Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. hantta

    hantta Double Gearhead

    Meillä oli edellisessä kodissa naapuri, joka juoksi kahden poikansa kanssa aina pihalle, kun veekasi käynnistyi. Kaveripiirissäni oli silloin mm.
    Cutlas 455 tunnelram+ 2x 4bbl ja toisella kaverilla tiukka Swinger 340.
     
    SauliK tykkää tästä.
  2. Toope

    Toope 2nd gear

    Jalkakäytävältä kantautui pihaan ääni.... mitenkähän tommosella on jollain varaa ajaa. Pihalla seiso mulla 64 impala (sillon). Ei siin mitään,mutta kun se toteaja oli joku "ituhippi",no pakko oli huutaa perään että, kun käy töissä niin on varaa.
     
    big t, sbm396, onoff road ja 10 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Meinasin mennä viikko sitten parturiin ja tietysti oli jo joku muukin odottamassa oven avausta. Hyppäsin Buikista pihalle ja kysäisin että ootko menossa samaan paikkaan. Joo tuli vastaus ja samaan hengenvetoon että paljonko tuollainen kuluttaa. Vastasin että matka-ajossa menee 11l/100km. Kaveri siinä ihmettelemään että niin vähän o_O . Onnex alkaa olla Buikin sähkökaasari lähes iskussa :p . Kyllä se sitten sai mielenrauhan kun heitin että mun Natikka vie 28l/100km :D:D .Ei tainnut kaveri tajuta että puhuin bensa koneellisesta kuorma-autosta :) .
     
    Nikuzai tykkää tästä.
  4. Mäöräkoera

    Mäöräkoera 2nd gear

    Tänään ku olin pihalla hakemassa saunapuita ni kaks jotain 9-10 vuotiasta poikaa ajo pyörillä talon ohi yks niistä huus toiselle että "KATO, tuolla on hieno letukka" 8)

    Samaisen letukan ku löin käyntiin koulun parkkipaikalla ni viereisellä bussipysäkillä olevilta kidsseiltä meinas silmät tippua päästä ku kahtovat ja kuuntelivat sitä liikkeelle lähtöä. :lol:
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kevään eka merkki kuulemma kun löin kasin tulille.

    No pitää itekkin muista että vasta helmikuu.
     
  6. Mäöräkoera

    Mäöräkoera 2nd gear

    Eilen ajoin oulun kallioparkkiin capricella ni veti yhtäkkiä ikkunat huuruun niiku jossai höyrysaunassa. Piti sitte tökätä pää ulos sivuikkunasta ja suunnistaa siellä ku ei pyyhkijät toiminu. Porukka vähä kahto:eek: että mikähän tässä on nyt homman nimi ku 350 ääni, ensin kahesta hookkerista ja sitte kahesta 2,5" putkista ulosautu kallion seinämiin.:lol: Hyvät oli jytinät muutaman silminnäkijän naaman perusteella.:rotfl:
     
    Latvis ja Skoll tykkäävät tästä.
  7. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    No ne arveli että sää ajoit sinne halliin naatiskelemaan äänistä luu (pää) ulkona.
     
  8. Hellfirebird

    Hellfirebird Gearhead

    autoista tietämätön(ei juurikaan itse autoile) nuori mies katsoi ympärilleen '95 Buickin ohjaamossa: "tältä tulevaisuus varmaan näytti joskus 70-luvulla" :p
     
    Mäöräkoera, Nikuzai, Karpov ja 1 muu tykkäävät tästä.
  9. juha745

    juha745 Gearhead

    Sanaton kommentti:
    Naapurissa viruva hapan lehmä/parempi ihminen, jätti skeida oktaavian mielenosoituksellisesti Dartista noin puolentoistametrin päähän, vieden siis vierestä kaksi autopaikkaa. o_O
     
  10. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Parempi ihmisenä, voi silti olla parkkeerajana kehnompi. Eipä tule dartin kylkeen oven avaus-klommoja...
     
  11. juha745

    juha745 Gearhead

    Se on totta, mutta tässä kun tietää taustoja, niin vittuilua tuo on. Joskus mm. haisee rappukäytävässä tunnin verran pakokaasu kun lähden töihin yms..
     
