Komeita autoja..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja poskisolisti, 7.8.2007.

  1. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    ..ja rumia jätkiä näkee noissa eri auto tapahtumissa.
    Mikähä siinä on että mitä komeemmaksi laitettu auto niin sitä tympeämmän ja ynseämmän näköinen köpö istuu ratin takana?

    Sitte on taas tietysti nää lintta kulttuurin edustajat niitten ratin takana istuu mitä kylähulluimman näkösiä köriläitä.

    Sama pätee noihin naisiin-mitä kiimasemman näkönen tamma sitä rumempi orhi teputtaa rinnalla, monasti aatellu mitähä toiki muija näkee tossa rasvarissa? ..no jos sillä on käyttökelpoinen lemmenruoska niin ei kai sen naaman sitte oo välii -ainakaan pimeessä...

    Naiset on kyllä kivoja kattella olkoot minkä hyvänsä takana-vaikka mun selän...(edellyttää peili peruutus tekniikkaa..)

    :poff:
     
  2. Ahis

    Ahis Gearhead

    Ootkos järjestämässä tapahtumaa rumille vai? Mä olen mukana.
     
  3. jaketin

    jaketin Gearhead

    tulen mukaan....
     
  4. jaketin

    jaketin Gearhead

    kun ei ole tuota ulkonäköä jaettu tarpeeksi, niin täytyy olla komea auto :odroll: :poff:

    autot kiinnostavat naisia, jos löytyy 2 pakoputkea :poff: ( tämä on omin silmin nähty juttu. toinen mimmi jututtaa kuskia ja toinen tarkistaa, onko 2 putkea :eek: :eek: )

    biker pojat kerää kauniita naisia ympärille, suorastaan tunkua riittää...
     
  5. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Ois ees se komea auto :eek: :rotfl: Kun ei ulkonäköäkään oo :-? :lol:
     
  6. PauliP

    PauliP 1st gear

    No hemmetti, sittenhän mulla on se hyvä puoli että itsetunto on senverran kohdallaan että ei tartte elvistellä autoilla, ei kauneuden eikä rumuuden puoleeen. Sama pätee naisten kauneudun ja oman komeuden suhteen. Ne nyt on mitä oikein kovalla yrityksellä on saanut aikaiseksi. Se hyvä puoli niissä on, että autot ja puoliso kaunistuvat pikkuhiljaa ainakin omissa silmissä.

    Kauneus on katsojan silmissä. :p

    Eihän se tietysti mitään haittaa, vaikka auto olisi hieno, rakasta puolisoani en kyllä mihinkään kauniiden autojen tai komeiden nahkarotsien perässä pyrähtelevään kottaraiseen vaihtaisi. :poff:
     
  7. Polara

    Polara Gearhead

    Olin tuossa eräs ilta jututtamassa paikallisia hd-miehiä vänärin rannalla, niin kohta päräyttää paikalle siihen jätskikioskille Java jossa misu istuu kyydissä. Siinä sitten jo mietittiin, että noillako niitä saa. Ja lähtiessään se vielä joutu työntämään sen ihmeen käyntiin...
    Tasan ei käy onnen lahjat, vaikka olis kuin komea hd...
     
  8. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Sehän oli kuin Kummelin Magic Carpet Ride -musavideosta :)
     
  9. Letku

    Letku 3rd gear

    Onneksi olen ulkonäöllä pilattu kaveri, kun tuo autokin on vielä vähän vaiheessa... :lol:
     
  10. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Mutta kyllä sitä välillä näkee ihme nyhveröitä ja resupekkoja tai näiden yhdistelmiä täysentisöityjen biilien ratissa.

    Ei sitten herneitä nenuun.
     
  11. tammercity

    tammercity Gearhead

    Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ?? :rotfl: :rotfl:
     
  12. wildchild

    wildchild 1st gear

    Kuinka meidän kunnon miesten käy? :lol:
     
  13. Classic1964

    Classic1964 Double Gearhead

  14. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    kuin myöskin.
     
  15. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :-? Hmm.. tuommoinen joka vuotinen" Rumahisten Festivaali" voisikin olla aikas hyvä idea?Kiiltokuvapojat käännytettäisiin portilta, itse kyllä pääsisin kun en ole kiiltokuvapoika mutta en rumakaan olen tämmönen " liipattu liituraita leo look" köpö , ja vielä kun laitan"tule luokseni-jääthän yöksi kampauksen " niin kaikki naiset on sulaa selluliittia käsissäni!
    :poff:

    Ja naisista pääsisi festareille vain ahavoituneet , elämän runteleman näköiset yksilöt sekä tukuisammat että luu ja nahkat yhdistelmät-jokaiselle jotakin..

    Miksikäs ei? Onhan sitä jo eukonkantoa,ukon kärräystä, vasaran heittoo, suofutista yms. mutta RUMILLE ei mitään!!!-paitsi kuskina toimiminen auto tapahtumissa...
    :poff:
     
  16. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :lol: Joo kauniiksi on kehuttu niin miestä kuin autoakin...Saatanaa pittää palavoo ja viinaa pittää juuvva!
     
  17. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :eek: Aaargh!!!! Et kai vaan ole ammatiltasi manalan portin kolmipäinen koira!!
    karmeita naamoja suorastaan veret seisauttavia...AAARGh..... :eek: nuo on kyllä jo liian rumia RUMAHISTENKIN festivaaleille!!!!!
     
  18. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :rotfl: Naamat kondiksessa...mitäs nyt pientä skrupua..
     
  19. rikke76

    rikke76 3rd gear

  20. swamproad

    swamproad 1st gear

    kuses ollaa mut koitetaa pärjätä :D
     

Kerro tästä muillekin!