Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    ei perkele.. mä oon tullu skodalla..
     
  2. Putte

    Putte 1st gear

    Empä ole varma tuliko T-Fordilla, mutta semmoinen faijalla oli mun syntymän aikaan työsuhdeautona.
     
  3. shark

    shark 3rd gear

    Ilmankos olet Putte "kiivaanajosta" kiinnostunut kun oli tollanen lapsuus :lol:

    Itte tulin Scandinavian kyydissä.Kaksvärinen ja kaikki.

    Siks kai ei tullut Kommaria mustakaan,vaikka punaisella Elitellä jatkoin kortin saatuakin.
     
  4. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Kuulemma "Gemmssillä", kuorma-autolla. Hytissä äidin sylissä, en sentään lavalla. :wink:
     
  5. makkepuu

    makkepuu Gearhead

    perkule pitääkin kysellä millä ite tulin :eek: mut noihin aikoihin oli isäukolla ajossa '70 17m farkku, '74 taunus farkku ja 1500 elite mosse :oops:
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Varmaan maitokärryllä-myöhemmin maitojunalla...
     
  7. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    tuota veikkaisin... :wink:
     
  8. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Oisit sanonut että voit ite nyt jo odotellessa sen hansikaslokeron uudelleenjärjestää yms. muut mitä te dementiaan kuollet yleensä teette aina tankkauksen jälkeen (kuten myös muulloin aina autoon noustuaan)...
     
  9. houru

    houru Gearhead

    tänään ajoin seriffiauton amiksessa parkkiin kahden pajan väliin,kun kuskailin rempattavaa kamaa.

    sitten kun olin toisessa hallissa niin sinne tuli yks opettajista joka sano toiselle opettajalle "pihassa on poliisiauto"
    toinen kysy "ai se farmari? kenen se romu on? " särähti niin pahasti korvaan että huusin sieltä "se on mun! siis mikä? hei,autot tehtiin amerikassa" "oon samaa mieltä" sano äijä sitten siihen :eek:

    se varmaan luuli että joku henkilökunnasta on seonnu,ja menny ostaa sellassen :rotfl:
     
  10. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    ^ niin just..

    -"ai se on hourun.. ei sit mitään. se nyt vaan on tollanen.."

    :poff:
     
  11. DD6

    DD6 Gearhead

    Christine herätti LIEVÄSTI huomiota työpaikan parkkipaikalla :D
    Kehuvia kommentteja tuli niin briteiltä, polskeilta kuin saksalaisiltakin. Kuulemma täällä päin erityisen paljon jenkkejä auto- ja pyörämuodossa muutenkin.
     
  12. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    lamaannuin vahingos tosta täti sanasta ja iski hetkellinen 30riisi (mustahan ei saa hyvin käyttäytyvää aikuista tekemälläkään), tosin saatto se kirota sitä pakokaasun katkua minkä jätin taakseni ( oli myrtsin näkönen viel seuraavanaki päivänä paikallisen kaupan parkkiksel).
     
  13. jaketin

    jaketin Gearhead

    Ei mitään sanottu, mutta ilme kertoi kaiken. eräs nainen katsoi darttia todella halveksuen :eek:
     
  14. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Tuossa tv-korjaamon kaveri vaimonsa kanssa kantoi teeveetäni korjattavaksi
    pihalle autoonsa ja liikkeeseen ja kävelivät siinä autoni ohi.
    Mies totesi vaimolleen;" On se Oldsmobile"
    -Vaimo, " Onko?"
    -Mies, " On!"
    No, en tiedä oliko se hyvä vai paha....
     
  15. VR 37

    VR 37 1st gear

    "-No, eipä ollut hieno", sanoi rengasliikkeen ukko kurvattuani pihaan -62:lla 4D Impalalla. Olihan se kieltämättä karunnäköinen ilman listoja, puskureita ja maskia, sisustakin oli purettu. Auto oli maalaukseen menossa..... :eek:

    BTW: Onko kellään tietoa missä auto majailee nykyään, rekkari oli VTS-64?
    Auto oli minulla 80-luvulla....
     
  16. ata

    ata Gearhead

    Impalasta tulikin mieleen vähän vanhempi kommentti... elettiin 1970-lukua ja sivullekirjoittanutkin (kun ei täällä kirjottajan nimi ole alla vaan tuolla sivulla) oli peruskoulun ala-asteella. Siinä sitten ajoi koulun ohi iso jenkkiauto, ja kaveri (toinen yhtä pieni alle 10-vuotias nassikka) sanoi sitten "Impala. Onko muka hieno?" :) Tämä on jäänyt mieleen jostain syystä... :) Itse ihmettelin, että no onhan se aika hieno, enkä ymmärtänyt kysymystä... :D :D
     
  17. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    No, vähän ohi teeman:
    Aikoinaan Kainuussa asuin pikkukylällä ( ei missään syrjäkylällä, niinkuin Kainuun kurjuutta lioiteltiin)
    Ajoimme Hyrynsalmelle keskikouluun/ kansalaiskouluun Pekka Heikkisen linja-autoilla ( liekö vielä enää firma pystyssä)
    No, meillä oli välitön ja kohteliassuhde pariin kuskiin, jotka meitä ajoivat, huomeniset sanottiin ja hei kun kotiin tultiin, poistuttiin autosta.
    - Aina oli mahtavaa, kun uusin yrityksen auto oli käytössä. oltiin jotenkin parempia kuin tupakansavuisten vanhojen autojen kyydissä menevät.
    Yhteishenki oli silloin aika kummallinen.
    Matka kesti noin 45 minuuttia, eikä koskaan ollut ikävystyttävää.
     
  18. Aasi

    Aasi 3rd gear

    Pakko ihan vaan uteliaisuuttaan kysästä että missä päin Kainuuta asustit??
     
  19. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Suoraan kysymykseen suora vastaus: Moisiovaarassa.
     
  20. Aasi

    Aasi 3rd gear

    Tämäpä selvä 8)
     

Kerro tästä muillekin!