  12. Rotten

    Rotten Gearhead

    En muista mitä oli parikyt vuotta sitten, perus "naljailua" kummempaa! Eikä tuota pahaa oo omiin korviin kuulunut nyttenkään! Sen nyt huomannu, et venäläiset on innoissaan, ku pyyhkiny ohi, tai valoissa rinnalla, niin täällä itä suomessa kuin naapurimaassa! Joka risteyksessä ois poljettava! :D
    Noo iloiset peukut saa omankin päivän paranemaan!:cool:
     
  13. jariha

    jariha Double Gearhead

    meillä kans alakerran naapurinorava kävi vetoamassa eukkonsa astmaan kun teidän sininen auto haisee niin kovasti(ei kuulema voi syödä aamupuuroa kun menee savu kurkkuun)?? mää siihen jotta just se on leimattu viimeviikolla ja päästöt menee kirkkaasti läpi? (oli sillon hc alle 100) että noukänduu, siirrettiin silti myöhemmin toiseen ruutuun jahka ensin vaihdettiin epäsopivapaikka toiseen. nyt se luikkii sitten pitkin rappukäytävän seinustoja ku sattuu yhtäaikaa siellä kulkemaan? johtuneeko sitten siitä että oon muutamankerran heristelly parkkipaikalla nyrkkiä kun oon sattunu huomaamaan että verhon välissä taas kuikuillaan?
     
  14. north

    north Gearhead

    Tos muutama vuos sit täs meijän taloyhtiössä olkko paukkuu pääsulakkeet lämmitystolpista niin
    alkovatte syyttää et mun cädi polttaa ne kun se on niin iso auto,no minä siihen et mul on eperin bensalämmitin en tarvii piohoja.
    Oli muuten kiva katella kun ukkeit pyori cädin ympäri ettien töpseliä.
    Sit yks aamu soi ovikello et sun autos palaa kun seiltä nousee sauhua! no eperi lähti käyntiin.
     
    Gary Grand, xarper, Pertti K ja 1 muu tykkäävät tästä.
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    ^ vitun kyrvät.


    Yhessä paikkaa oli kanssa astmaatikko joka kylläkin tupakkaa poltti mutta buikin pakokaasu meni henkeen.
     
    Mäöräkoera tykkää tästä.
  16. urho3

    urho3 Gearhead

    Kyllä omakotitalot säästäis vuositasolla paljon verenpainelääkkeitä. Ei lääkkeetkään ole ilmasia jos ei talotkaan.
     
  17. Swinger71

    Swinger71 Gearhead

    Meikäläisen entisessä taloyhtiössä yks mummo aina keväisin kyseli naureskellen että milloinkas sinä otat taas sen kovaäänisen auton liikenteeseen. Mutta koskaan eivät swingeristä valittanu vaikka sitä tuli käytettyä öisinkin parvekkeiden alla.
     
  18. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Kylläkyllä, kaikkien pitää muuttaa tapojaan ja elää sen mukaan kun yhdellä on astma.

    Minäkin tunnen yhden kuka vetää ekana kun se tulee johonkin kaikki ovet selälleen ja armottoman ristivedon päälle niin että sisällä on 12 astetta ja kaikki muut kärsii vilusta koska "minulla on astma ja ottaa henkeen jos ilma ei ole raitista"
     
  19. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    :):) Kävin hakemassa likkaa laskettelurinteeltä ja hetken siinä odottelin Buikis niin useampi ihminen kehui toisilleen että ompa hieno/komee auto. Onnex parkkipaikalla oli suht pimeetä etteivät nähneet ruostevaurioita :p:p
     
    Nikuzai tykkää tästä.
  20. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Tänään taas joku ohi kävelevä pariskunta kuvasi Cadillacia, kun kävelin autolle.
    Tai ainakin yritti. En tiedä saiko kuvattua, kun kävelin hidastamatta, ja ja lähdin menemään.
    Yleensä hidastan, ja annan kuvata, mut nyt oli kiire.
    Huomasin, että äijä tökkäs muijaa kylkeen, kun huomas mun olevan auton omistaja.

    Tämä ei varsinainen kommentti ollut, mutta niitä kuulen lähes joka kerta tankatessani, jos vaan vieressä joku on.
     

Kerro tästä muillekin!