kokemuksia amd:n ja/tai goodmarkin puskureista??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja iivar1, 21.3.2011.

  1. iivar1

    iivar1 Gearhead

    ovatko oikeesti uusia vai oiottuja vanhoja?saako sopimaan autoon tärväämättä kromeja?mitään muuta kehuttavaa/haukuttavaa?

    kiitos vastauksista
     
  2. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Minulle tuli -69 road runneriin uusi AMD:n etupuskuri, ja on uustuotantoa, ei oiottu vanha. Sopivuus ja kromin pinta hyvä. Ruostuvuudesta en vielä tiedä.
     
  3. palotila

    palotila Gearhead

    Hankin challengeriin molemmat. Etupuskuri on ok, takapuskuria piti tunkilla muotoilla. Takapuskuri on keskeltä hieman kaarella alaspäin, uusi oli ylöspäin. Kun sitä tunkilla vähän painoi kasaan se parani jonkinverran.
     
  4. RB-440

    RB-440 1st gear

    Liekö tämä nyt enää niin ajankohtainen, mutta mulla on kokemusta molemmista merkeistä.

    Kummallakin valmistajalla muoto on mun tapauksessa kohdallaan. Jopa alareunan prässivirheet näyttää samanlaisilta kuin auton mukana olleissa puskureissa. Paketissa oli vissiin logo, että kepaa OEM varaosana, mitä sitten tarkoittaakin.

    Ihan suklaata ei kaikki silti ole, sillä Goodmarkin puskureissa oli jo paketista ottaessa pientä rupea kromipinnassa ja sehän ei ole ajan myötä parantunut. Toi voi tietysti olla yksittäistapaus. On ne joka tapauksessa paremmat kuin ne, mitkä auton mukana aikanaan tuli, sitä ei käy kiistäminen. Mutta AMD:n törmäimistä ei mun silmällä löydy vikaa, joskaan paikalleen en ole niitä saanut. On muka aina niin kiirusta.

    Uudet puskurin pultit kannattaa ostaa samalla kuin puskuritkin. Ei ole kovin kalliita, eikä tarvitse koittaa ährätä vanhoja ehjänä irti ja kiiltävät sitten samaan tahtiin uuden puskimen kanssa.
     
  5. testaaja

    testaaja Gearhead

    original equipment manufacturer, alkuperäinen osan valmistaja
     

Kerro tästä muillekin!