Kokemuksia Chrysler 300C

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mikkoP, 9.6.2012.

  1. Bukero

    Bukero Gearhead

    taitaa olla näissä ominaisuus, ekalla tulee lampuille pääosa ja tokalla vasta lasille...
     
  2. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    veikkaan, että kaikki ei toimi noin.
     
  3. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    Enemmän se sadetunnistin tympäisee kun startatessa pyyhkäisee lasin kuivana
     
  4. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Ei mulla kyllä pyyhkässy? Siis aina autoa startatessako?
     
  5. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    Ajelin melkein 2 vuotta sadetunnistimen liitin irti kun -07:ssa ajovalojen hämäräkytkin on samassa boxissa ja ja mulle vaan.. jäi semmoinen mielikuva että kun starttasit auton sadetunnistin auto asennossa tai käänsit autoasennolle niin pyyhkijät pyyhkäisi valmiusasennon merkiksi. Vai oliko mulla aina huurussa se sadetunnistimen anturi:D
     
  6. toyota...

    toyota... Gearhead

    lampunpesurit ei suihki ainakaan valokatkasija O asennossa. (valot päällä)asennossa ei oo tullu kokeiltua..
     
  7. juissi8

    juissi8 1st gear

    Pitää miettiä vielä ton cat backin asennusta, kun ei oma osaaminen riitä sen asennukseen ja tolla mun hemillä on jo jonkun verran km takana, niin en tiädä viitsinkö sijoittaa sinne niin paljoo( ehkä sitten kun ostaa vähemmän ajetun)


    Kysymys !

    Mulla lukee Mittaristossa ilman suunnan ja km määrän välissä V.E.S mitä se tarkoittaa? auto tosiaan Hemi
     
  8. VANKKURI

    VANKKURI Gearhead

    VES - Video Entertainment System. Onko siinä takapenkille näyttö, dvd, jne? Soitin on siis VES tilassa.
     
  9. juissi8

    juissi8 1st gear


    Ei oo, siinä on kyllä alkuperäsen soittimen tilalle asennettu alpinen soitin(ei oo näytöllinen) En tiedä onko sit edelliselle omistajalla ollu jotain näyttöjä,

    Nyt siitä tulee kyl huomattavastin huonommat soundit tolla alpinella, kun mun edellisessä kolmesatasessa jossa oli alkuperäis soitin
     
  10. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    aika harvoin kyselen tällä foorumilla yhtään mitään järkevää omaa mieltäni askarruttavaa kysymystä, mutta nyt täräytän yhden. missä 300c farkun takalasilämppäri-/antenniboxi lymyilee?

    onko se oikeanpuoleisessa c-pilarissa kuten sedanissa vai onko se siirretty tilanpuutteen takia takaluukunkanteen tai peräti kattoverhouksen alle?
     
  11. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Mä menisin tuonne kusipääfirmaan, ja kertoisin, että jos eivät maksa alustan höyrypesua ja palauta rahoja, niin seuraavaksi menee sosiaaliseen mediaan ilmaista mainosta kyseisestä firmasta ja sen toimintatavoista kuvien kanssa, ja kehoitus että saa jakaa eteenpäin.

    Tuo on siinämielessä selvä homma, koska sulla on kuitti, ja auto todisteena, josta ei ole mitään epäselvää, että homma on tehty päin vittua ja asiakasta on kusetettu.

    Aivan varmasti voitat tämän.
     
    Tseitsei2, Charger´69, päivystäjä ja 1 muu tykkäävät tästä.
  12. toyota...

    toyota... Gearhead

    minähän se 5,7 tulppien kiristys momentti olis? Voiko olla niin vähä ku 17nm? Eihän momenttiavaimesta löydy ees noin vähää :D
     
  13. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    En tuosta tiedä, mutta tulppia ei todellakaan kiristetä apinan raivolla. Mä oon aina laittanut ihan rannemomentilla, sen mitä normaalimies jaksaa vääntää ruuvimeisselikahvaisella tulppa-avaimella.
     
    Charger´69 ja toyota... tykkäävät tästä.
  14. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    13 ft. lbs.
     
    toyota... tykkää tästä.
  15. toyota...

    toyota... Gearhead

    vähän ihmetystä aiheuttaa, ku ei oo 15 vuoteen ollu bensalla käyvää autoo ;)
     
  16. VANKKURI

    VANKKURI Gearhead

    Olisiko vielä kylmään koneeseen tuo tulppien vaihto? Ainakin 3.5 niin vaatii alumiininsa johdosta.
     
  17. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Joo rannemomenttia oon minäki 20 vuotta käyttäny eikä oo pieleen menny ikinä, en oo kyl koskaan ees kattonu mitkä momentit pitäs olla :rotfl:

    Vähä löysemmälle ku jättää mitä pyöränpultit mitkä oon myös aina käsimomentilla laittanu :rotfl:
     
  18. jus57

    jus57 Gearhead

    Minkäsverran näissä yleensä kestää etupyörän laakerit?
    Onko kokemuksia....
    Jaaha,eipä tunnu olevan huolta kun kenenkään ei oo tarvinnu vaihtaa?
     
    Muokattu: 22.4.2018
  19. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Pyöränpultit aina kaikkiin autoihin olen laittanut perinteisellä ristikkoavaimella. Just sen verran tiukalle, että samalla voimalla saa ne myös auki.
     
  20. Teemu T.

    Teemu T. 3rd gear

    Kyllä noiden tulppien kiristysmomenttien kanssa kannattaa olla aika tarkkana. Nehän on kartiotulpat ja ovat tosi tarkkoja kiristyksen suhteen. Vaihdoin juuri SRT8-koneeseen tulpat, niin kyllä kiristelin ihan laadukkaalla momenttiavaimella jokaikisen tulpan. Se 13 paunaa ei ole paljon ~17-18 Nm.
     

Kerro tästä muillekin!