Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. houru

    houru Gearhead

    tänään aamulla kun olin pihalla niin tiellä meni liuta fillaroitsijoita jopoilla,ja kuulin kun yks huus että"hei ziikatkaan miten makee poliisiauto,käännytään takas ja mennää kuvauttaa meitä sinne" :eek:

    sitten ne tuli tähän pihalle ja asetteli jopojaan riviin seriffiauton eteen ja kuvas joka suunnasta :rotfl: (ne oli jotain opiskelijoita,mitkä sotkee fillareilla hangosta mikkeliin saimaannorppien hyväks....)

    yleisin kysymys tuohon autoon liittyen on "toimiiks noi valot?" no ei toimi,tarttis varmaan tehä sillekkin asialle jotain.
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ei saatana luetteko suoli24 paskaa?

    Välillä noita kyselijöitä jaksaa kuunnella ja välillä ei. Riippuu paljon kommentoijan asenteesta.
    Siis ajan jenkillä mutta mun oma vastakommentti on useasti JENKIT ON PASKOJA! Kokeilkaa tuota joskus. Ja koittakaa saada piilokameralla tms niiden ilmeitä sen jälkeen.
     
  3. Quest

    Quest Gearhead

    Joskus aikoinaan pysähdyin pannulla huoltsikalle, paikalle tuli kyykkypyörämies kyselemään, että onko hienoa ajaa amerikkalaisella. Vastasin että ei oo kokemusta kun tää on Taiwanissa tehty. (oli sen verran paljon kiiltävää tarvike osaa siinä vaiheessa vielä kiinni)
    Sen ilmeen kun olis saanu nauhalle, hyvä ettei onnen pissi tullut kaverilla housuun
     
  4. sbf

    sbf Gearhead

    Kävin tossa Mörköö leimaamassa niin en muistanu sanoo inssille että vanha cruise-o-matic lähtee kakkosella jos keppi on d2 asennossa niin sehän ei meinannu päästä jarruteloilta pois kun tahto vaan sutia.Siinä mun vieressä ollu asiakas sitte kuittas mulle että pääsi inssi kerranki vinguttaa jenkillä rengasta.
     
  5. tammercity

    tammercity Gearhead

    -"Nelkytä litraa satasella" tuumas äijät ruokapaikan parkkiksella kun ruutua hissukseen etsiskelin ja olssia kattelivat.

    Sen verran oli pakko työntää päätä ulos ikkunasta ja tokastua että: -"Kolkytä".
     
  6. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    ^väärä vastaus.

    olisit sanonu -"viiskytä!"
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^väärä vastaus!

    ^^oisit sanonu viiskytkaheksan. Heh heh mun Hemi vei jopa enemp
     
  8. bblock

    bblock 3rd gear

    Ajettiin kirkon pihaan mattamustalla "aavistuksen" ruumisautoa muistuttavalla -70 Chevy Paneelilla,oli emännän siskon häät ja parkkipaikalla kuului erään häävieraan kommentti: TEILTÄ SE LÖYTYY AUTO JOKA TILAISUUTEEN
     
  9. Pölyttäjä

    Pölyttäjä Gearhead

    Eräs henkilö kurkisti Dusterini peräkonttiin ja esitti kysymyksen: Miksi ei ole kuin yksi poikittaistuki?
     
  10. JJ65

    JJ65 Gearhead

    :eek: Niin se tankintäyttöputki.. :rotfl: :rotfl: repesin kunnolla..olisit sanonut että kun ei ole kuin yksi bensakorkki niin ei tarvita kuin yksi "poikittaistuki" :rotfl:
     
  11. Pölyttäjä

    Pölyttäjä Gearhead

    Kyllähän tuossa itelläkin oli naurussa pitelemistä. :rotfl:
     
  12. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Oisit sanonut että itse kyllä saan melkein joka huoltiksella paljon enemmän bensaa satasella....
     
  13. rane58

    rane58 Double Gearhead

    :poff: -Perkule, piti lukee kahteen kertaan, ennen kuin tajusin... :oops: :rotfl:
     
  14. FastEkiBeast

    FastEkiBeast 3rd gear

    Kruisailin kylillä hissukseen kun keski-ikäinenmies tanakassa nousuhumalassa rupesi huutelee " V*TUN V-8.... PIKKULOHKO KUITESKII".

    Jotain muutakin herralla oli sydämmellään kun jatkoi huutamistaan mutta en saanut mitään selvää.
    Harmi, varmaan jotain tosi tärkeitä elämänviisauksia olisi kuullut :rotfl:
     
  15. B 50

    B 50 Gearhead

    Olis halunnu ehkä vaihtaa tallinsa nurkassa pölyttyneen isolohkonsa mäyrikseen. :poff:
     
  16. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    Tänää tuli kyl kehuja nii paljon et meinas ihan punastua. Eräs naikkonen kehu kyl koko auton nii perusteellisesti läpi et ei mitään rajaa :D Jopa jotku after market peilit oli ihan tosi ihanat :D ainoo miinus oli se että ei kuule puhua puhelimessa jos on vähänki vauhtia ku putket jytisee heti hytin takana :D

    Edit: Nii ja sama neito ihmetteli että morjestaako kaikkien hienojen autojen kuskit toisilleen. vähä meinas hymyilyttää ennen ku totesin että joo jenkki autojen kuskit morjestaa toisilleen :D Sama neito totes hetken päästä et kyl nää (jenkit) on paaaaaljon hienompia ku noi amisten bemarit.. kyllä lämmitti sydäntä :D
     
  17. sani

    sani 1st gear

    Viimeeksi kysyin tyttärn uudesta sulhasesta mitä tykkäät mun autosta(eldo)
    onhan se ........punainen
    Ei vissiin pidä jenkeistä :D
     
  18. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

  19. Hai

    Hai Double Gearhead

    Perjantain Stadin kruisingista palattua pihalla oli juhlijoita naapuriin matkalla. Yks kysy, että: millä koneella?
    Minä: No, 500:lla isolohkolla.
    Hän: No sentään isolohkolla
    Minä: :eek: niin.

    Pitää varmaan suunnitella seuraavaks 572:sta, kun 500nen on "sentään" isolohko. :rotfl:
     
  20. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Tulipas kaikenlaista kommenttia tuosta DeSotosta kesäloman aikana (1500 km).

    Paljon myönteistä, varsinkin ei-harrastajilta. Sinänsä ihme, vaikka hieman linttalook ja melko pörinät tuossa on. Tottakai bensankulutus oli yleisin kysymys/kommentti.
    Ehkä paras oli kun eräs junakuski soitti torvea ja pisti peukkua ylös kun tuolla Savon suunnalla ajelin junan kanssa rinnakkain.

    Pöhlöimmät kommentit tulivat oikeestaan vain "HC-harrastajilta / MoPar-puritanisteilta.
    Onhan tuossa vessassa GM:n kone ja loota.
    Voi kamala.

    Saattaapi vaan olla että ehkä ainakin tuos ko. koslassa on tärkeintä että se ylipäätänsä liikkuu liikenteessä (taloudellisesti ja tehokkaasti) 20 v. sattuneen kolarin jälkeisen ulkosäilytyksen jälkeen...

    Tietenkin kitisijät voisivat kerätä mulle kolehdin jolla hommaan hemin pellin alle...ja sit vielä aimo tukun rahaan poltto- ja ylläpitomenoihin?
     

Kerro tästä muillekin!