mg

    mg Gearhead

    mulla on nytten kiinni toi HI-6 boksi, ja ei ole ollut mitään vikaa.

    msd7-al2 on kyllä varalla ...
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eikös HEI-jakajassa ole puola itsessään, mitäs siinä enää keltaisella Akkelilla tekee?
     
  11. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    On joo mutta tässä mun jakajassa on malloryn kansi ja sen myötä iso puola koska malloryn kannessa ei oo puolaa :smile: Jakaja on muuten myytävänä! ->Mun koneeseen tuleekin uusi accelin hei....
     
  12. 383

    383 Gearhead

    mulla oli joskus aikoinaa uusi acellin hei jakaja mutta ei suostunut kiertää yli 4800 räjäytti vaimentajat paskaksi. vaikka vaihdetiin kaikki osat vanhasta hei jakajasta niin ei toiminut.käytiin jakajapenkissä mutta ei saanet sitä toimii. vanhan hei kanssa kiersi 7500 kuin tyhjää vai
     

Kerro tästä muillekin!