Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Itsehän puhuit pyörätiestä, jolta kaveri olisi tullut...
    Älä siis ihmettele yhtään, mitä vastauksia saat, jos et osaa kirjoittaa selkeämmin :mad:
     
  2. Dewpoint

    Dewpoint 3rd gear

    Selkeään kirjottamiseen pitää tarttua sen verran, että:
    Mikä on saksalainen riisikupo?
     
  3. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Taisi mennä pelkäksi paskanjauhamiseksi koko homma:
    minun puolestani voitte kertoa jenkeistänne täällä palstalle iltasatuja ja vaikka mitä.
    Miksi et puuttunut asiaan Dewpointti, eli jenkkikuskien maineen pilaamiseen
    kaahaamisella ym?
     
  4. Dewpoint

    Dewpoint 3rd gear

    Siks kun en voi vaikuttaa kuin oman autoni liikkumistyyliin.
    Olet toki ihan oikeassa, että muutama mulkku pilaa helposti koko porukan maineen. Mutta fiksu ymmärtää, että eihän se niin mene että kaikki on samanlaisia. Niitä fiksuja sais olla enemmän molemmilla "puolilla".
     
  5. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Näinhän se on, sorry kiivastuminen....
     
  6. Dewpoint

    Dewpoint 3rd gear

    Heh, eepä mittään. Itelläkin välillä käämi kärähtää...
     
  7. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    Tänään kävin karvaranteelal syömässä ja kesken ruokailun alko karvinen huutamaan kurkku suorana että katso sinun auto katso sinun auto!! ite olin jo lähössä haarukalla nylkemään kaikki narkkarit jotka naarmuttaa gemssiä, Sitte huomasin ikkunasta et kaks oikeen kivan näköstä ja muotosta naista ottelee kuvia itestään gemssin edessä. Melkein alko hymyilyttää :)
     
  8. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    No justiinsa äsken kerasin pojoja meille Audikuskeille kun soitin torvea pyöräilijälle joka joka ajeli keskellä kaistaa vaikka vieressä meni kevyenliikenteen väylä. Oldsilla ajaessa tuskin olisin soittanut vaikka oikeassa olinkin. Ja toki tietä annetaan jalankulkijoille ja pyörällijöille silloin kun heitä kuuluu väistää (pyöräilijöitä ei kovin monessa tilanteessa oikeasti tarvi väistää, vaikka jotkut niin tuntuu luulevankin), jenkillä vielä herkemmin kuin käyttiksellä.
     
  9. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    ^arvelinkin et miun sarkastiset kommentit eivät välity aivan helposti sinne kotikatsomoihin.

    mut en vaan välittäny. :rotfl:

    mie oon kohtelias ja otan toiset tiellä liikkujat huomioon mahdollisimman hyvin, oon sit liikkeellä millä tahansa autolla. toki ihmeisiin en minäkään pysty.
     
  10. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    näytänkö hassulta vai elli edseli , tuntuu että about jokanen joka autolla tulee vastaan suomalaine perus myrtsiilme kasvoillaan, alkaa hymyilemään ? wat???
     
  11. Lisa

    Lisa 1st gear


    sit on aika huolestua ku ne alkaa nauramaan :D
     
  12. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    ilosanoman sanansaattaja :eek:
     
  13. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Kaveri vei kahta jamppaa kyydis stroukkeri moparillaan.. Oli ensi puhetta et paljo voimaa sun muuta perus läppää. Jäin ite vartoon parkkikselle ja katoin ku miehet lähti pitkän inttämisen jälkeen kyytiin... Kaasulla pakka läpi, reillu 200m kahta raitaa teollisuusalueen suoralla ja kyydissä olijat oli kuulemma koko lenkin huutanu et "lopeta jo, ottaa pumpusta" :D Kommentteja tuli sen jälkeen suoraan sydämestä että ei kannata aliarvioida raakaa voimaa :poff:
     
  14. faa

    faa 3rd gear

    Oli se itelläkin kerran suorat putket ja oikein mukavasti heräsi koko kerrostalo, kun aamulla liikkeelle lähdettiin. Vaimokekin sano heräävänsä joka aamu mun töihin lähtöön. Autohan starttas joka aamu 05.30..

