Koko harrastuksen tulevaisuus...huono?

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Cocco Bill, 15.12.2018.

1. redneck1

redneck1 Gearhead

Ei ehkä autoja kannattaisi täysin sijoitusmielessä ostaa. Ajamista varten ne on tehty ja se mahdollinen arvon nousu on vain hyvän mielen lisää. Arvon lasku pahan mielen lisää.:D

Volvo_5.7 tykkää tästä.
  2. hartsa69

hartsa69 Gearhead

Tällä taitaa olla parikin(?) sataman kahvilan just kahvinkaatopisteenä / rekvisiittana, ajossa niitä en ole nähnyt.

En kyllä jaksa uskoa, että escaladet, navigatorit jne arvoaan nostaa missään vaiheessa.. tai 2000 -luvun Durango, GC

3. PetteriT

PetteriT Gearhead

Tuttava laitteli noin vuosi sitten kuvaa työpaikaltaan kun siellä veistelivät tuollaisesta aaltopeltisitikasta ravintolan tiskiä...ainakin keulaosa oli varsin hyvässä tikissä kuvasta päätellen...mutta nyt siis ravintolan tiski.

4. rb

rb Gearhead

No...

Mikä se nyt milloinkin on mielessä, mut sanotaanko jos lotosta pamahtaisi kymmenen miljoonaa tilille, niin siinä kauaa menis, kun mulla ois ladollinen autoja...

ImpJay, Jussi289 ja redneck1 tykkäävät tästä.
  5. pantera

pantera Gearhead

Mut K5-Blazerit ja Traildusterit ja Lankkukylki Grand Cherokeet nostaa jo aika hyvin..puhumattakaan pikku Broncosta... isotkin ronkkot alkaa olla nosteessa, thänks O.J.
    Aika näyttää kuin käy

1purehell tykkää tästä.
  6. 1purehell

1purehell Gearhead

Koskaan ei saa sanoa, että "tää auto ei tule koskaan nostamaan arvoaan". (Mitäs sanoi KLB `59 Impalasta?)

Pertti K tykkää tästä.
  7. redneck1

redneck1 Gearhead

Autojen hinnat on nosteessa. Onhan Capriceittenkin hinnat noussut 10-vuoden aikana vähäsen. Ei enää saa tonnilla yhtä hyvää autoa kuin me joskus ostettiin.

8. Cocco Bill

Cocco Bill 2nd gear

Ei niin,hyvistä huudellaan enempi ja jopa parjatut ja tehotuhotut puupenkkifarkut rupeaa kohottamaan hintojaan jos jäljellä muutakin kuin aihio.Nythän ne vihdoin saisi 6-8h farkuiksi takaisin pikkurahaan muutoskatsastuksella jos olisi takapenkki tallella ja jotain mitä katsastaisi!Voi veljet kun vanha muistelee aikoja jolloin noita oli myynnissä lehdet täynnä,ihan uudenkarheita ja jopa uusiakin,todella upeita Colony Park farkkuja tai jotain Electraa/LeSabrea minimaalisin mailein,Caprice oli yleisintä herkkua tai Olds Custom Cruisereita/Parisienne Pontiaceja ,jopa hyvin harvinaisia tekeleitä:STW Cadillaceja saapui maahan satunnaisten LTD ja Mopar farkkujen kera.Hinnat oli luokkaa liiankin halpaa saada täyskäsi luksusta lähes lahjaksi mut senpä vuoksi ollut katokin kova eikä takaisin saada vaikka niitä tuli varmaan tuhansia kpl.Mitä vähiä jäljelle jäänyt ei kannata enää yrittää elvytystä saati entisöidä järjellisin kustannuksin,täysiä romuja pääosin. USA:ssakaan ei moisia mitenkään puissa kasva jos mieli tekee hienoa ehjää yksilöä . Moisten viimeisten perinteisten jenkkifarkkujen valmistusmäärät oli pieniä,mallistojensa kalleimpia autoja eikä tainnut 2 samanlaista tulla vastaan herkästi varusteiltaan ja väriltään.
    Ken älysi pidellä hyvin tai taltioi ehjänä ostoksensa niin onnittelut kaukokatseisuudesta.

Muokattu: 1.11.2019
    impala67, Stang_81, redneck1 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  9. hantta

hantta Gearhead

Kyllä nminäkin ostaisin tuollaisella rahamäärällä ladollisen autoja, mutta parempi sijoitus olisi yksiöitä stadista, mutta kyllä silti itse kallistuisin vanhoihin autonromuihin.

1purehell, redneck1 ja rb tykkäävät tästä.
  10. golden rocket

golden rocket 3rd gear

tota mä pelkäisin jos lottoisin. muut valittaa jo nyt mun aarteista.

11. Zejk1

Zejk1 2nd gear

Luulen että laivanvarustajana ostaisit oman lutakon pihalle että saat jahdit vesille ja voisit nallepalman kanssa vilkutella aurinkokannelta
    maakravuille,,,,,

12. Fuselage

Fuselage 3rd gear

C-bodyt on minkä hinnat on vielä järkevällä tasolla USA:ssa. Keskieuroopassa niiden hinnat on jo nousussa ja Suomessa on jo 4D korkeammat kuin 68-70 Chargereissa. :D

13. golden rocket

golden rocket 3rd gear

minä sinut opetan vielä juomaan menee hyvä äijä pilalle hä. soitan sit seuraavan kerran kun uskovaisuus antaa sulle tilaa olla olla semmonen kuin olet.

14. Jussi289

Jussi289 Gearhead

PikkuBronco kävi just mielessä Raumalle ajellessa, kun näky yks. On hävinny aika tyystin. Carpenterilla olis makee Wagoneeri, mut ei kuulema myynnissä...

15. Pertti K

Pertti K Gearhead

Semmonenkin? Sillähän on vaikka ja mitä.

16. Karpov

Karpov Gearhead

Se broncco kakkoset oli liian halpoja +5v sitten. Reilulla tonnilla sai valita, meni varmaan offirypimisiin ym huonoille teille ja sieltä paaliin?

Nykyään taas välillä semmosista saa maksaa liikaakin vaikka kunto ei olisi täydellinen. Ei hyvin asiat nytkään.

17. Pannu H-D

Pannu H-D Gearhead

Jos yhtään laskee mitä noiden säilyttäminen ja yllä pito on tullut maksamaan arvon nousua odotellessa niin ehkäpä olisi tehnyt paremman tilin jollain muulla.
    Tämä vaan mun mielipide.

Pertti K, sdfsd, Stang_81 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!