    Kerran selvisi vielä, että joku vaimokkeen ystävätär asui matkan varrella. Ei ollut kertaakaan nähnyt autoa, mutta tunnisti äänestä samaksi autoksi joka ainaaamuisin suhauttaa ohi.

    Ainoastaan kerran koku vanharouva uhkasi heittää kananmunilla, jos yhä lähden autolla yhtä aikaisin. noh, eipä heittäny.. :D
     
  15. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ton jälkeen ois kannattanu heittää lisää "löylyä kiukaalle" sanomalla et, "tietäisittepä mitä tapahtuu kun kaasun laittaa pohjaan asti". :rotfl:
     
  16. Linnis

    Linnis 1st gear



    tuli tossa mielee parit termit esim. audista rinkelinippu ja olympiavolkkari :D

    tuli näppärästi heitettyy joskus amiksen maikalle ku se tuli jotai höyryy ku sierraa rusnattii ja se ilmotti jotai "koittakaa saada toi paska viel ajamal pihalle",kyl huumorii riitti mut silt loppu eka ku sanoin et "aja sinä se miljoonan kelattu olympiavolkkari jatkojalostuksee ku tuut siihe vaa vinoilee",siitähä setä tuhahti ja lähti pärisemästä.seur kerran joutu samaan viittaamaan ku se tuli nuijii mun vanhaa transittii :D
     
  17. Hai

    Hai Double Gearhead

    Kyllä minä olisin kommentoinu, että: Ilman todettuja sydänvikoja väittäisin ainoan pumppausta suorittavan elimen olevan peräsuolenne. :poff:
     
  18. jaketin

    jaketin Gearhead

    Kävin kaupassa ja päälläni olit tämän vuotinen american car show paita. rullaportaissa edellä oleva pikkupoika huomasi paitani ja sanoi äidilleen, että kato millasia autoja paidassa..
     
  19. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Porvoon muistoajelussa kuultua:

    Ajettiin siinä letkassa hissukseen ja ihmisiä oli molemmin puolin tietä kattomassa. Siinä oli isä ja poika ja isä oli vissiin briiffannu poitsua et kato ku hienoja autoja, kato, kato...

    No me mentiin siitä ohi ni takaviistosta kuulu pojan iloinen huuto "KATO TOS ON SEMMONEN OIKEESTI HIENO AUTO!!!" Katoin taustapeiliin ni punainen Vettehän se siinä :D
     
  20. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    tänään kun kävin kaupassa:

    eka tien vieressä pyörätiellä ajeli kolme noin 10-12v sälliä, huomasin jo kaukaa että sen yhden silmät kirkastui kun näki ton mun dodgen-raadon, seuraavaksi häneltä jo kädet irtosivat ohjaustangosta, taputti molemmilla käsillä ilmaan ja lopuksi näytti peukkua molemmilla käsillä 8)
    Hyvä! toivottavasti pitää asenteensa myös vanhemmaksi, eikä aikuisena osta jotain micraa ja ala vouhottaa (vääristyneiden)vihreiden arvojen puolesta.

    Sitten kun pääsin kauppaan, niin ulos mennesse mun edelle käveli apaut oman ikäisiäni(20-30v) ihmisiä. Niillä oli auto mun vieresseä, ja yks sälli katteli mun autoa. sano sitten muijalleen(?) "ostaiskos tommosen itekin?" Vinkkasin takaa "kyllä mä sen voin myydä, jos hinnasta sovitaan?" "noo...jos käy päikseen tähän?" ja viittas kintaallaan siihen 90luvun nissan primeraansa. Heitin kaljani kyytin ja sanoin "ehkei sitten kuitenkaan" ja kaasutin auringonlaskuun....
     

Kerro tästä muillekin!